AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Hvilket merke bruker dere? Og bruker dere kun bb cream, eller noe annet i tillegg? Vil det bare se dumt ut å bare bruke bb cream? Jeg er lys i huden, og sliter litt mer røde prikker/ser nesten ut som soleksem? til tider, så vil gjerne ha en som dekker, men ikke 'drukner' huden, og vil ikke ha maske i ansiktet/skille. Anonym poster: c70c0513a6551b7cb3caba092db46961
Guadaloupe Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg bruker en bb cream som heter "BB Magic Cream" fra Etude House kjøpt på Ebay. Den har SPF 25. Syntes den har medium dekkevne og den passer godt til min melkehvite hud. Pleier å bruke litt solpudder og rouge i tillegg. Sikkert forskjellig fra person til person om de bare bruker bb cream eller om de bruker annen sminke i tillegg. Jeg føler jeg må bruke litt i tillegg, eller så ser det rart ut, litt sånn maske effekt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Jeg bruker en bb cream som heter "BB Magic Cream" fra Etude House kjøpt på Ebay. Den har SPF 25. Syntes den har medium dekkevne og den passer godt til min melkehvite hud. Pleier å bruke litt solpudder og rouge i tillegg. Sikkert forskjellig fra person til person om de bare bruker bb cream eller om de bruker annen sminke i tillegg. Jeg føler jeg må bruke litt i tillegg, eller så ser det rart ut, litt sånn maske effekt. Tusen takk for svar. Ja, er akkurat dette maskeutseende jeg er redd for. Men trodde liksom litt av greia med bb cream var å gjevne ut huden kun på et par minutter på morgenen, uten å måtte til med andre ting. :gjeiper: For jeg kan være litt sånn på meg selv, syntes det ser rart ut om jeg har helt gjevn hud, men ingenting på øynene, så da må jeg sminke de, også ser det da rart ut på øyenbrynene, så da må jeg ta de, så vips, har jeg sminka hele ansiktet. :gjeiper: Men skal sjekke den ut, takk igjen! Anonym poster: c70c0513a6551b7cb3caba092db46961
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Jeg bruker kun BB krem. Synes ikke jeg får noe maskelignende ansikt av dette. Tvert imot ser jeg usminka ut men med ørlite jevnere farge i ansiktet. Og huden holder bedre utover dagen da den ikke tørker ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Jeg bruker også kun BB-creme. Den jevner ut og gir meg farge og glød, og holder huden fuktig. Elsker den! Anonym poster: 759f774ac12ca2290c5ef2cfed9d5f72 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Takk for svar, godt å høre at det er mulig å bruke alene også. Hvilket merke bruker du belle gunnes og ab? Anonym poster: c70c0513a6551b7cb3caba092db46961
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte en via eBay. Noe med 79'ett eller annet. Husker dessverrre ikke (orker ikke å sjekke nå) Kanskje noen her inne husker navnet? 1
pandabear Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte en via eBay. Noe med 79'ett eller annet. Husker dessverrre ikke (orker ikke å sjekke nå) Kanskje noen her inne husker navnet? Sikkert Skin79. De har flere typer da. Er veldig nysgjerrig på BB kremene selv. har ikke så mye troen på disse fra Garnier og Maybeline osv, men de fra Korea ser intr. ut. 1
fresia Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 jeg har bare prøvd BB-kremen fra Nivea. den falt ikke i smak - følte at jeg hadde en maske på meg selv om det ikke syntes. når det er sagt har jeg aldri brukt fondation så var sikkert bare følelsen av å ha noe på huden som var uvant. så fortsetter å bruke ingenting på huden ville helst hatt en som ga litt glød og ga god fuktighet, men ikke var så veldig dekkende (lettere) 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Skin79 Gold-ett-eller-annet. Men har også fra Body Shop. Liker veldig godt konsistensen på denne men den er litt mørk i fargen til den vinterbleke huden min. Ser for meg at denne blir helt gull på sommeren. 1
Adele Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Prøvd noen forskjellige. Men L'oreal sin Nude Magique er den jeg liker best. Garnier sin gjør at jeg ser svett ut, og Skin79 gjør huden min unaturlig lys. Prøvd Oriental Perfect Cover, Hot Pink Super Plus og VIP Gold Super Plus fra det merket. Bruker det mest til trening, og dager der jeg ikke orker å gjøre så mye ut av makeupen min. 1
Gjest Bartenina Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 jeg kjøpte en litt for lys bb-krem, så må bruke solpudder eller noe i tillegg Min er fra estee lauder, og jeg er strålende fornøyd!
Gjest Loverdose Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 Bruker den fra Isadora. Syns den er kjempe god, men tenkte jeg skulle prøve ut noen flere merker. Isadora er den første jeg prøvde og ble sinnssykt overrasket over hvor naturlig det så ut! Perfekt for meg som ikke takler foundation.
Guadaloupe Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 Tusen takk for svar. Ja, er akkurat dette maskeutseende jeg er redd for. Men trodde liksom litt av greia med bb cream var å gjevne ut huden kun på et par minutter på morgenen, uten å måtte til med andre ting. :gjeiper: For jeg kan være litt sånn på meg selv, syntes det ser rart ut om jeg har helt gjevn hud, men ingenting på øynene, så da må jeg sminke de, også ser det da rart ut på øyenbrynene, så da må jeg ta de, så vips, har jeg sminka hele ansiktet. :gjeiper: Men skal sjekke den ut, takk igjen! Anonym poster: c70c0513a6551b7cb3caba092db46961 Grunnen til at man får slik maske effekt på den jeg bruker er fordi den er veldig dekkende, skal det se naturlig ut burde man gå for en med litt mindre dekkevne, da blander den seg bedre inn med huden. Men jeg har faktisk oppdaget at hvis jeg gnir den godt utover og bare har på rouge så ser det ganske naturlig ut. Forresten koster en tube veeldig lite, og hvis du bestiller fra rubyruby76 på ebay er det gratis frakt, og jeg fikk min etter ti dager. Selgeren fører også mange andre merker! Bare å kikke!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #15 Skrevet 14. desember 2012 MinBB-cream er den vanlige fra Garnier. Trenger ikke noe mer, merker jeg, jeg er superfornøyd med den lyseste nyansen derfra. Anonym poster: 759f774ac12ca2290c5ef2cfed9d5f72
Dixie Skrevet 14. desember 2012 #16 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg bruker bb-cream fra Dr.brandt. Elsker den!! Kan bruke den alene om jeg bare vil ha en jevn, fresh look. Eller under andre produkter. Endret 14. desember 2012 av Dixie
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker bb-cream fra Dr.brandt. Elsker den!! Kan bruke den alene om jeg bare vil ha en jevn, fresh look. Eller under andre produkter. Hvor kjøper du den? Finnes den på net? Anonym poster: 0c1c5e37fcdf7c1d70e30bb57bfa47e2
Gjest RamaLama Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Jeg brukte Garnier sin, den dekket perfekt og det så veldig naturlig ut. Men så fikk jeg røde nupper i panna, så er på utkikk etter en ny
Dixie Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Hvor kjøper du den? Finnes den på net? Anonym poster: 0c1c5e37fcdf7c1d70e30bb57bfa47e2 Jeg har kjøpt den når jeg har vært innom en sephora men jeg tror feelunique.com fører det merket...
Athene Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker estee lauder sin BB cream når jeg har litt brunfarge, og kun som hverdagssminke når jeg vil være så naturlig som mulig. Om vinteren når huden er helt lys føler jeg at jeg trenger litt mer, så da går det i primer+fuktighetskrem+foundation+pudder. Jeg har egentlig jevnt og fin hud, uten noe arr, porer eller kviser. Men trives best når huden er helt plettfri. Når jeg bruker BB cream drar over et tynt lag med Macs prime pudder etterpå, den gir ingen farge men er nødvendig for å få et godt underlag for rouge og øyeskygge. Og så litt concealer under øynene. Så det er klart raskere enn å kjøre hele pakka. Men det gir ikke helt det samme resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå