Gå til innhold

Sove, sex, spise, dusje,jobbe og skru!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så møkk lei rett og slett! Vet hverdagene er hektiske og gleder meg til hver helg da sambo og jeg endelig får litt tid sammen. Slik er da hverdagen vår;

Står opp, jobb, jeg kommer hjem før han, vasker, rydder og lager middag til han kommer hjem. Deretter går han u dusjen, så legger han seg på sofaen. (4-5 tiden) Så tar jeg oppvasken, setter på en klesvask eller to. Hopper i dusjen, turer på butikken om jeg ikke rekker det tidligere på dagen. Kommer hjem, henger opp vasken, så er det kveldsmat. Deretter oppvask IGJEN. Når klokka nærmer seg 10 er jeg ferdig for dagen og utslitt. Mn da skal han ha sex, så blir det som oftes en omgang før jeg legger meg i sofaen med dyna en halvtime før jeg legger meg. Så på'n igjen dagen etter.

Idag var han ikke på jobb, og jeg tenkte han kunne hjelpe til litt her hjemme. Men det var jo umulig, han skal sove!! Noe han enda gjør... Nå skal jeg straks til legen, så rett hjem å begynne på middagen(legen skulle han også være med til, men sovingen var litt deiligere....)

Vet ikke hva jeg skal frem til helt. Elsker sambo så høyt, men jeg er sliten, og lei. Trenger en liten pause! Han kunne kommet hjem med blomster, tatt oppvasken, tørket kjøkkenbenken eller byttet stearinlysene med nye når de er tomme. Skal det virkelig være så vanskelig for menn å gjøre noe? Sier IKKE at alle er sånn, men han her ihvertfall..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner at du blir lei. Men hva med å si det til han, at det hadde betydd utrolig mye for deg bare han tok i et lite tak for å hjelpe til hjemme? Tror det her bare er å kommunisere, uansett hvor mange ganger du må si det til han. Han gjør det nok til slutt :) Stå på! Synes forøvrig du er kjempeflink som gjør så mye hjemme selv!

Skrevet

Haha, herregud for en type.

Og du har tatt dette opp med han, antar jeg?

Skrevet

Hvis dere begge jobber, er mitt første tips oppvaskmaskin. Nesten uansett argumenter mot, finnes det bedre argumenter for når forholdet trenger hjelp.

Nummer to, ikke gidd sex om du ser det som et ork. Det gagner ingen. Si det som det er, at du er for sliten og vil sove ( uten å hekte på "fordi du aldri hjelper til, din udugelige lasaron).

Nummer tre, lag en 40-graders skittentøyskurv. Hiv hans oppi og la han vaske selv. Alle menn greier 40 grader.

Skrevet

Igår kveld ba jeg han til slutt litt strengt om å ta den forbanna oppvask, visst ikke fikk han lage sin egen mat! Da gikk han ut, og tok litt. En tallerkener, bestikk og en skål, under halvparten av hva som skulle gjøres. Deretter begynte Csi som tydeligvis var viktigere. Etter det hoppa han rett i seng, så i dag tidlig måtte jeg ta resten. Skulle ikke vært umulig å hjelpe til. Alt er flott ellers, men dette sliter meg fullstendig ut! Tusen takk:)

Skrevet

Hvis dere begge jobber, er mitt første tips oppvaskmaskin. Nesten uansett argumenter mot, finnes det bedre argumenter for når forholdet trenger hjelp.

Nummer to, ikke gidd sex om du ser det som et ork. Det gagner ingen. Si det som det er, at du er for sliten og vil sove ( uten å hekte på "fordi du aldri hjelper til, din udugelige lasaron).

Nummer tre, lag en 40-graders skittentøyskurv. Hiv hans oppi og la han vaske selv. Alle menn greier 40 grader.

Vaskemaskin får vi til jul, så er ikke lenge igjen. Heldigvis! Sitter å lager en liste nå over hva som skal vaskes i hvilket program. Om han i det hele tatt gidder selvom blir jo spennende å se

Gjest Elseby13
Skrevet

Legg til et par barn, så kan du for deg hva slags helvete du kommer til å leve om 5 år. Hvis du bestemmer deg for beholde gubben.

Skrevet

Du kan jo bare gjøre som han, slenge deg på sofaen og skru på frustrerte fruer eller noe sånt og nekte han å se på det han vil.

Det hadde nok jeg gjort. Bare gitt totalt F selv, selv om det betyr at man må svømme i oppvask eller noe slikt.

• Liker 2
Skrevet

Gjesp. Flink gubbe. I morra tar du resten av oppvasken også så blir jeg glad og du får sex som belønning. :)

Du gjør det sikkert alt du nevner bedre og fortere enn han, i tillegg sitter han det av i ren latskap. Rutiner legges mens dere forsatt var forelska. Så nå må du faktisk forandre rutinene om du ønsker de annerledes.

Skrevet

Dette er like mye din egen feil. Du kan ikke forvente at han skal lære å gjøre noe sjøl når han har "mammaen sin" til å pusse tennene og tørke han i rævva. Sett noen grenser for begges del!

Anonym poster: 521b00ff68e69f3d55a2857f1ae475d6

• Liker 2
Skrevet

Utenom dette er han snill, omtenksom og perfekt. Men nå vekket jeg han, sa vi skulle skrive opp en liste. Husker vi hadde det hos mor da vi var mindre, hvem som skal gjøre hva. Så får vi ihvertfall prøve å forandre litt på ting nå før det blir for sent.

Skrevet

Dette er like mye din egen feil. Du kan ikke forvente at han skal lære å gjøre noe sjøl når han har "mammaen sin" til å pusse tennene og tørke han i rævva. Sett noen grenser for begges del!

Anonym poster: 521b00ff68e69f3d55a2857f1ae475d6

Ikke sagt noe på at det ikke er min feil også, det er jeg fult klar over. Men her var jeg kun ute etter tips for å få det til å fungere best mulig.

Skrevet

Utenom dette er han snill, omtenksom og perfekt.

Virkelig? De andre innleggene dine om denne fyren tilsier alt annet enn det.

• Liker 1
Skrevet

Vi har våre problemer som jeg har sagt tidligere, men nå har ting begynt å bli bedre. Vi gir fremtiden et forsøk istedetfor å fokusere på det negative i fortiden som vi uansett ikke kan forandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...