blueberries Skrevet 6. februar 2013 #41 Skrevet 6. februar 2013 Jeg kan legge ut før og etter bilde i morgen hvis jeg husker det! 3
Minnie Mus Skrevet 6. februar 2013 #42 Skrevet 6. februar 2013 Noen som har prøvd Too Faced sin BB cream da?
avida30 Skrevet 6. februar 2013 #43 Skrevet 6. februar 2013 Til trådstarter som tenkte som jeg gjorde at bb cream passet bra for de som ikke ville smelle på full foundation maske på morrakvisten - bb cream gir jeg maskeeffekten, jeg har aldri prøvd selv men sett på venninder før de har lagt annen sminke utapå. Men et godt tips er kjøp deg heller en fuktighets krem med farge i! Jeg vet ikke helt hva den "proffe" betegnelsen er, men man får kjøpt det i noen skjønnhetsavdelinger, på nett og på apoteket (som var der jeg først oppdaget det).
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #44 Skrevet 6. februar 2013 Bruker Palmers bb cream , fordi den er veldig god og fordi jeg er totalt imot dyretesting! Med dyresynet de har i asia så kan man nesten gå utfra at alt der er testet på dyr. Anonym poster: 1ac41d45cf4c698ec288421192cbe6bc
blueberries Skrevet 6. februar 2013 #45 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg har problemer med å få lastet opp og ned ting i dag (dårlig internett), så jeg får ikke lagt til før og etter bildet. Jobber med saken! Edit: Her er bildet! Si ifra om det ikke er bra nok. Øverste bilde er uten, det nederste er med. Jeg bruker Skin79 Diamond her. Jeg hadde heldigvis et par fine kviser å vise frem i dag! Endret 7. februar 2013 av blueberries
Gjest Euforia Skrevet 6. februar 2013 #46 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg har problemer med å få lastet opp og ned ting i dag (dårlig internett), så jeg får ikke lagt til før og etter bildet. Jobber med saken! Edit: Her er bildet! Den så bra ut! Endret 8. februar 2013 av Euforia
Gjest Euforia Skrevet 6. februar 2013 #47 Skrevet 6. februar 2013 Jeg sitter og ser på BB-cream selv nå, etter at jeg hadde et lite bomkjøp i forrige uke hvor jeg kjøpte en fra Gosh. Jeg kan pøse på så mye jeg vil av denne kremen uten at det synes... Null dekkevne, og det er som å smøre seg inn med vann. Jeg har nå testet ut i hvert fall 6 stk hvor alle er for mørke i fargen for meg, til og med den aller lyseste de har. Arg. Hvis noen vet om en BB-cream som er kjempelys vil jeg gjerne høre det.
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2013 #48 Skrevet 6. februar 2013 Prøvd noen forskjellige. Men L'oreal sin Nude Magique er den jeg liker best. Garnier sin gjør at jeg ser svett ut, og Skin79 gjør huden min unaturlig lys. Prøvd Oriental Perfect Cover, Hot Pink Super Plus og VIP Gold Super Plus fra det merket. Bruker det mest til trening, og dager der jeg ikke orker å gjøre så mye ut av makeupen min. Syns du den fra loreal dekker og gir den litt skinnende hud uten å være fet? Liker når de er "illuminating".
Ziphud Skrevet 6. februar 2013 #49 Skrevet 6. februar 2013 Jeg brukte Garnier sin, den for fet hud. Funket fint i ansiktet, men reagerte med å få rennende, hovne øyne. Synd egentlig. Har ikke fått somlet meg til å teste ut fler.
blueberries Skrevet 6. februar 2013 #50 Skrevet 6. februar 2013 Jeg sitter og ser på BB-cream selv nå, etter at jeg hadde et lite bomkjøp i forrige uke hvor jeg kjøpte en fra Gosh. Jeg kan pøse på så mye jeg vil av denne kremen uten at det synes... Null dekkevne, og det er som å smøre seg inn med vann. Jeg har nå testet ut i hvert fall 6 stk hvor alle er for mørke i fargen for meg, til og med den aller lyseste de har. Arg. Hvis noen vet om en BB-cream som er kjempelys vil jeg gjerne høre det. http://www.ebay.com/itm/SKIN79-The-Premier-Gold-BB-Cream-SPF40-PA-Wrinkle-Improvement-Whitening-/130724894485?pt=US_Makeup_Face&hash=item1e6fcf9715&_uhb=1 Jeg skal prøve denne nye fra skin79! De bruker vanligvis å ha bare en farge, så det tok litt tid før jeg valgte å kjøpe på nettet. Har veldig lys hud og alt blir for mørkt for meg, men jeg er veldig veldig fornøyd med dette merket.
Gjest Euforia Skrevet 6. februar 2013 #51 Skrevet 6. februar 2013 Bruker Palmers bb cream , fordi den er veldig god og fordi jeg er totalt imot dyretesting! Med dyresynet de har i asia så kan man nesten gå utfra at alt der er testet på dyr. Anonym poster: 1ac41d45cf4c698ec288421192cbe6bc Hvor lys er denne? Ser at det bare finnes to typer av den, så lurer litt på om den kan bli for mørk for meg.
Gjest Euforia Skrevet 6. februar 2013 #52 Skrevet 6. februar 2013 http://www.ebay.com/...6fcf9715&_uhb=1 Jeg skal prøve denne nye fra skin79! De bruker vanligvis å ha bare en farge, så det tok litt tid før jeg valgte å kjøpe på nettet. Har veldig lys hud og alt blir for mørkt for meg, men jeg er veldig veldig fornøyd med dette merket. Takk for link. Jeg er litt skeptisk til skin79 siden jeg bestilte en som en blogger anbefalte, og den var rett og slett GRÅ og umulig å få vasket vekk... Den var riktignok ikke gull- eller rosafarget. Har du rosa eller gule undertoner?
Bella21 Skrevet 6. februar 2013 #53 Skrevet 6. februar 2013 Jeg bruker Estee Lauder sin, og den lukter himmelsk, også er den utrolig bra og sitter hele dagen. Jeg jobber den ganske godt inn i huden, og tar på fuktighetskrem først, så tar jeg en kaffe mens den virker. For meg tar litt tid før den smelter inn i huden og ser helt naturlig ut. Jeg bruker concealer under øynene i tillegg og setter alt med litt mineralpudder, sånn at jeg får på rougen fint
blueberries Skrevet 7. februar 2013 #54 Skrevet 7. februar 2013 Takk for link. Jeg er litt skeptisk til skin79 siden jeg bestilte en som en blogger anbefalte, og den var rett og slett GRÅ og umulig å få vasket vekk... Den var riktignok ikke gull- eller rosafarget. Har du rosa eller gule undertoner? Rosa. Hvilken bestilte du?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #55 Skrevet 7. februar 2013 Det er litt uvisst kva merke som skal vere dyrevenlege. I følgje KARA (som er den koreanske dyrevernorganisasjon) så er Dr. Jart+ ikkje testa på dyr. I gamle dagar (for eit år sidan) var Missha, SkinFood og Etude House også dyrevenlege. Tonymoly og Skin79 hevdar dei er dyrevenlege, men KARA stadfestar ikkje det. Missha testar somme av produkta, men ikkje alle og har falle ut av lista. Eg er litt frustrert over det, for eg har handla ut i frå at desse merka eg nemnte var trygge, men utan å dobbeltsjekke i det siste. Så eg har både Missha, Etude House og Skin79 heime. I tillegg har eg krem frå Holika Holika og Lioele, som eg kjøpte utan å bruke hovudet. Eg veit, eg klarar ikkje alltid å vere konsekvent. Lukkelegvis er Dr. Jart+ Black Label ein utruleg god krem som eg kan tilrå - dekkar godt, fin konsistens, kan byggjast og gjer heilt super hud. Eg brukar berre BB-krem og maskara. Etter at eg fekk BB-krem og dermed denne "perfekte" huda har eg omfamna eiga bleikheit og har reindyrka han. Og får masse komplimenter på fin hud. Jeg har hørt mye positivt om drJarta, men finner ikke ut hvilken jeg bør prøve. Jeg har fet hud med tørre partier, sensitiv og kviser. Fjerner dere bb med sminkefjernet eller sover dere med den? Anonym poster: 388d4592baa22060c4416a89e5584f53
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #56 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har hørt mye positivt om drJarta, men finner ikke ut hvilken jeg bør prøve. Jeg har fet hud med tørre partier, sensitiv og kviser. Fjerner dere bb med sminkefjernet eller sover dere med den? Anonym poster: 388d4592baa22060c4416a89e5584f53 Også glemte jeg jo å spørre om fargen. Det virker som om det bare finnes en farge? Jeg er blek gul. Anonym poster: 388d4592baa22060c4416a89e5584f53
Gjest martefjarte Skrevet 7. februar 2013 #57 Skrevet 7. februar 2013 Jeg bruker BB cream sånn innimellom en gang. Er ikke sånn kjempefornøyd akkurat, så jeg bruker den under bareMinerals sitt pudder når jeg skal sminke meg litt ekstra. Har Garnier sin, i den lyseste fargen. Syns det blir klissete og ekkelt egentlig, så det passer ikke min hud i alle fall. Men så er jo alle forskjellige
blueberries Skrevet 7. februar 2013 #58 Skrevet 7. februar 2013 Også glemte jeg jo å spørre om fargen. Det virker som om det bare finnes en farge? Jeg er blek gul. Anonym poster: 388d4592baa22060c4416a89e5584f53 Nei, det finnes flere farger, men akkurat det merket jeg snakker om har bare en farge sånn som jeg har forstått det. Jeg fjerner med vann/sminkefjerner. Det er jo sminke, så man skal ikke sove med det.
Gjest Tigress Skrevet 7. februar 2013 #59 Skrevet 7. februar 2013 Dr. Jart+ har berre ein farge. Eg er også bleik med gul undertone, det funkar for meg. SkinFood og Missha har fleire fargar, og det har vel Etude House fått etter kvart også. Når det gjeld kva som funkar på kva type hud er eg redd ein må ty til Google.
Gjest Euforia Skrevet 7. februar 2013 #60 Skrevet 7. februar 2013 Rosa. Hvilken bestilte du? Okei, jeg har nemlig gule undertoner, så da funker nok ikke den rosa like bra på meg. Jeg tror den som var helt grå i fargen var i en grå beholder også. Hilde Christina anbefalte den. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå