Frk.Tyttebær Skrevet 13. desember 2012 #1 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har tenkt å lage en klissete og klisje cd til samboeren min, og med det mener jeg å lage en cd med mange mange mange kjærlighetsanger, og julesanger som handler om kjærlighet osv... Og grunnen for dette er fordi han ikke liker sånne type sanger Så gøy å tulle litt med han, men jeg står fast på sanger som jeg kan ha med Så om noen har noen gode forslagt il sanger, håper jeg dere kan komme med de! Tenkte å ha sånn 10 sanger eller noe Så langt har jeg * All i want for christmas *Last christmas *Fairytale of New york *whitney houston - I will allways love you *Whitney Houston - Notthing without you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2012 #2 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har tenkt å lage en klissete og klisje cd til samboeren min, og med det mener jeg å lage en cd med mange mange mange kjærlighetsanger, og julesanger som handler om kjærlighet osv... Og grunnen for dette er fordi han ikke liker sånne type sanger Så gøy å tulle litt med han, men jeg står fast på sanger som jeg kan ha med Så om noen har noen gode forslagt il sanger, håper jeg dere kan komme med de! Tenkte å ha sånn 10 sanger eller noe Så langt har jeg * All i want for christmas *Last christmas *Fairytale of New york *whitney houston - I will allways love you *Whitney Houston - Notthing without you Ha-ha-ha. Nå missforsto jeg overskriften skikkelig. Trodde du hadde sølt cola på en CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Del Skrevet 13. desember 2012 U2 - with or without you Anonym poster: ab0563ec89791ac41000cb7f3b6dde30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2012 #4 Del Skrevet 13. desember 2012 Blue christmas without you er kanskje en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Del Skrevet 13. desember 2012 Spice Girls- Two become one. Den setter igang brekningsrefleksen min i alle fall Anonym poster: 2987f23737059bfaf969d0062c6deff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 13. desember 2012 Spice Girls- Two become one. Den setter igang brekningsrefleksen min i alle fall Anonym poster: 2987f23737059bfaf969d0062c6deff4 haha likte formuleringen din her! akkurat det jeg skal gå for Og kalle cden "XX sine favoritt låter" eller noe, så når han åpner den med familien sin, så kommer de garantert til å ville høre på cden som da han tror er favoritt sangene hans Vi liker å terger hverandre litt hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 13. desember 2012 Ha-ha-ha. Nå missforsto jeg overskriften skikkelig. Trodde du hadde sølt cola på en CD haha kan se at det var lett å misforstå! beklager :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2012 #8 Del Skrevet 13. desember 2012 haha kan se at det var lett å misforstå! beklager :gjeiper: Ingen fare. Lykke til med gøyalt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #9 Del Skrevet 13. desember 2012 Boys II men - I'll make love to you Bryan Adams - Everything I do Og den her må være den verste av alle: http://www.youtube.com/watch?v=s8NGYBrdRvU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 13. desember 2012 #10 Del Skrevet 13. desember 2012 Everything I do, I do it for you - Bryan Adams From this moment - Shania Twain Nothing at all - Ronan Keating If tomorrow never comes - Ronan Keating Hehehe, artig påfunn - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 13. desember 2012 Boys II men - I'll make love to you Bryan Adams - Everything I do Og den her må være den verste av alle: http://www.youtube.com/watch?v=s8NGYBrdRvU haha den siste var RÅ! den MÅ jo bare være på nr 1 :D hahaha Tusen takk! :D kom gjerne med flere sånne forslag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 13. desember 2012 Everything I do, I do it for you - Bryan Adams From this moment - Shania Twain Nothing at all - Ronan Keating If tomorrow never comes - Ronan Keating Hehehe, artig påfunn - lykke til! Tusen takk!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 13. desember 2012 #13 Del Skrevet 13. desember 2012 Haha høres morsomt ut! :D Har dessverre ingen forslag på stående fot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 13. desember 2012 #14 Del Skrevet 13. desember 2012 klissen : (Håper jeg fikk til linken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 13. desember 2012 #15 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) En til. Fra tidlig på 70-tallet. Mer klissen tekst er vanskelig: avskjedsang fra en som skal dø... På denne youtube-videoen mangler det de siste versene - de er enda tristere... Endret 13. desember 2012 av Dolce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. desember 2012 #16 Del Skrevet 13. desember 2012 Michael Bolton er jo smørsongar nr 1, han burde nesten vere med f.eks. You are so beautiful.. Rod Stewart - Have I told you lately that I love you Backstreet Boys - utallige hits, f.eks. As long as you love me og Quit Playing Games With My Heart Mariah Carey - All I Want for Christmas is you Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love for You Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. desember 2012 #17 Del Skrevet 13. desember 2012 Denne er superklissete http://www.youtube.com/watch?v=frCQfKTykzM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 13. desember 2012 #18 Del Skrevet 13. desember 2012 Haha, så genialt Celine Dion, Westlife, Chris Medina.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 13. desember 2012 #19 Del Skrevet 13. desember 2012 Rick Astley, Never gonna give you up! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 13. desember 2012 #20 Del Skrevet 13. desember 2012 Åh kom på en: James Blunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå