AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Har hatt litt problemer med lukt og irritasjon i underlivet i hele høst. Det kommer litt, så forsvinner det, men så dukker plagene opp igjen. Derfor skal jeg nå Lactal Balance. Jeg tenkte at ettersom jeg ikke har plagene konstant, så tar jeg heller en pille hver tredje dag i en periode, i stedet for å ta en pille hver dag i en uke (som man skal dersom plagene er konstante). Noen som har erfaringer? Burde jeg gjøre det annerledes? Lurer også på om man kan ha sex når man går på denne "kuren"? Det stod ikke noe om det i pakningsvedlegget. Takk for svar! Anonym poster: 8d3178038ca1783e5dc3a66d1ddb76e5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg gikk på de slik det stod på eska, hver dag i en uke, best å ikke sjanse noe tenkte jeg Vet ikke, men man bør ikke ha sex underveis, det forstyrrer jo det som den lactale balansen skal ordne opp.. Anonym poster: cddbb3b5d66cd17e3923e4b24e979fbb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har brukt gelen dems.. HVer tredje dag i en måned. Funka kjempefint. Kan fint ha sex for det Bare vasket meg og smurte meg om kvelden før jeg la meg. Men det gikk ca et halvt år og så har lukta kommet tilbake nå. Skal prøve en gang til å ta behandlingen helt ut. Hvis ikke det hjelper, kanskje en tur til lege. Ved daglig god hygiene og vask, burde jo ikke lukt være et problem. Anonym poster: 0fb1f30d8c5b065286c55a3db3c276da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå