Gjest mkey Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Har datet en fyr i noen månder nå og me har hatt det heilt fantastisk. De 3 siste gangene har me og overnattet hos hverandre siden me bor 2 timer fra hverandre. Han gir masse komplemanger, tar som oftest kontakt først og han snakker mye om fremtiden som alt han vil ta meg med på og alt me bør gjør sammen. Me møttes først som venner men eg forsto tidlig at eg kom til å få følelser for han. Det er flere år siden sist eg var forelsket men han fikk alle murene mine ned. me hadde en vag avtale om å møtes denne uka, sende en melding dagen før for å bekrefte men fikk ikkje svar, ventet et par dager til og sa eg var skuffa over at han bare sluttet å svare. Då fekk eg melding om at han forsto at han hadde skuffa meg, at eg var seriøst perfekt men at han ikkje klarte å bli forelska, unskyld og at eg var for god for han. Står eg bare overfor en player, skal eg bare ta det for det det er å gi opp eller skal eg "kjempe"? Eg vett at me kunne fått det fantastisk sammen og eg forstår ikkje heil kor dette kom fra.
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 (endret) He is not that into you. If a man wants to date you he will make it happen! Move on. Endret 13. desember 2012 av *Maja* 4
Gjest brutal mann Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Her har du ingenting å hente. Unntatt knust hjerte og endeløse fortvilelser. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 ikke fortsett som pulevenn med han ihvertfall. det er oppskriften for et knust hjerte Anonym poster: 0e96e79b3a7c411f23eab60e11531655 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Jeg forstår ikke hvordan det går an å misforstå en så tydelig sms! Anonym poster: f36feca9a9d71ccfc4e3efcb801b7d77 1
Gjest Elissima Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Her fikk du et direkte svar iafall. Så da hadde jeg glemt han, om jeg var deg! Finnes garantert noen der ute som blir stormende forelsket i deg, tro meg! 2
-Jiinxs- Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Du ser kanskje en framtid med han, men det er jo tydeligvis ikke noe han gjør. Så da vil jeg ikke tro det hjelper å kjempe for han. Gå videre med livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå