Gå til innhold

KG-kvinnfolk verre enn andre kvinnfolk?

Rskre

Anbefalte innlegg

Tykkjer ofte at det er reint utriveleg her inne. Kvinnfolk meiskar seg over andre si ulukke og vantar forståing for andre sine perspektiv (personåtaka sitt mykjer lausare enn på tilsvarande mannlege side). Kvinnfolka ein møter i kvardagslivet derimot er rause og beint fram snille. Har det seg slik at det berre er overfladiske kvinnfolk med psykiske vanskar som søkjer til KG?

Endret av Rskre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å svare med din egen logikk - det er vel fordi det er en overvekt av bokmålsbrukere her inne.

Anonym poster: 99a7355fd5cdab6a91f27b9578a90b9a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Tror forskjellen er at her inne er folk seg selv, 100%. Folk er gale når de er seg selv. Ute i den virkelige verden modererer vi oss i forskjellig grad.

Og ja..klart det er en overvekt av psykisk syke, trygda, ustabile osv som søker seg til diskusjonsforumer. Bare at folk tar livsviktige valg basert på hva noen anonyme mennesker på nett sier og mener vitner jo om at enkelte er helt absurde.

Endret av Darthoven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Nei.

Det finnes definitivt noen grepa kvinnfolk på KG, blant alle håpløse, usikre, eiesyke, sjalu, irrasjonelle og tåpelige ungjenter på KG.

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nei.

Det finnes definitivt noen grepa kvinnfolk på KG, blant alle håpløse, usikre, eiesyke, sjalu, irrasjonelle og tåpelige ungjenter på KG.

endå ein som har registrert det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

jeg tenker at på KG får du alle slags kvinnfolk, noen er hyggelige og andre er surtruser, akkurat som i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkjer ofte at det er reint utriveleg her inne. Kvinnfolk meiskar seg over andre si ulukke og vantar forståing for andre sine perspektiv (personåtaka sitt mykjer lausare enn på tilsvarande mannlege side). Kvinnfolka ein møter i kvardagslivet derimot er rause og beint fram snille. Har det seg slik at det berre er overfladiske kvinnfolk med psykiske vanskar som søkjer til KG?

Ser at de utrivelige mannfolka har også funnet veien hit. Har ikke du levd lenge nok til å forstå at folk ut i virkeligheten setter på en maske? Har du ikke brukt internett lenge nok til å skjønne at den maska ikke blir brukt når man kan være anonym på internett? At det er "noen få" som bare skriver drit og det er ikke "kvinnfolk på KG som er verre". Alle de hyggelige her har ikke behov for å skrive regnbuer og rosaskyer hele tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de utrivelige mannfolka har også funnet veien hit. Har ikke du levd lenge nok til å forstå at folk ut i virkeligheten setter på en maske? Har du ikke brukt internett lenge nok til å skjønne at den maska ikke blir brukt når man kan være anonym på internett? At det er "noen få" som bare skriver drit og det er ikke "kvinnfolk på KG som er verre". Alle de hyggelige her har ikke behov for å skrive regnbuer og rosaskyer hele tiden.

Så du meiner at alle dei koselege kvinnfolka som inviterar på kaffi og vaffelkake eigentleg inst inne ikkje likar meg? Har mest ikkje opplevd i det verkelege liv at nokon mislikar meg. Personleg har eg ikkje indre demonar, og eg er like krass når eg treff sambygdingane mine som eg er på KG.

Endret av Rskre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meh det er tydelig at du bare er ute etter å prate piss. GL HF with that.

Ikkje alle som har Janus-andlet, veit du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...