AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #61 Skrevet 7. februar 2013 Hvor lys er denne? Ser at det bare finnes to typer av den, så lurer litt på om den kan bli for mørk for meg. Har normal vinterblek norsk hud(ikke kritthvit,men ganske bleik),og den er ikke for mørk for meg hvertfall. Har den lyseste Anonym poster: 1ac41d45cf4c698ec288421192cbe6bc
Gjest Tigress Skrevet 7. februar 2013 #62 Skrevet 7. februar 2013 Missha Perfect Cover #13 er veldig ljos. Så ljos at eg trudde han ville vere for ljos for meg, men han justerer seg.
Adele Skrevet 7. februar 2013 #63 Skrevet 7. februar 2013 Syns du den fra loreal dekker og gir den litt skinnende hud uten å være fet? Liker når de er "illuminating". Synes den dekker veldig godt. Husker ikke helt hvordan den var som skinnende, da jeg har klart å rote vekk tuben min
blueberries Skrevet 8. februar 2013 #64 Skrevet 8. februar 2013 Den så bra ut! Kan du fjerne link? Takk
Gjest Euforia Skrevet 8. februar 2013 #65 Skrevet 8. februar 2013 Kan du fjerne link? Takk Ups, dumme meg. Sånn!
gjestSofia Skrevet 20. februar 2013 #66 Skrevet 20. februar 2013 Jane iredale sin er den beste jeg har prøvd. Eneste huden min tåler, den dekker bedre enn noe annet og er fuktgivende og goe ingredienser i dyr men verdt det. Fås billigere på nett, ville ikke anbefalt noen de der missha 79 produktene.masse kjipti som mg og flere har fått syke utbrudd av.pluss du får et maske lignede udseende.
Honesty Skrevet 20. februar 2013 #67 Skrevet 20. februar 2013 Jane Iredale Glow Time BB Cream er veldig bra MEN den er sinnssykt, ekstremt dekkende, som en fulldekkende foundation. Den er faktisk det mest dekkende hudproduktet jeg har, og da er for eksempel Missha M Perfect Cover BB Cream inkludert. Glow Time er nok best egnet for en normal eller blandet hudtype, for på en tørr hud kan den lett bli veldig tørr og kjip nå om vinteren. Det går litt greiere dersom man bruker primer, men da er halve vitsen med å bruke BB-krem (at det skal gå raskt) borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå