Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #1 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg fant ut jeg var gravid i slutten av november, mistet ungen 4 desember eller noe rundt der. Blødde til 10 desember, og har ikke blødd NOE før idag. Jeg hadde ekstremt vondt i magen, greide såvidt å stå oppreist. Gikk på do i sta og jeg blør VELDIG masse. Noen som hva det kan vær? Mensen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #2 Del Skrevet 13. desember 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pfa1987 Skrevet 13. desember 2012 #3 Del Skrevet 13. desember 2012 Det kan være lurt om du spør legen om det. Kan selvfølgelig være mensen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #4 Del Skrevet 13. desember 2012 skal sjekke det. Er så vondt rett under navlen. vondt når jeg står oppreist, går på do, eller hoster / nyser. uff, tenk om det er infeksjon : / Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Del Skrevet 13. desember 2012 Det kan være rester etter sponatanborten. Tror jeg ville tatt en telefon til legevakta(eller kontaktet lege i morgen tidlig) og forhørt meg. Anonym poster: d1f9748276529249d6eb60827e73091a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #6 Del Skrevet 13. desember 2012 Det kan være rester etter sponatanborten. Tror jeg ville tatt en telefon til legevakta(eller kontaktet lege i morgen tidlig) og forhørt meg. Anonym poster: d1f9748276529249d6eb60827e73091a Okei, men har brukt ob hver dag.. Er det sjeldent med infeksjon etter SA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. desember 2012 #7 Del Skrevet 14. desember 2012 Man bør ikke bruke tampong når man blør etter SA, det øker infeksjonsfaren. Jeg ville ha tatt kontakt med legen så snart som råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #8 Del Skrevet 14. desember 2012 Du burde ha brukt kun bind, og selvsagt ikke tampong dager du ikke har blødd! Eller misforstod jeg akkurat det? Brukte du ob når du ikke blødde? Infeksjoner skjer etter en spontanabort, men hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det skjer jo! Jeg opplevde selv å bare blø i 4 dager, og noen uker etterpå kom det jeg antok var mensen, jeg dro ikke til legen, og jeg blødde igjen en mnd etter der igjen, osv. Så det var nok mensen. Men nå hadde ikke jeg veldige smerter slik du har, den første mensen var litt ekstra vond men ikke så ille. Så jeg hadde dratt til legen om jeg var deg. Anonym poster: e11d4a587aacfa51d1f573bd68b46efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #9 Del Skrevet 15. desember 2012 Du burde ha brukt kun bind, og selvsagt ikke tampong dager du ikke har blødd! Eller misforstod jeg akkurat det? Brukte du ob når du ikke blødde? Infeksjoner skjer etter en spontanabort, men hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det skjer jo! Jeg opplevde selv å bare blø i 4 dager, og noen uker etterpå kom det jeg antok var mensen, jeg dro ikke til legen, og jeg blødde igjen en mnd etter der igjen, osv. Så det var nok mensen. Men nå hadde ikke jeg veldige smerter slik du har, den første mensen var litt ekstra vond men ikke så ille. Så jeg hadde dratt til legen om jeg var deg. Anonym poster: e11d4a587aacfa51d1f573bd68b46efe Brukte kun tampong da jeg blødde. Dumt av meg, men fant det ikke ut før etterpå. Trodde det kun gjaldt når du TOK abort. Ingen som sa noe til meg så. Har vært hos legen, men var ingenting galt. Har bare syke smerte i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå