Gå til innhold

Kjøper du gaver kun fra deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvis du har en kjæreste/mann/kone eller samboer, kjøper du da gave til for eksempel svigerfar kun fra deg, eller gir dere felles gaver?

Jeg gir ingen gaver kun fra meg i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun felles gaver til familien og felles venner. Gaver fra kun en av oss måtte evt vært en venn bare en av oss har/kjenner eller kollega.

Skrevet

Før vi ble samboere, ga vi gaver hver for oss. Etter vi ble samboere gir vi kun fellesgaver. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe inn litt ekstra klær til ungene som havner under juletreet. De skriver jeg kun "fra mamma" på. Og så får de en pakke som er fra oss begge.

De fleste andre gaver gir jeg sammen med gubben. Men det er gjerne jeg som ordner det meste, til begge sider av familien.

Skrevet

Samboer skriver meg med på gavene til sin familie, selv om jeg ikke har betalt et rødt øre for de.

Skrevet

De fleste er fra oss sammen, til tross for at det er jeg som handler og betaler....

Har noen få som er kun fra meg, til venninner/kollegaer

Skrevet

De fleste er fra begge to, litt uavhengig av hvem som har betalt pakken. Dersom det i hovedsak er hans venner, og jeg har lite med dem å gjøre, står de kun fra han (og motsatt), men ser at det blir mindre og mindre av dette :)

Skrevet

Mine to beste venninner får gave fra oss + en gave fra bare meg :-)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Venninna mi og barna hennes får gaver som er kun fra meg, og søstra mi får som regel både fellesgave og en ting som kun er fra meg. Ellers så er det bare fellesgaver.

Skrevet

Var sammen med eksen i 6 år og vi gav kun felles-gaver, naturlig nok. Nå har jeg ny kjæreste (vært sammen litt over ett år) og kommer nok til å gi noen felles-gaver, men også noen fra bare meg/han.

Skrevet

Bare fellesgaver herfra. Noen gaver har vi til og med spleiset med broren min og hans samboer. Er ingen gaver som er fra bare den ene eller den andre bortsett fra de vi gir til hverandre :) Jeg har betalt hver eneste gave, men det betyr lite.

Skrevet

Kun fellesgaver siden andre julen sammen. Første julen kjente vi ikke hverandres familier så godt

Skrevet

Noen kjøper jeg bare fra meg. De fleste gir vi sammen fra begge oss. Og noen gir jeg sammen med søsteren min. Hver gave er individuell, og ser det an etter hva som passer best.

Skrevet (endret)

Vi kjøper gaver til hver vår familie, men i år skriver vi fra begge på kortet.

Grunnen til at vi har startet med dette nå er egentlig bare at folk begynte å gi til oss som et par, og nå virker det som om de får noe tilbake fra begge to og, ikke bare én av oss.

Jeg har mange flere gaver å kjøpe enn ham, så synes ikke han skal behøve å betale for dem.

Endret av Lyd
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg skriver naturligvis at det er fra mannen min også, uansett om han har vært med på å kjøpe/betale/pakke inn eller ikke

Vi er da et par, så ser ingen grunn til å gjøre det på noen annen måte

Skrevet

Begge deler.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Spiderpig
Skrevet

Gir vel kun fellesgaver. :) Og spytter heller i en bedre gave. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...