Gå til innhold

Skal på kinodate til lørdag, hvor feil/ lame er det å bestille billetter på bakerste rad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jeg har noe på gang med, og på bakerste rad er det sånne tosetere. Jeg skal bestille billetter. Bestiller jeg vanlige stoler midt i klynga eller bakerste rad med sofaene?

Anonym poster: 1bb93a2c2f1766a3f33085c041b7ea03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ca 35 år begge to.

Skrevet

Ta bakerst så kanskje det blir litt :wow:

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 35 og hadde nok reagert hvis daten min hadde bestillt bakerste rad.. Beste plassering derrimot hadde imponert meg.. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 35 og hadde nok reagert hvis daten min hadde bestillt bakerste rad.. Beste plassering derrimot hadde imponert meg.. :)

Jeg anser bakerste rad som beste plassering, så det er vel en smakssak.

Kjempekoselig med to-seter da :) Hadde kanskje ikke blitt skikkelig begeistra på 1. date, men litt ut i prosessen hadde jeg absolutt likt det :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Billetter med god plassering hadde jeg satt pris på. Kommer an på kinosalen, men som regel synes jeg at beste plassering er i midten.

Synes det er lame å bestille på bakerste rad. Mulig kjæresten kunne sluppet unna med det om det var en halvveis planlagt ting..

Endret av Zaphireh
Skrevet

Man ser jo ingenting fra bakerste rad, så jeg hadde blitt litt irritert.

Anonym poster: 8b8811a39be290d52e4627499ee87bd2

Skrevet

Da ble det vanlige seter nesten midt i salen ;) Alt man skal lure på når man er tilbake i dette dategamet...

• Liker 6
Skrevet

Jeg så ikke før nå at det var sofaer bak.. hvis dette er noen du driver å kliner med og dere egentlig driter i kinoen men skal på date for å være sammen kan sofene være bra.. men ikke på første date synes jeg da.. :)

• Liker 2
Skrevet

Kino er i utgangspunktet litt "vanskelig" ifb med date, så skulle jeg gått på kino i den forbindelse hadde det blitt sofa ja :herremann:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...