Gå til innhold

Hva er det med gutter som lyver om at de har kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg, det er så mange av de der ute også.. Du hører at de har kjæreste, men når du konfronterer dem, nekter de at de har det gang på gang! De tenker jo kun på sex og få seg et ligg..

Anonym poster: 6bb8a51d7f3d0ff504d157a18180be32

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det mange av de? De fleste mennene jeg kjenner sier ifra til damene som prøver seg at de har kjæreste/samboer og avviser derfor høflig.

Jeg er heller stolt av å si at jeg i tilfelle har en flott kjæreste enn å legge skjul på det. Sex er ikke alt som står i hodene til alle menn, og alle menn ønsker ikke å ha sengestolpene sine fulle av hakk.

Du er tydeligvis uheldig med dem du treffer eller tiltrekker deg, TS. Du treffer utro søppel. De ville garantert ikke behandlet deg noe annerledes, så vær glad for at du merket varsellampene før du lot deg trollbinde av deres påtatte sjarm.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Hmm.. hva?

Det mangler en "ikke". Fixed ;)

Skrevet

Det er alltid mange som juger, ja.

Med andre ord; stol aldri på noen du ikke kjenner.

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Arg, det er så mange av de der ute også.. Du hører at de har kjæreste, men når du konfronterer dem, nekter de at de har det gang på gang! De tenker jo kun på sex og få seg et ligg..

Anonym poster: 6bb8a51d7f3d0ff504d157a18180be32

Jo jo, men når du åpner relasjonen med å by på fitte, kan du klandre dem for i ville prøve seg?

Skrevet

Ja, det er mange av dem, og når de blir tatt kommer bortforklaringene.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte hver gang en ellers flott og smart jente kjøper slike bortforklaringer, bare fordi hun har et behov for å føle seg utvalgt og forståelsesfull. Det er faktisk lovlig å ta i bruk de små grå, og være lojal mot kjæresten hans som jo er en medsøster.

Anonym poster: ba33842c348ed1e90c950cbd073bb6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...