Gå til innhold

Hvorfor spiller ikke Safari Youtube?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har MAC 13´´ den nest nyeste versjonen,- men den har alltid vært like kjapp og alltid spilt og burfet klipp på youtube , t.o.m filmer uten problemer.

Men idag har den plutselig streika. Safari lar ikke youtube spille av videoer. Hvorfor det?

Jeg har lest på nett der det anbefales å av - og innstallere Flash Player.

Det har jeg gjort , men det fungerer ikke. Har også restartet mac,- men funker ikke.

Hva kan jeg gjøre? Gi meg gjerne steg for steg i.o.m at jeg ikke kjenner mac sin safari instillinger ut og inn.

Takk.

Anonym poster: 61aa0781b2cf23464b57bee662a6011d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har MAC 13´´ den nest nyeste versjonen,- men den har alltid vært like kjapp og alltid spilt og burfet klipp på youtube , t.o.m filmer uten problemer.

Men idag har den plutselig streika. Safari lar ikke youtube spille av videoer. Hvorfor det?

Jeg har lest på nett der det anbefales å av - og innstallere Flash Player.

Det har jeg gjort , men det fungerer ikke. Har også restartet mac,- men funker ikke.

Hva kan jeg gjøre? Gi meg gjerne steg for steg i.o.m at jeg ikke kjenner mac sin safari instillinger ut og inn.

Takk.

Anonym poster: 61aa0781b2cf23464b57bee662a6011d

jeg har samme problem, eller dvs det er bare noen av videoene jeg ikke får spilt av. jeg får opp selve videoen men så er den bare svart og kommer verken bilde eller lyd. lurte på om det kunne være noe som hadde skjedd med videoer utenfor usa og england for tilfeldigvis er de fra canada og noe øst europeisk land de jeg ikke får spilt av, mens de fleste andre jeg abonerer på får jeg spilt av som sagt.

Anonym poster: 51b80943d7eb5547bed0774e249f7864

Skrevet

jeg er den anonyme med samme problem over her.. kan nevne at jeg bare lastet ned firefox og nå kan jeg se youtube videoer igjen..!

Anonym poster: 51b80943d7eb5547bed0774e249f7864

Skrevet

Jeg har Firefox og har de siste månedene ikke kunnet spillet av Youtube-videoer hvis de er et annet sted enn Youtube, altså hvis videoen er satt inn i en nyhetsartikkel eller på en blogg. Trykker jeg på linken på videoen får jeg derimot sett videoen på Youtube.

Anonym poster: bb407016cc44a48d111a8c7bbc616f66

Skrevet

Jeg hadde det problemet før. Det som hjalp var å oppgradere til siste iOS.

Anonym poster: a7803f4331d55d99749dd5c6db3422c5

Skrevet

Nullstill safari og tøm buffer :) pleier å hjelpe her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...