Gå til innhold

jobber du med inkasso?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber ikke med inkasso i den forstand..

Men jeg jobber i et inkassobyrå..

Tror det er veldig forskjellig hvordan hvert byrå har det.. vet at noen av de store har ringeroboter, så man hele tiden får innkommende samtaler hvor saken spretter opp på skjermen når noen tar tlf.

Mens andre firma jobber anderledes med egne porteføljer. Når man har egne proteføljer legger man opp dagen litt fritt.. Noe ringing, skrive utlegg, snakke med kundene sine, innkommende tlf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overhissige klienter som skriker og hyler i telefonen og skal brenne ned huset ditt osv. hvis de ikke slipper å betale gebyrer og regninga osv.

Overhissige ansatte som svarer i samme dur....

lykke til!

Anonym poster: 3fe02f08e054628f5579c958bc5394b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber innenfor den aller strengeste formen for inkasso. Den som de er så redde for på Luksusfellen :blomst:

Jeg logger inn på veldig mange programmer, åpner mail og telefon, så jomer det i ett hele dagen. Jeg har 5 minutter pause i timen, og 30 minutter lunsj.

Noen dager er stille, andre går jeg hjem med 400 samtaler om dagen.

Gjennomsnitt er 200 samtaler om dagen, det er hardt arbeid, og man må ha tungen rett i munnen.

Det er en veldig viktig jobb i samfunnet, og jeg er stolt av kollegaer og min arbeidsplass.

Lo godt av Etaten med han komiker'n, og Nav-serien hans...

Siden jobben og alt her er så strengt så har vi mye humor og ler mye sammen. Kobler av med en god latter, ellers tror jeg man ikke hadde holdt ut lenge. Jeg har jobbet sånn i 5 år.

Anonym poster: 5731c029b5fccebbbbf076949f604746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags utdanning har man når man jobber i et inkassobyrå? Gi eksempler.

Anonym poster: 87be186294b619051f3013486b250c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...