Gjest Maylin Skrevet 13. desember 2012 #1 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Endret 18. januar 2015 av Maylin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 13. desember 2012 #2 Del Skrevet 13. desember 2012 Hæ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 13. desember 2012 #3 Del Skrevet 13. desember 2012 Er vel kun et dårlig utsagn det der! Jeg kan uten noen problemer si hva jeg mener om noe eller noen til f.eks sambo utenat det må bety jeg har det jævelig med meg selv! Samtidig er gutter helt klart like flinke til å snakke dritt og rakke ned på andre!!! Gjør man en feil gjentatte ganger må man for fader regne med at andre reagerer og prater uten at de skal tilsi at de har det forferdelig selv! Dummeste jeg har hørt på lenge!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #4 Del Skrevet 13. desember 2012 Vel, jeg synes det er de mannelige forumtrollene som kverulerer og skal trekke kvinnene ned i skiten her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #5 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er som å spørre; hvordan føles det å ha så dårlig selvtillit at dere gutter alltid må lete etter bekreftelse og pule andre damer selvom dere har kjærester...-,- 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er som å spørre; hvordan føles det å ha så dårlig selvtillit at dere gutter alltid må lete etter bekreftelse og pule andre damer selvom dere har kjærester...-,- Joa, det føles veldig greit faktisk. Vi får jo pult. Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maylin Skrevet 13. desember 2012 #7 Del Skrevet 13. desember 2012 Mennesker gjør stort sett dritt uansett kjønn, og jeg kunne sikkert skrive et milevis innlegg om det også, men nå refererte jeg til kvinner, baksnakking og usikkerhet. Det er ikke noen rocket science at kvinner med stor usikkerhet har et behov for å dra andre ned i gjørma (se fotballfrue-tråden osv) og usikkerhet kan føre til at intelligente, resurssterke kvinner rett inn armene til koneplagere osv (se "jeg er så stygg"-trådene osv). Hva er det som gjør at usikkerhet fører til at noen blir mobbere og andre ofre? Og det på toppen var et litt sinneutbrudd over hvor dritt lei jeg er av baksnakking og falske jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #8 Del Skrevet 13. desember 2012 Joa, det føles veldig greit faktisk. Vi får jo pult. Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 jah..da gjør jo usikkerheten din deg også til et monster da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 13. desember 2012 #9 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen mennesker eier jo tydeligvis ikke forståelse for andre mennesker, ei heller har de iq nok til å tenke at andre har følelser. Slike som ab over er eksemplariske eksempler på at noen mennesker fortjener å ende opp alene uten et jævla fornuftig mennesker som gir de omsorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #10 Del Skrevet 13. desember 2012 Mennesker gjør stort sett dritt uansett kjønn, og jeg kunne sikkert skrive et milevis innlegg om det også, men nå refererte jeg til kvinner, baksnakking og usikkerhet. Det er ikke noen rocket science at kvinner med stor usikkerhet har et behov for å dra andre ned i gjørma (se fotballfrue-tråden osv) og usikkerhet kan føre til at intelligente, resurssterke kvinner rett inn armene til koneplagere osv (se "jeg er så stygg"-trådene osv). Hva er det som gjør at usikkerhet fører til at noen blir mobbere og andre ofre? Og det på toppen var et litt sinneutbrudd over hvor dritt lei jeg er av baksnakking og falske jenter. Det er jeg forsåvidt enig i, og enda når en selv ikke er sånn og får uansett servert dritt, men sånne fortjener vell ikke energien din, best å heve seg over det å kutte ut slike folk, det har jeg gjort for lenge siden. smålige mennesker får være sammen med like (trang) sinnede. Nå er henger jeg bare med folk med større perspektiv i livet. Slike som du beskriver opplevde jeg oftest i mine yngre dager. Usikkre barnslige jenter. Ikke noe å bry seg om...Finns andre ting som er viktigere å bruke energi på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11 Del Skrevet 13. desember 2012 jah..da gjør jo usikkerheten din deg også til et monster da. Du er bare sjalu Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #12 Del Skrevet 13. desember 2012 Du er bare sjalu Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 Det er tydelig at du er på kvinneguiden for å lære om kvinnfolk. Ser ikke ut som du har dametekke isåfall Bare glad for at jeg ikke er en bitter mann med ballspreng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. desember 2012 #13 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei jeg er vokst opp med gutter jeg, og er ikke med på å sverte andre, er ikke sjalu på andre eller missunelige osv... Ikke dra alle over samme kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #14 Del Skrevet 13. desember 2012 Damer som driver på sånn er jo ofte mindre intelligente da, er ikke alle miljøer det foregår sånt for å si det sånn. Har en bekjent som er frisør, og der er det mye bitching og baksnakking, haha! Anonym poster: c17ab6052551683a7ecdf27527081ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #15 Del Skrevet 13. desember 2012 Bare glad for at jeg ikke er en bitter mann med ballspreng Nei, det ville vært ille. Nesten like ille som å være en bitterjente med en fitte like uttørket som et vannhull i Sahara. Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maylin Skrevet 13. desember 2012 #16 Del Skrevet 13. desember 2012 hvis jeg ikke understreket det tydlig nok i overskriften: Jeg retter meg mot jenter dere ute som føler et behov for å tråkke andre ned for å føle seg bedre! Jeg lurer på i hvor stor grad de er bevisst på dette og hva de faktisk for ut av det. Såklart ikke alle jenter er slik, men de finnes i store mengder! Men ser i bunn og grunn at der er litt lost cause da jeg tror disse lever i en rosa boble hvor de aldri kommer til å innrømme for dem selv hvor jævlige de har det med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #17 Del Skrevet 13. desember 2012 hvis jeg ikke understreket det tydlig nok i overskriften: Jeg retter meg mot jenter dere ute som føler et behov for å tråkke andre ned for å føle seg bedre! Jeg lurer på i hvor stor grad de er bevisst på dette og hva de faktisk for ut av det. Såklart ikke alle jenter er slik, men de finnes i store mengder! Men ser i bunn og grunn at der er litt lost cause da jeg tror disse lever i en rosa boble hvor de aldri kommer til å innrømme for dem selv hvor jævlige de har det med seg selv. Sånne jenter som noen nevner her oppe er jo så klart de mindre intelligente, så aner ikke hvorfor du henger deg opp i det. Jeg ser bare som oftest ned på slike når jeg opplever sånt i nærmiljøet, de klarer ikke engang å pirre ut en irritasjon i meg engang, jeg syns bare det er virkelig synd i dem, og håper å tror vell egentlig at de vokser i fra det engang i fremtiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 13. desember 2012 #18 Del Skrevet 13. desember 2012 jeg jobber i et kvinnedominert yrke og kan bekrefte det er mye misunnelse/baksnakking. De liker spesielt å snakke negativ om tynne modeller. "de er dårlige forbilder" "de er syke" "ekte kvinner har former" "ser ut som 18 år game gutter" riiiiiight 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2012 #19 Del Skrevet 13. desember 2012 Generalisering er deilig, hva? Du er jente sjøl. Hvordan ville du like å få ditt eget innlegg i tryne? Det finnes drittsekker og husmonstre av begge kjønn. Men du velger å angripe kvinner. Kommunikasjon mellom personer av samme kjønn er annerledes kvinne-kvinne og mann-mann. Tror du finner mye dritt mellom mannfolk også. Jeg jobber i et mannsdominert yrke, og har da hørt praten på pauserommet. Selv når jeg som kommer inn eksternt fra er til stede. Ingen miskun der heller. Alle har ansvar for egen kommunikasjon. Dessverre er det ikke så mange som vil leve etter kardemommeloven når det kommer til stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 13. desember 2012 #20 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, det ville vært ille. Nesten like ille som å være en bitterjente med en fitte like uttørket som et vannhull i Sahara. Anonym poster: 750e4e85bdc8d0cf4b79bdff0e35a6c9 da må du nesten bare fylle vann i hullet da, da er alle glad og fornøyd end of story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå