Gå til innhold

Hvor ofte minner kjæresten din deg om hvor bra du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Eller hvor pen du er, hvor heldig han er som har deg osv osv.

- Sier han "Elsker deg" hver dag?

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg?

- Hvordan vet du at han elsker deg?

- Hvordan klarer du å stole på han?

- Hvor ofte ses dere?

- Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonym poster: 2372f83291afcc04d83f033c10b6bb25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min har aldri sagt at han er heldig som har meg, men han har sagt at jeg er pen en god del ganger.

-Han sier ikke "elsker deg" hver dag, men kanskje en gang hver 14. dag.

-Han har gitt meg blomster to ganger på 2,5 år. Men han kan gjøre andre romantiske ting som å lage samle-cder.

-Jeg vet at han elsker meg fordi han vil satse på oss og jeg vet hvor viktig det er for ham at vi får det til.

-Jeg stoler på ham fordi jeg ikke har noen grunn til ikke å stole på ham. Det kalles grunnleggende tillit.

-Vi sees to-tre ganger i uken.

-Vi har vært sammen i to og et halvt år.

Skrevet

Hver eneste dag. Han er ganske flink til å uttrykke det han føler, og fortelle at han synes at jeg er pen/søt/at han elsker meg etc.

Hvor ofte han gjør noe romantisk spørs hva man definerer som romantisk. Blomster har jeg ikke fått, men jeg synes det er litt romantisk at han nesten alltid setter av tid til å slappe av og kose litt etter jobb for eksempel, slik vi gjorde da vi var nyforelsket.

Det er så mange grunner til at jeg vet at han elsker meg. Han kjenner meg bedre enn noen andre, og vet om alle mine negative sider, alle mine særheter. Og han viser at han er glad i hele meg slik jeg er, både gjennom ord og handlinger. Ser ingen grunn til å ikke stole på det, rett og slett.

Ser hverandre forøvrig hver dag, bor sammen nå.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

- ikke hver dag, men i alle fall hver uke :)

- har fått blomster to ganger, og av oss to er han den mest romantiske, men vi prøver begge å være bevisste på "hverdagsromantikk"

- fordi han gjør mye for å bevise det og vi har lest "kjærlighetens fem språk" som gjør at både han og jeg kan vise til hverandre at vi elsker hverandre

- det vet jeg ikke, men jeg er likevel sikker på at jeg kan stole på ham

- ca. en gang i måneden på grunn av avstanden

- 2,5år

Skrevet

- Sier han "Elsker deg" hver dag? Ihvertfall før vi legger oss.

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg? Aldri. Jeg må be han gjøre det... lol

- Hvordan vet du at han elsker deg? Det vet jeg ikke. Jeg visste det for 2 år siden, nå vet jeg ikke lengre.

- Hvordan klarer du å stole på han? Jeg stoler ikke på han. På skala fra 1-10 er det vel 3.

- Hvor ofte ses dere? 2-3 ganger i uka.

- Hvor lenge har dere vært sammen? Snart 4 år.

Han sier noen at rumpa mi er digg. Eller "Nå var du fin". Ikke stort mer annet.

Anonym poster: 2372f83291afcc04d83f033c10b6bb25

Skrevet

Han sier det ikke så ofte med ord.. Men jeg ser på blikket og kroppsspråket at han er glad i meg..

• Liker 2
Skrevet

...Eller hvor pen du er, hvor heldig han er som har deg osv osv.

Han sier hver dag hvor fin jeg er, og at han er heldig som har meg :)

Han sier han er glad i meg hver dag, og elsker deg når det passer for han, men ikke for ofte.

Det gjør han vel i grunnen aldri, men gjør meg ikke så veldig mye, for han viser hele tiden at han elsker meg høyt.

For han sier det, og viser det, han gir meg mye kjærlighet og man kan se han virkelig bare vil ha meg.

Han har ikke gitt meg noen grunn for å ikke kunne stole på han, så hvorfor gå rundt å tenke negativetanker?! Jeg stoler 100% på han fram til han viser meg mistillit.

- Hvor ofte ses dere?

Vi bor sammen så vi sees hver dag :)

Vi har vært sammen offisielt 3 måneder :) Men holdt på siden sommeren 2011 :)

Skrevet

- Sier han "Elsker deg" hver dag? Nesten hver dag.

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg? Har aldri fått blomster, men han gjør mange andre ting for meg. I eksamensperioden kommer jeg hjem til ryddet leilighet, rene klær og ferdig middag hver dag.

- Hvordan vet du at han elsker deg? Det er vanskelig å svare på, men jeg vet det. Han bekrefter det gjennom handlinger og ord flere ganger om dagen.

- Hvordan klarer du å stole på han? Han har aldri gjort eller sagt noe som tilsier at jeg ikke skal gjøre det.

- Hvor ofte ses dere? Vi bor sammen, så hver dag.

- Hvor lenge har dere vært sammen? Snart seks år.

Skrevet

- Sier han "Elsker deg" hver dag? Nei, det gjør han ikke. Men han sier ofte at han er glad i meg.

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg? Aldri fått blomster eller romantiske ting. Han er veldig dårlig på å gi gaver. Men han gjør en del andre fine ting som veier opp. Jeg er dessuten ikke noe glad i "klisjè"romantikk.

- Hvordan vet du at han elsker deg? Jeg ser det på hvordan han ser på meg, og hvordan han oppfører seg.

- Hvordan klarer du å stole på han? Jeg har ingen grunn til å ikke gjøre det. Han er veldig ordentlig av seg, og de gangene han har gjort ting han vet jeg kan reagere på så har han sagt i fra på en ordentlig måte. Han setter også så pris på den tilliten jeg gir han at han aldri får behov for å utfordre den.

- Hvor ofte ses dere? Nå bor vi sammen, så hver dag. Men det er ikke mange timene hver dag, for begge to er veldig opptatte mennesker :)

- Hvor lenge har dere vært sammen? Snart tre år. Bodd sammen i et halvt år.

Jeg liker ikke klissete romantikk, vi gjør heller små ting og vi koser oss med små ting i hverdagen :)

• Liker 1
Skrevet

Ja. Hver dag før han drar på jobb og av og til når vi legger oss.

Det første året vi var sammen fikk jeg blomster eller en annen form for oppmerksomhet en gang i mnd. "på dagen vår". Nå blir det sjeldnere, men det dukker stadig opp småting.. feks lapper hvor det står at han elsker meg :)

Han viser det stadig

vi er veldig åpne om følelser. og så er det lett å se på han om det er noe som plager han.

- Hvor ofte ses dere?

hver dag. samboere

ca 2 år

Skrevet

Cheeeeeesus. Jeg er så lei jenter som tror romantikk handler om å få blomster av kjæresten. Slutt å se fjortisfilmer og voks opp!

Anonym poster: fc1faed98f696036aa863e383485e24f

• Liker 3
Skrevet

Nei, men det gjør ikke jeg heller. Vi er enige om at det betyr mye mer om vi sier det sjeldent om det blir slengt ut hver dag. Så det er veldig spesielt hver gang det blir sagt.

Sjeldent, men jeg ser ikke noe behov for dette.

Måten han ser på meg, ting han sier og gjør generelt i hverdagen, oppførsel m.m.

Jeg vet bare at han er en person jeg kan stole på, derfor gjør jeg det også.

- Hvor ofte ses dere?

Hver dag, vi bor sammen.

Nja, nærmer seg 2 år vel.

Skrevet

Vi sier oftere "glad i deg" enn "jeg elsker deg"

Jeg har fått blomster en gang. Han er ikke den romantiske typen.

Jeg bare vet det! Han gir meg den følelsen.

Ikke så vanskelig egentlig.. Stolte på han fra dag 1.

- Hvor ofte ses dere?

Hver dag. Vi bor sammen.

Snart 1 år.

Skrevet

Ja flere ganger for dagen

Jeg er ikke glad i blomster. Har fått noen få, men flotte gaver. Men hver dag så gjør han en gest som viser at han bryr seg. Det er viktigere en gaver.

Med alt han gjør.

Han har aldri brutt tilliten min.

Hvor ofte ses dere?

Hver dag.

Snart 6 år.

Skrevet

- Sier han "Elsker deg" hver dag? Jepp, flere ganger for dagen :) Blir ofte om morningen, flere ganger i løpet av samtalen og før vi legger oss. Vi er fortsatt ganske nyforelskede. :rodmer:

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg? Ganske ofte egentlig. Har fått blomster 2 ganger, vi har vært på date med middag og kino, fått små gaver her og der. Han er veldig flink til å gjøre små, søte ting.

- Hvordan vet du at han elsker deg? Måten han behandler meg på, måten han ser på meg på, at han bruker tid på å være med meg, snakke med meg, og å hjelpe meg når jeg trenger det. Han gir aldri opp forholdet selv om ting kanskje ikke er helt perfekt.

- Hvordan klarer du å stole på han? Han har aldri gjort noe som kunne gitt meg grunn til å ikke stole på han, han ville aldri løyet eller gått bak ryggen på meg, og er en veldig typisk snill, usksyldig fyr som aldri ville gjort noe for å såre meg.

- Hvor ofte ses dere? 2-3 ganger i uken. Skulle ønske det var mer :(

- Hvor lenge har dere vært sammen? Ett fantastisk år :yvonne:

Skrevet

- Sier han "Elsker deg" hver dag? Jepp, flere ganger for dagen :) Blir ofte om morningen, flere ganger i løpet av samtalen og før vi legger oss. Vi er fortsatt ganske nyforelskede. :rodmer:

- Hvor ofte gir han deg blomster eller gjør noe romantisk for deg? Ganske ofte egentlig. Har fått blomster 2 ganger, vi har vært på date med middag og kino, fått små gaver her og der. Han er veldig flink til å gjøre små, søte ting.

- Hvordan vet du at han elsker deg? Måten han behandler meg på, måten han ser på meg på, at han bruker tid på å være med meg, snakke med meg, og å hjelpe meg når jeg trenger det. Han gir aldri opp forholdet selv om ting kanskje ikke er helt perfekt.

- Hvordan klarer du å stole på han? Han har aldri gjort noe som kunne gitt meg grunn til å ikke stole på han, han ville aldri løyet eller gått bak ryggen på meg, og er en veldig typisk snill, usksyldig fyr som aldri ville gjort noe for å såre meg.

- Hvor ofte ses dere? 2-3 ganger i uken. Skulle ønske det var mer :(

- Hvor lenge har dere vært sammen? Ett fantastisk år :yvonne:

Og han sier jeg er pen/nydelig/fin/vakker/søt hver gang han ser meg :rodmer:

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Når jeg tenker over det så gjør han nok det ganske ofte. Han sier han elsker meg hver dag. Han sier jeg er pen hvis vi f.eks har tatt et bilde sammen, eller jeg har pyntet meg litt ekstra. Han sier han blir så kåt av meg og har lyst på meg, veldig ofte (nei jeg har ikke perfekt kropp). :humpe:

Han sier også at han er stolt av meg og at han er heldig som har meg som kjæreste. Ikke så ofte jeg får gaver men når jeg først får er det veldig omtenksomme gaver og ting jeg har ønsket meg, og gjerne litt dyrt selv om jeg sier jeg ikke trenger dyre presanger. Han er flink til å muntre meg opp eller trøste hvis jeg er lei meg en dag, den kvaliteten synes jeg nesten er den fineste han har.

Vi bor sammen så vi ser hverandre hver dag. Jeg vet han elsker meg fordi han er omtenksom, han vil ha barn med meg og være en familie med hus og stakittgjerde og den greien der. Det er drømmen hans. Jeg er faktisk ikke helt der ennå.. men elsker denne mannen av hele mitt hjerte :strix:

Skrevet

Hvis jeg sier det først så.

Omtrent aldri, men det er ikke så lett å få til av diverse årsaker.

Jeg stoler på ham. Han svarer at han elsker meg, og da velger jeg å tro det. Vi har et sånt forhold der vi tar opp ting vi tenker på, og om en av oss skulle muste følelsene for den andre ville vi snakket med hverandre om det.

Det klarer jeg ikke alltid, men jeg er glad i han og bestemmer meg for det.

- Hvor ofte ses dere?

Ofte. Hver dag/annenhver dag, normalt sett.

1 år og 11 mnd:)

Skrevet

Ja, flere ganger dagen

Han er svært lite romantisk, så blomster får jeg sjelden, men om jeg sier ifra at nå vil jeg ha det, får jeg det :fnise:

- Hvordan vet du at han elsker deg

Han sier det hele tiden, og viser meg hver dag at han elsker meg ved å passe på meg, bruke tid med meg, hjelpe meg osv.

Han har ikke gitt meg en eneste grunn til å ikke gjøre det.

- Hvor ofte ses dere?

Vi bor sammen, så hver dag

Over 2 år nå.

Skrevet

Av en eller annen grunn gjorde denne tråden meg veldig glad for at jeg er singel! :vetikke:

Anonym poster: 2195d3e4dc48cf4ec474f3f32bd0b3b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...