Gjest Gjest akkurat nå.... Skrevet 9. mars 2004 #1 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har aldri vært plaget med PMS, kan ikke huske jeg var det før jeg begynte med P-piller (2,5 år siden) og har heller ikke vært det mens jeg har gått på dem. Men denne mnd har det vært helt j**lig.... hatt enormt med hodepine (tunghets følelse), kvalme i 1/2 uke har også hatt mye muringer og stikking i magen. Siste mnd har jeg bommet litt med inntaket av pillen, blitt litt glemming etc så enkelte dager har jeg tatt 2 etc.... men nå har mensen kommet en dag etter den var forbventet. (Får den alltid til samme tid, ganske nøyaktig tid på dagen også....) Noen som vet hvorfor jeg har fått disse plagene nå?? Erd et typiske PMS plager? Kan det skyldes P-pillene? Hadde vært morsomt å prøve noen mnd uten pillen bare for å se.... ville du gjort det?? Har hørt så mange leger som ikke anbefaler å ta pasuer i p-pille bruken.... Blir en smule usikker :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 9. mars 2004 #2 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg ville ikek anbefalt deg pause. Det er sikkert fordi hormonene dine herjer i kroppen din - det ujevne pilleinntaket har sikkert forstyrret freden i kroppen din for en liten stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå