Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og jeg aaaner ikke hva jeg skal finne på å kjøpe! Hun har sagt at hun ønsker seg pynteputer, pledd og lykter til å ha inne.. Men vil gjerne finne på noe litt mer spennende. Hun er 38 år, noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe? :)

Hvis det har noe å si har jeg og kjæresten min vært sammen i litt over 2 år og er 18 år gamle, og ettersom jeg er student har jeg ikke akkurat en full lommebok! :)

Anonym poster: 425277d10bfc4a44b71e3cf1fe167904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn lykt kan vel være greit? Pynteputer og sånt er det vel best å la hu få velge selv, men et pledd og ei lykt er vel en ålreit julegave =)

Skrevet

Jeg hadde rett og slett kjøpt det hun ønsket seg.. det finnes jo utrolig mye fint å velge i? Evt gavekort på et sted de selger slike ting.

Forslag til mer spennende? Hmm billetter til en opplevelse eller noe da? Gavekort på velvære?

Lykke til med julegavehandlingen :)

Skrevet

Du har en relativt ung svigemor.

Hun vet at dere har dårlig råd. Det er ikke forventet at du skal bruke masse penger på henne.

Trikset er å finne noe som det ligger en del omtanke bak, uten at det koster masse penger.

Selv blir jeg veldig glad for kaffeposer og slikt, for det kan man bruke opp. Man kan også kjøpe noen flasker med bra oljer for kjøkkenet. Tørket frukt, sukkerbiter av råsukker, sjokolade.

Hudpleieprodukter har hun kanskje en del meninger om? Risikabelt å kjøpe det til "voksne jenter".

Driver du med håndarbeid? Kan du lage noe til henne?

Eller kjøpe en god bok (med byttelapp).

Nips og pynt kjøper jeg helst selv, for jeg vet akkurat hva jeg vil ha.

Skrevet

Om du unngår biltema,men finner en annen butikk,så har de utrolig flotte lykter.

Anonym poster: ed7f3e1e15f1caf50d343cd1a6e9b523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...