Gjest Donna Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Er det noen som har erfaring med å stripe håret selv? langt hår. Jeg har gjort dette hos frisør noen ganger - men det blir for dyrt i lengden. Nå er det ett år siden sist - og jeg savner den lyse fargen. Tror dere dette er vanskelig? Det kan ikke by på noe problem å dra det ut av hetten vil jeg tro. Det jeg er redd for er at fargen blir feil, enten for lys eller for lite lys . Men da kan kanskje en frisør redde restene om det er krise? Eller kan man farge det lysere? Det er nokså lyst i endene , men resten er mørkt. Det er ikke stygt for det er ikke klart skille. Men jeg savner det lyse håret. Og føler at det mørke ser feitere ut, selv om det ikke er det. Erfaringer å komme med før jeg setter i gang?? Hvilke produkt bør jeg velge?
Gjest Nefertiti Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Jeg prøvde dette "selv" for ikke lenge siden. Brukte Feria noe 3D(?) husker ikke helt hva den het, men den følte jeg hvertfall det ble fin farge med. Vil anbefale deg at du får noen til å hjelpe deg med å smøre på fargen, ikke så lett å komme til bak selv.
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 Dro du da ut striper i en hette, eller smurde du det rett i håret som en hårfarge? Jeg har speil på badet med sånne sidesoeil på som kan stilles slik at jeg ser fra alle sider også bak, så jeg regner ikke med at det er noe problem å ha kontroll med baksiden. Men jeg er litt redd for resultatet da , og for å ødelegge håret.
Gjest Xavia Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 IKKE smør det rett i håret som hårfarge. Helbleika hår er IKKE pent. Du kan jo bruke folie eller plasthetta som følger med. Jeg ville absolutt anbefalt å få en venninde med til å hjelpe litt.
Gjest 1111 Skrevet 9. mars 2004 #5 Skrevet 9. mars 2004 Jeg anbefaler at du har med deg en venninne som kan hjelpe deg med dette, i og med at jeg gjorde det alene for et år siden og jeg kan love deg; resulatet ble ikke bra!
Saga Skrevet 9. mars 2004 #6 Skrevet 9. mars 2004 Jeg farger og striper alltid selv og blir alltid fornøyd, men om du ikke er sikker og om det er FULL krise om det ikke blir perfekt så anbefaler jeg også å be en venninne om å hjelpe deg
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #7 Skrevet 9. mars 2004 Jeg anbefaler det IKKE. Prøvd det en gang, og siden har jeg kun gått til frisøren.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #8 Skrevet 9. mars 2004 du kan også lage striper selv uten hette! det finnes en med applikator-kam, som stivner på håret slik at den ikke smitter av på annet hår.. Funker kjempefint! og da kan du jo la være å ta farge i tuppene. Sliter jo litt.. Ellers finnes det noen du kan ta på med folie osv. Få hjelp av ei venninne! Lykke til:)
Ylajali Skrevet 9. mars 2004 #9 Skrevet 9. mars 2004 Den har jeg prøvd, den kamgreia! Fyameg, så stygt det ble, 1500 til frisøren allikevel neste dag, så det var virkelig waste of time. Jeg har ganske lyst hår fra før men allikevel ble det gult og stygt, så om du har ganske mørkt hår vil jeg virkelig ikke anbefale det. Men det er bare meg, da
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2004 #10 Skrevet 9. mars 2004 Får se om jeg finner noen som kan hjelpe meg. Men hvor i prosessen er det behovet for en god veninne melder seg? Og hva kan gå galt hvis jeg er uheldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå