Gå til innhold

foreldre lykke,som varer tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så roend rødt,min x sin eldste sønn har fått en sønn. dem er veldig unge og er samboere. Hun skriver blogg om hvor overlykkelig hun er,hvor kjekk samboer hun har+++. ja det ser flott ut. nydelig gutt på bildene.

Bakrunn: da jeg kom inn i denne guttens liv var han 8 år. har adhd og var veldig urolig hele tiden. Faren var vel ikke den flikneste akuratt og overlot mye til meg når gutten var der på helge besøk.Faren hadde også flere partnere og barn.

Moren var stadig full og hadde mange partner,ikke altid var hun edru da ungen skulle hjem.noen ganger sendte vi han ikke hjem før mandagen pga dette.

dem flyttet en del.

han ble voksen,ville ikke ha nnoe med våre barn å gjøre,han gadd ikke det.festet mye,og havnet i fengsel en tur. (dette var etter det var slutt med meg og min x)

Men nå er han samboer og far,stolt far.

tenker på hans ustabile barndom og klarer ikke se at lykken vil vare for dem.

Hva synest dere?

Jeg har ikke kontakt,men barna mine kjenner han såvidt gjennom faren sin.

mulig man får ett lenger perspektiv når man ser barn få barn selv eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du vil med disse spekulasjonene? Enten varer lykken, eller så gjør den ikke det. At han har hatt en vanskelig barndom kan like gjerne føre til at han blir en bedre far fordi han vet hvordan det ikke skal gjøres. Uansett om man er unge foreldre eller om man nærmer seg 45 så er det en stor omveltning å få barn som mange dessverre ikke kommer seg gjennom.

Skrevet

Han har kanskje ikke det beste utgangspunktet, men du må jo nesten bare håpe at det går bra. Sjansen for det er jo absolutt til stede.

På den annen side vet jeg selv hvor nedslående det er, når du ser folk du bryr deg om "finne lykken og meningen med livet", mens alle andre ser at det bare er et tidsspørsmål før alt går i dass. Men sånn er det dessverre innimellom, og som utenforstående er det fint lite man kan gjøre.

Anonym poster: c4f1c815a2d2f0d6143cdf978f8b7348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...