Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #61 Skrevet 13. desember 2012 Samvær med dem (HA) fører til at du kommer i en masse halv-hemmelige registre og kan føre til masse trøbbel om du har tanker om å gjøre en karriere noe sted Jepp, mange som har angret seg på det der.
FantasDick Skrevet 13. desember 2012 #62 Skrevet 13. desember 2012 Fryktelig skuffende å lese fra deg. Tror absolutt ikke du kommer til å tenke likens den dagen din egen (ste)datter kommer og forteller at hun dater en fra Hells Angels. Som jeg leste i en annen tråd her (eller var det i denne tråden); På tomannshånd er til og med fanden hyggelig. Anonym poster: dabb327e59dc57281355fd9162c435ad "bortsett fra torpedo/drap/narko"!??? Hva i alle dager... Dette må være det mest skuffende og naive svaret fra deg jeg har noen gang lest. Man kan da ikke se bort i fra disse tingene! Herremin! Det er mange nok eksempler på at massemordere også kan ha en god dag. Kjære vene... Huff jeg blir helt satt ut av sånn tankegang jeg :-( Anonym poster: dd49044b2bdc00d08fed6bb0c3ad7365 Huff, det ser ut til at jeg formulerte meg dårlig, beklager. Jeg mener selvsagt ikke at man skal se bort i fra disse tingene bokstavelig talt, meningen bak denne uttalelsen var at jeg har erfart at det finnes mange flotte, morsomme og kule menn i Hells, så om man "ser bort fra torpedo/narko/drap" så finnes det mange ok folk i klubben. Jeg vil ikke si at alle medlemmene er farlige idioter.. Æh, vet ikke om det ble klarere nå, men jeg skylder på at de er sent og jeg kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden. Men til mitt forsvar så skrev jeg at jeg ikke var sikker på om jeg kunne datet en mann fra Hells, så helt uproblematisk synes jeg ikke at det er.
Jolene Skrevet 13. desember 2012 #63 Skrevet 13. desember 2012 For min egen del hadde det kommet an på mannen og ikke klubben om jeg ville hat et forhold med han.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #64 Skrevet 13. desember 2012 HA og B- gjengen driver med akkurat det samme. Anonym poster: b29ba19aa2c26b4ba7a990360d79f988 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #65 Skrevet 13. desember 2012 Huff, det ser ut til at jeg formulerte meg dårlig, beklager. Jeg mener selvsagt ikke at man skal se bort i fra disse tingene bokstavelig talt, meningen bak denne uttalelsen var at jeg har erfart at det finnes mange flotte, morsomme og kule menn i Hells, så om man "ser bort fra torpedo/narko/drap" så finnes det mange ok folk i klubben. Jeg vil ikke si at alle medlemmene er farlige idioter.. Æh, vet ikke om det ble klarere nå, men jeg skylder på at de er sent og jeg kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden. Men til mitt forsvar så skrev jeg at jeg ikke var sikker på om jeg kunne datet en mann fra Hells, så helt uproblematisk synes jeg ikke at det er. Etter mine begreper er ingen personer overhode "flotte" som er involvert i kriminalitet. Så enkelt er det. Anonym poster: dd49044b2bdc00d08fed6bb0c3ad7365 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #66 Skrevet 14. desember 2012 All den dritten folk har lekset opp i denne tråden er og blir knallharde fakta. Jeg har sett det fra innsiden... Jeg er på innsiden og kjenner meg absolutt ikke igjen i disse dokumentarene på tv. Men som andre her sier, regn med å bli overvåket, razziaer o.l. Anonym poster: 9945dce848b2d106a75f015dcbc4b1ac
Gjest brutal mann Skrevet 14. desember 2012 #67 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er på innsiden og kjenner meg absolutt ikke igjen i disse dokumentarene på tv. Men som andre her sier, regn med å bli overvåket, razziaer o.l. Anonym poster: 9945dce848b2d106a75f015dcbc4b1ac Har ikke sett et sekund av dokumentar på TV jeg. Men det er jo bare tilfeldigheter at medlemmer i denne mafiaen i hytt og pine blir arrestert og dømt Og da har en ikke tatt med tilfellene der det er overtydelig hva som foregår men det ikke finnes juridisk gode nok bevis 3
bebisss Skrevet 14. desember 2012 #68 Skrevet 14. desember 2012 Jeg kjenner en fra sørlandet som er sjømann og med i hells angels er ikke samme person vell? han hørtes lik ut han du liker hvertfall.. Hva heter han? eller hva er initialene hans da, for å gjøre det mer anonymt?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #69 Skrevet 14. desember 2012 Jeg var sammen med en HA fyr, fikk vite det senere inn i forholdet. Jeg fikk planta skoene dypt i det miljøet. Det var mye kriminalitet og dop og vold og ja.. drap.. Det verste for meg var alle de gangene han var ute, han var nesten aldri hjemme, ofte fordi han måtte på lokalet, eller fordi han måtte få tak i dop til HA gjengen, eller noe annet. mens jeg satt hjemme alene og var livredd for å få fiendene hans på døra. jeg fikk advarsler proppa inn i ørene "ikke åpne om han eller han kommer på døra, da er det ille ute" så jeg satt bare å så ut vinduet og hadde lysene av og var livredd hele tiden. Det eneste betryggende var at jeg alltid hadde nr til noen i HA jeg kunne ringe om det skulle skje noe, så kom det 10 stk på døra for å hjelpe. men situasjonen var alltid skremmende. Og typen var en sær fyr som lot HA komme forran alt. Jeg ble alltid dratt inn i situasjoner jeg ikke ville inn i, og fikk vite ting jeg ikke ville vite som jeg måtte holde hemmelig.. La meg bare si det slik, nå er jo begge dere sikkert nyforelska og syns det er spennende med ett nytt forhold, men når forholdet tikker og går og nyforelskelsen legger seg, så vil du merke hvordan HA virkelig påvirker typen din, du vil sitte mye alene, planer du legger for dere i helgen vil bli avlyst fordi han må dra til klubben, og det vil være mange ganger du vil revurdere hele forholdet. og da er det vondere å gjøre det slutt når du har fått dypere følelser for han. Så gjør deg den tjenesten og kom deg utav det før du drar det lenger! Dette er ikke noe spennende badboy klubb du vil blande deg oppi, det er gjerne spennende den første mnd, men så blir du dritlei og bare såret gang på gang. han vil aldri gi opp klubben for deg.. Anonym poster: b800bda0505d3dc44d9632221a2e823a 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #70 Skrevet 14. desember 2012 Ok, jeg har lest alle innleggene og bestemt meg. Dette går jeg ikke inn i, det blir for alvorlig å blande seg inn i noe som assosieres med mord, død, dop, kriminalitet, tyveri, osv. Som noen sa, selv satan er koselig på tomannshånd og hitler var sikkert grei mot familie og venner han. Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 21
Genesis Skrevet 14. desember 2012 #71 Skrevet 14. desember 2012 Huff, det ser ut til at jeg formulerte meg dårlig, beklager. Jeg mener selvsagt ikke at man skal se bort i fra disse tingene bokstavelig talt, meningen bak denne uttalelsen var at jeg har erfart at det finnes mange flotte, morsomme og kule menn i Hells, så om man "ser bort fra torpedo/narko/drap" så finnes det mange ok folk i klubben. Jeg vil ikke si at alle medlemmene er farlige idioter.. Æh, vet ikke om det ble klarere nå, men jeg skylder på at de er sent og jeg kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden. Men til mitt forsvar så skrev jeg at jeg ikke var sikker på om jeg kunne datet en mann fra Hells, så helt uproblematisk synes jeg ikke at det er. Nei, det er absolutt ikke klart. Alle medlemmene i HA enten utfører (sannsynligvis de aller fleste, det er strenge krav for å bli tatt opp i klubben), eller holder hemmelig, alvorlig kriminell virksomhet. Torpedevirksomhet, altså knusing av kneskåler og dess like, distribuering av tyngre stoffer som Heroin og Amfetamin til de tyngste rusmisbrukerne, og i enkelte tilfeller regelrett drap. I tillegg kommer andre forseelser som ulovlig salg av alkohol, innføring og salg av ulovlige våpen, og en rekke tilfeller økonomisk kriminalitet som underslag skattesnyteri og ran. At du hevder at folk som driver med denne type virksomhet kan være "flotte og kule" synes jeg sier veldig mye om deg. En person er ikke automatisk bra bare fordi han kan virke lystig å dra noen småvitser. Selv de aller grusomste Mexicanske mafiabossene passer på kona si, men det gjør dem vel ikke til bra mennesker, eller? 12
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #72 Skrevet 14. desember 2012 Ok, jeg har lest alle innleggene og bestemt meg. Dette går jeg ikke inn i, det blir for alvorlig å blande seg inn i noe som assosieres med mord, død, dop, kriminalitet, tyveri, osv. Som noen sa, selv satan er koselig på tomannshånd og hitler var sikkert grei mot familie og venner han. Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 Flott! Pluss fra meg. Klem Anonym poster: dabb327e59dc57281355fd9162c435ad 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #73 Skrevet 14. desember 2012 Flott! Pluss fra meg. Klem Anonym poster: dabb327e59dc57281355fd9162c435ad Takk. Men ja, det blir bare for mye for meg, for å bli sammen med en mann vil jeg kjenne alle hans sider, og hvis dette med klubben er noe som blir holdt hemmelig for meg, og det er ikke det verste, men at dealer med dop, kriminalitet, nei fy faen. Sendte ham en sms og sa at jeg tror ikke vi passer sammen, han svarte "ok, du er ei flott jente, gla i deg", veldig koselig det da, men nei, det blir ikke mer. Jeg ønsker meg barn, hus, trygg fremtid, ikke noe sons of anarchy opplegg, jeg er 24, ikke 14. Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 12
Gjest GjesteModerator Skrevet 14. desember 2012 #74 Skrevet 14. desember 2012 Shit, har møtt en fantastisk kjekk og grei mann, litt overbeskyttende, skikkelig gentleman, vi koser oss på dater og spiser middager sammen, koser oss osv. Men det er nå dette da, han er medlem av Hells Angels på vestlandet. Jeg har ikke vært på fester med klubben, heller ikke møtt de andre, eller noe.. Og de advarer om dem, dop, fyll, kriminalitet. Vi kjenner ikke hverandre så godt, vi er i en blikjent kosefase. Burde jeg trekke meg ut før det blir mer alvor av det? Kjenner en del fra Outlaws-miljøet (Outlaws er support for Hells Angels), og kan fortelle deg såpass at folk derfra er like forskjellige som folk ellers. Det er langt ifra alle som er kriminelle. De som er kriminelle er gjerne også litt sånn "små-kriminelle", skyldige i lovbrudd som uansett burde vært lovlige (salg av alkohol uten sjenkebevilgning til medlemmer på fest, litt dealing av lettere narkotika som f.eks. hasj/marihuana, og den type ting). Voldskriminalitet og den type ting har jeg aldri vært borti, men i så fall er det nok ikke akkurat "uskyldige" mennesker som får lide heller. De har, etter det jeg har forstått, en sterk indre justis, hvilket kan bety at dersom du stjeler noe fra dem eller bøffer dem på en eller annen måte så får du litt juling. Og det er jo i og for seg greit. Tror nok du gjør best i å bli kjent med det individet du holder på med, i stedet for å bedømme ham i lys av hva enkelte andre driver med.
Alice123 Skrevet 14. desember 2012 #75 Skrevet 14. desember 2012 Kjenner en del fra Outlaws-miljøet (Outlaws er support for Hells Angels), og kan fortelle deg såpass at folk derfra er like forskjellige som folk ellers. Det er langt ifra alle som er kriminelle. De som er kriminelle er gjerne også litt sånn "små-kriminelle", skyldige i lovbrudd som uansett burde vært lovlige (salg av alkohol uten sjenkebevilgning til medlemmer på fest, litt dealing av lettere narkotika som f.eks. hasj/marihuana, og den type ting). Voldskriminalitet og den type ting har jeg aldri vært borti, men i så fall er det nok ikke akkurat "uskyldige" mennesker som får lide heller. De har, etter det jeg har forstått, en sterk indre justis, hvilket kan bety at dersom du stjeler noe fra dem eller bøffer dem på en eller annen måte så får du litt juling. Og det er jo i og for seg greit. Tror nok du gjør best i å bli kjent med det individet du holder på med, i stedet for å bedømme ham i lys av hva enkelte andre driver med. Han er medlem i en kriminell organisasjon som er kejnt for dealing er tunge narkotiske stoffer, torpedovirksomhet, drap og trafficing (det siste var faktisk nytt for meg, dog ikke overaskende). En kriminell organisason hvor klubben og brorskapet går foran kone og barn. Kvinnesynet til HA taler også sterkt for seg selv. Om alle skulle drevet med intern justis er vi tilbake til stammesamfunnet, noe de færreste ønsker. Om man bare er glad i mekking av motorsykkel og kamerater, finnes det hundrevis av lovlige motorsykkel som har fokus på nettopp mekking av motorsykkel og kameratskap, og ikke heroin og kneskåler. Det er jævlig mange mennesker som er jævlig hyggelige. Husk at både Hitler og ABB hadde venner. Hitler giftet seg jo også. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 14. desember 2012 #76 Skrevet 14. desember 2012 Dette med at damer liker Hells Angels er ikke tull, når en mann tar på seg vesten og stikker på byen så blir han omringet, alt fra langbente blondiner som koser seg inntil ham til voksne kvinner som ha seg meg han. Hva er det egentlig med disse mc-typene og damer.. Ja,det er sykt tåpelig.Ynkelige damer liker mc-typer.Kan sammenslignes med menn som liker silikonpupper og plastisk opererte damer. jeg syns mc typer er ekstremt harry jeg men.. Bildet jeg har i hodet av hells angels medlemmer er ikke vakkert. Jeg ser ølvom og langt sjegg 4
Tropic Skrevet 14. desember 2012 #77 Skrevet 14. desember 2012 Takk. Men ja, det blir bare for mye for meg, for å bli sammen med en mann vil jeg kjenne alle hans sider, og hvis dette med klubben er noe som blir holdt hemmelig for meg, og det er ikke det verste, men at dealer med dop, kriminalitet, nei fy faen. Sendte ham en sms og sa at jeg tror ikke vi passer sammen, han svarte "ok, du er ei flott jente, gla i deg", veldig koselig det da, men nei, det blir ikke mer. Jeg ønsker meg barn, hus, trygg fremtid, ikke noe sons of anarchy opplegg, jeg er 24, ikke 14. Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 Tøft gjort TS. Håper du får en fin helg og treffer en flott (ikke kriminell) mann som du blir lykkelig med en dag! 1
Gjest GjesteModerator Skrevet 14. desember 2012 #78 Skrevet 14. desember 2012 Han er medlem i en kriminell organisasjon som er kejnt for dealing er tunge narkotiske stoffer, torpedovirksomhet, drap og trafficing (det siste var faktisk nytt for meg, dog ikke overaskende). En kriminell organisason hvor klubben og brorskapet går foran kone og barn. Kvinnesynet til HA taler også sterkt for seg selv. Blir som å si at alle i Arbeiderpartiet er korrupte og ligger med mindreårige.
Alice123 Skrevet 14. desember 2012 #79 Skrevet 14. desember 2012 Blir som å si at alle i Arbeiderpartiet er korrupte og ligger med mindreårige. Nei det er det ikke. 7
Frk.Marihøne Skrevet 14. desember 2012 #80 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er på innsiden og kjenner meg absolutt ikke igjen i disse dokumentarene på tv. Men som andre her sier, regn med å bli overvåket, razziaer o.l. Anonym poster: 9945dce848b2d106a75f015dcbc4b1ac Da e vi to, det som står i avisa osv, stemme over hodet ik!! Samboern min e me og han e verdens beste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå