AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #41 Skrevet 13. desember 2012 Kvinnesynet i HA er helt fucka. Som kvinne har du ingen verdi, uten om verdien av å være et hull som mannen kan tømme seg i. Du har IKKE lov å stille noen som helst spørsmål og hvis han betror deg noe fra HA så har han et stort problem blant de andre gutta. Noen av damene (konene til de høyest opp i rekkene) er så heldige å få lov å være narkotikakurere og hallikmødre (eller hva det nå heter)... Virkelig en gjeng å trakte etter. Anonym poster: dddc165e8436bb019b153e5f8d036166 7
Neket Skrevet 13. desember 2012 #42 Skrevet 13. desember 2012 Om man skal drive mafia er det dumt å reklamere, slik MC-klubbene gjør når de uniformerer seg. Det er garantert like mye snusk hos frimurerne.
Alice123 Skrevet 13. desember 2012 #43 Skrevet 13. desember 2012 Kvinnesynet i HA er helt fucka. Som kvinne har du ingen verdi, uten om verdien av å være et hull som mannen kan tømme seg i. Du har IKKE lov å stille noen som helst spørsmål og hvis han betror deg noe fra HA så har han et stort problem blant de andre gutta. Noen av damene (konene til de høyest opp i rekkene) er så heldige å få lov å være narkotikakurere og hallikmødre (eller hva det nå heter)... Virkelig en gjeng å trakte etter. Anonym poster: dddc165e8436bb019b153e5f8d036166 Oioioi.... Narkosmuglerer og sjefshore. Det høres skikkelig fest ut. Forstår ikke hva slags damer som rører seg borti slike typer. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #44 Skrevet 13. desember 2012 Du er en idiot! Du er i ferd med å "gifte" deg inn i mafian. Hells Angels står ansvarlig for en rekke drap, de bruker gjevnlig knusing av kneskåler, tortur og voldtekt i forbindelse med pengeinnkreving og utpressing. Når du blir trukket inn i det slipper du ikke ut av det. Vær ærlig med deg selv, det er FAREN OG STYRKEN og DOMINANSEN knyttet til denne mannen som tiltrekker deg. Det er en svært primal tiltrekning og har lite med hvor snill og sjarmerende han virker. Nå er du blitt advart. Alt som skjer om du ikke avslutter dette umidellbart kan du bare takke deg selv for.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #45 Skrevet 13. desember 2012 Har en kamerat som var medlem av en klubb som ventet på å bli tatt opp i HA, og der kom klubben først, foran kone og barn. Han er en veldig hyggelig mann med god jobb. Han sluttet fordi klubben tok for mye tid. Det er nok kriminalitet i de fleste klubbene med tilhørlighet til HA sånn han har fortalt. Politiet spaner på de, stopper og sjekker bil og legetimasjon mm. Damene/konene har ingenting de skal ha sagt i klubbsammenheng, og det er mange villige damer som gjør hva som helst for å være sammen med en HA så fristelsene er der. Han du dater er sikkert en bra mann men det at en skinnvest (han har det?) skal behandles med mer verdighet og forsiktighet en noe annet blir for dumt, for meg i hvert fall. Kanskje det ikke er sånn i den klubben han er........ Det er forskjellen på frimurerlosjen og Hells Angels. I losjen er det først familie, så jobb, og så losjen. (Litt avsporing, sorry.) Anonym poster: a2254e993b33b2c545b574f2a5cf15d4
Steinar40 Skrevet 13. desember 2012 #46 Skrevet 13. desember 2012 Noe seriøst med en ifra Hells Angels? Herregud, hvor dum går det an å bli egentlig 7
Gjest Buddy Skrevet 13. desember 2012 #47 Skrevet 13. desember 2012 Ja TS, etter alle rådene du har fått i denne tråden burde vel valget være enkelt? Det som forbauser meg mest i det du beskriver vedr. denne relasjonen er hvor lite du kjenner til hva HA egentlig er, bedriver og innebærer. De har jo bl.a. flere ganger vært tema i TV-programmer som Brennpunkt og diverse andre dokumentarprogrammer, og generelt vært viet stor oppmerksomhet i nyhetsbildet gjennom mange år... "Alle" vet jo også i mer eller mindre grad at HA er eksponert innenfor den såkalte 1-prosenten, altså MC-klubber som befinner seg på den kriminelle siden av loven. Det finnes også masse info/lesestoff på nettet om HA, hvis du virkelig VIL sette deg inn i hva du faktisk er i ferd med å involvere deg i. Tenk deg meget godt om, og følg rådene og ytringene i denne tråden. For èn gangs skyld er de faktisk reelle, gode og til å virkelig ta til seg, alle sammen...
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #48 Skrevet 13. desember 2012 Vel... Min erfaring med bikere og menn med (livsstiler) er at det er artig å date dem, men ikke artig å ha noe mer med dem, rett og slett fordi det er kvinnenes jobb og forpliktelse til dem som gjør livsstilen deres mulig. De kommer og går pga lojaliteten ligger hos kameratene i klubben og ikke i hjemmet, man kommer langt, langt etter. 1
Genesis Skrevet 13. desember 2012 #49 Skrevet 13. desember 2012 Shit, har møtt en fantastisk kjekk og grei mann, litt overbeskyttende, skikkelig gentleman, vi koser oss på dater og spiser middager sammen, koser oss osv. Men det er nå dette da, han er medlem av Hells Angels på vestlandet. Jeg har ikke vært på fester med klubben, heller ikke møtt de andre, eller noe.. Og de advarer om dem, dop, fyll, kriminalitet. Vi kjenner ikke hverandre så godt, vi er i en blikjent kosefase. Burde jeg trekke meg ut før det blir mer alvor av det? Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 Uansett hvilket rolle han har er han faktisk med å støtte kriminell aktivitet. Og vi snakker ikke bare om innføring av narkotika, men også våpenhandel, torpedovirksomhet og utpressing. Dette er ting de er tatt for utallige ganger, så det er et faktum. Selv om han bare har deltatt indirekte, har han likevel verdier og holdninger som sier at disse tingene er helt ok. Ellers ville man vel funnet seg en annen omgangskrets? Så får du jo vurdere hvorvidt dette passer med dine egne verdier!
FantasDick Skrevet 13. desember 2012 #50 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg hadde villet date en fyr i Hells, men jeg har hengt en del sammen med Hells I Trondheim, fordi vi hadde garasje/hobbyverksted i bygget deres. Jeg synes alle har vært kjempekoselige karer, så bortsett fra torpedo/drap/narko-sakene synes jeg selve menneskene i klubben er supre, og kunne derfor kanskje datet en mann i Hells. 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. desember 2012 #51 Skrevet 13. desember 2012 Jeg synes ikke du skal basere valget ditt på at han er med i HA, men på hvordan han oppfører seg som følge av medlemskapet. For å forenkle det kraftig: -Han hemmeliggjør ting for deg med vilje -Han kan ditche deg for klubben når dere er sammen -Han bruker mye tid og energi på noe du ikke får vite noe om Jeg mener at det blir et veldig ubalansert forhold.. Ikke på grunn av eventuell kriminalitet, men fordi det er så utrolig ekskluderende ovenfor deg. 1
Genesis Skrevet 13. desember 2012 #52 Skrevet 13. desember 2012 Vel... Min erfaring med bikere og menn med (livsstiler) er at det er artig å date dem, men ikke artig å ha noe mer med dem, rett og slett fordi det er kvinnenes jobb og forpliktelse til dem som gjør livsstilen deres mulig. De kommer og går pga lojaliteten ligger hos kameratene i klubben og ikke i hjemmet, man kommer langt, langt etter. Så det er disse miljøene du generaliserer menn ut fra. Ting faller på plass! 2
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #53 Skrevet 13. desember 2012 Så det er disse miljøene du generaliserer menn ut fra. Ting faller på plass! Ikke vær dum. 2
Genesis Skrevet 13. desember 2012 #54 Skrevet 13. desember 2012 Ikke vær dum. Nei, det vet du da jeg ikke er, men nå skal ikke vi kuppe tråden babe!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #55 Skrevet 13. desember 2012 Nei, det vet du da jeg ikke er, men nå skal ikke vi kuppe tråden babe! Det skulle du tenkt på før du begynte å snakke til meg om hvor jeg hadde mine "holdninger til menn i fra".
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #56 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg hadde villet date en fyr i Hells, men jeg har hengt en del sammen med Hells I Trondheim, fordi vi hadde garasje/hobbyverksted i bygget deres. Jeg synes alle har vært kjempekoselige karer, så bortsett fra torpedo/drap/narko-sakene synes jeg selve menneskene i klubben er supre, og kunne derfor kanskje datet en mann i Hells. Fryktelig skuffende å lese fra deg. Tror absolutt ikke du kommer til å tenke likens den dagen din egen (ste)datter kommer og forteller at hun dater en fra Hells Angels. Som jeg leste i en annen tråd her (eller var det i denne tråden); På tomannshånd er til og med fanden hyggelig. Anonym poster: dabb327e59dc57281355fd9162c435ad 5
Gjest brutal mann Skrevet 13. desember 2012 #57 Skrevet 13. desember 2012 Burde jeg trekke meg ut før det blir mer alvor av det? Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 Kommer an på om du har hypp på rassiaer når du blir samboer med fyren det. for all del, han vil drepe om nødvendig for å passe på deg og deres barn, men som sagt, politiet vil dukke opp uanmeldt før eller siden.
Gjest brutal mann Skrevet 13. desember 2012 #58 Skrevet 13. desember 2012 Uff, enkelte misforstår her. Jeg vil ikke være med ham uansett om Hells Angels er som det fremstår her. Jeg kjenner ikke til Hells klubben, for meg var det bare overskrifter i aviser osv. Jeg lurer jo på andres tanker og erfaringer her. Når jeg tenker fremover mot barn, huslån, felles liv osv, jeg ser ikke helt for meg at det skal fungere om han er så støttende overfor klubben som han er? Det er jo derfor jeg tenker meg om nå, vi er ikke sammen, og jeg tror ikke det blir noe mer mellom oss heller. Tør ikke helt å ha en nær relasjon til noen som kanskje er sterkt innblandet i kriminalitet. Heldigvis har det uansett gått rolig frem med oss og vi er ikke sammen eller noe, så det blir nok lettere å avslutte enn om vi alt skulle vært kjærester. Anonym poster: 4e6ca3c653d7230688dafacdb6a8c9f7 All den dritten folk har lekset opp i denne tråden er og blir knallharde fakta. Jeg har sett det fra innsiden... 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #59 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vet ikke om jeg hadde villet date en fyr i Hells, men jeg har hengt en del sammen med Hells I Trondheim, fordi vi hadde garasje/hobbyverksted i bygget deres. Jeg synes alle har vært kjempekoselige karer, så bortsett fra torpedo/drap/narko-sakene synes jeg selve menneskene i klubben er supre, og kunne derfor kanskje datet en mann i Hells. "bortsett fra torpedo/drap/narko"!??? Hva i alle dager... Dette må være det mest skuffende og naive svaret fra deg jeg har noen gang lest. Man kan da ikke se bort i fra disse tingene! Herremin! Det er mange nok eksempler på at massemordere også kan ha en god dag. Kjære vene... Huff jeg blir helt satt ut av sånn tankegang jeg :-( Anonym poster: dd49044b2bdc00d08fed6bb0c3ad7365 13
Inx Skrevet 13. desember 2012 #60 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Samvær med dem (HA) fører til at du kommer i en masse halv-hemmelige registre og kan føre til masse trøbbel om du har tanker om å gjøre en karriere noe sted Endret 13. desember 2012 av Inx 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå