Gjest Tidssone Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Det slo meg i dag igjen. Flittige og helst anonyme forumbrukere bruker mye tid på å fortelle hva som er galt med andre mennesker. Ikke får man være pen, ikke får man være bra i senga, damene bør helst være erfarne jomfruer dersom de skal finne seg en mann. Samtidig skal man være slank, veltrent, ha en liten kosemage, former osv. De korteste trådene her inne, er de der noen forteller at de er forelsket. Og jammenmegsant så dukker det alltid opp noen i de trpdene også, for å fortelle at det er bare å nyte så lenge det varer. Kanskje det hadde vært en god ting å bruke forumet til å støtte andre single? 5
Nettinettet Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Et diskusjonsforum vil alltid inneholde forumtroll, men når det er sagt synes jeg ikke det er så mange forumtroll her egentlig. Synes folk i hovedgrad er flinke til å fortelle at ingen skal være perfekte og gi støttende tilbakemeldinger når noen trenger det. Men det er kanskje jeg som er blitt flink til å overse mennesker som ikke har det bra med seg selv og prøver å rakke ned på andre? 2
Gjest Summers Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Synes du drar dette litt vel langt. 2
Gjest Tidssone Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 *oppmuntrende klem til Summers*
Gjest Svampebob1 Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Det slo meg i dag igjen. Flittige og helst anonyme forumbrukere bruker mye tid på å fortelle hva som er galt med andre mennesker. Ikke får man være pen, ikke får man være bra i senga, damene bør helst være erfarne jomfruer dersom de skal finne seg en mann. Samtidig skal man være slank, veltrent, ha en liten kosemage, former osv. Jeg tenker at det er mye bitre mennesker som har en del uoppgjort i livet pga. hendelser som har vært vonde for de. De som angriper angriper egentlig ikke den de går løs på, men egentlig sine egne illusjoner ovenfor temaet. Det er egentlig litt synd at det er slik. Jeg også påvirkes av slikt som dette og må trekke meg litt unna. Som Nettinettet sier så vil det alltids finnes slike på slike steder... De av oss som har muligheten til å være en positiv motvekt får da heller gjøre vårt beste med støttende kommentarer i stedet. Ellers er det et sitat som jeg liker i forhold til dette: “Do not argue with an idiot they drag you down to their level and beat you with experience. ― Mark Twain Å krangle med negative mennesker på deres eget nivå skaper som regel mer negativitet. Det beste man kan gjøre er å ignorere de. 5
Gjest Summers Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 *oppmuntrende klem til Summers* takk:-)
Gjest Chloè Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Støtte single? Folk er vel ikke dødssyke å trenger trøstende ord å "stakkars deg", noe jeg ser det er litt mye av her. Mange jenter hadde hatt godt av å slutte å syte fordi de ikke finner seg noen å "hva er galt med meg buhu". Man ble født alene, du er ikke på død å liv nødt til å finne deg noen. Hva med å leve litt alene å bli skikkelig kjent med deg selv for du hopper fra den ene til den andre. Singelforumet er en perfekt plass for folk som er i rævva forhold, men later som om det er perfekt, til å komme med sine kloke ord om hva man kan gjøre for å kappre seg en mann,eller såkallte "rådgivere" som skal fortelle deg om flere regler enn det det er i matte. Ikke rart folk mislykkes, hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det komplisert burde vel være navnet på forumet. Hele singelforumet er egentlig bare ren piss Endret 13. desember 2012 av blondina90
Gjest Tidssone Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Ordentlig liten solstråle i dag, blondina? 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Støtte single? Folk er vel ikke dødssyke å trenger trøstende ord å "stakkars deg", noe jeg ser det er litt mye av her. Må være lov å sutre selv om man ikke er sultent barn i afrika. Anonym poster: 53fe91dc03d3700486891d820d17c852
Gjest Darthoven Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Støtte single? Folk er vel ikke dødssyke å trenger trøstende ord å "stakkars deg", noe jeg ser det er litt mye av her. Mange jenter hadde hatt godt av å slutte å syte fordi de ikke finner seg noen å "hva er galt med meg buhu". Man ble født alene, du er ikke på død å liv nødt til å finne deg noen. Hva med å leve litt alene å bli skikkelig kjent med deg selv for du hopper fra den ene til den andre. Singelforumet er en perfekt plass for folk som er i rævva forhold, men later som om det er perfekt, til å komme med sine kloke ord om hva man kan gjøre for å kappre seg en mann,eller såkallte "rådgivere" som skal fortelle deg om flere regler enn det det er i matte. Ikke rart folk mislykkes, hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det komplisert burde vel være navnet på forumet. Hele singelforumet er egentlig bare ren piss Sier jenta som begynte å grine fordi jeg dissa "Carrie" i sex and the city. ROFL 2
Gjest Chloè Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 Ordentlig liten solstråle i dag, blondina? Alltid Må være lov å sutre selv om man ikke er sultent barn i afrika. Anonym poster: 53fe91dc03d3700486891d820d17c852 Mange andre og verre ting i livet å sutre over, hvis du skal begynne å sutre.
Gjest Chloè Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 Sier jenta som begynte å grine fordi jeg dissa "Carrie" i sex and the city. ROFL Jeg vet du bare er her for å spre dritt å "jeg er så morsom,haha" Jeg sa bare du skulle få deg et liv, du beviser ikke at jeg tar feil akkurat
Gjest Darthoven Skrevet 13. desember 2012 #14 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Jeg vet du bare er her for å spre dritt å "jeg er så morsom,haha" Jeg sa bare du skulle få deg et liv, du beviser ikke at jeg tar feil akkurat *Mann som spiller sørgmodig fiolin-melodi*-smiley. Endret 13. desember 2012 av Darthoven 3
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 Alltid Mange andre og verre ting i livet å sutre over, hvis du skal begynne å sutre. Hvem er du til å avgjøre hva folk skal få sutre om og ikke? 4
Gjest Chloè Skrevet 13. desember 2012 #16 Skrevet 13. desember 2012 Hvem er du til å avgjøre hva folk skal få sutre om og ikke? Gud. For min del kan du sutre til du dør, sier bare at det som regel ikke hjelper. Hjelper hvertfall ikke å sutre over at du er singel
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Gud. For min del kan du sutre til du dør, sier bare at det som regel ikke hjelper. Hjelper hvertfall ikke å sutre over at du er singel Vel, nå er ikke jeg singel, så jeg sutrer ikke over akkurat det, jeg synes bare det er latterlig å komme med pekefingeren på den måten du gjør. Mange single ønsker seg en kjæreste. Om de har lyst til å få en utblåsning ved å sutre litt i ny og ne, la dem nå gjøre det, uten en moraliserende mine om at det finnes verre ting å sutre om. 1
Gjest Chloè Skrevet 13. desember 2012 #18 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Vel, nå er ikke jeg singel, så jeg sutrer ikke over akkurat det, jeg synes bare det er latterlig å komme med pekefingeren på den måten du gjør. Mange single ønsker seg en kjæreste. Om de har lyst til å få en utblåsning ved å sutre litt i ny og ne, la dem nå gjøre det, uten en moraliserende mine om at det finnes verre ting å sutre om. Joda, har bare ikke så mye til overs for folk som har det såpass dårlig i sitt eget selskap at de er avhengige av en mann- å syter om det. Det er helt greit å komme her for å få hjelp/tips å få ut sine følelser, for all del. Men folk gjør det så mye mer komplisert enn det det trenger å være. Det er bare min mening, man må vel få si det uten at folk skal ta seg nær av hvert ord man skriver Endret 13. desember 2012 av blondina90
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 Joda, har bare ikke så mye til overs for folk som har det såpass dårlig i sitt eget selskap at de er avhengige av en mann- å syter om det. Det er helt greit å komme her for å få hjelp/tips å få ut sine følelser, for all del. Men folk gjør det så mye mer komplisert enn det det trenger å være. Det er bare min mening, man må vel få si det uten at folk skal ta seg nær av hvert ord man skriver Din mening er isåfall dum. Du må lære deg forskjell på å ønske noe, og å være avhengig av det. At man ønsker seg en kjæreste betyr ikke at man har det dårlig i eget selskap, eller er avhengig av en mann. Og vi mennesker er faktisk skrudd sammen slik at vi har en tendens til å "syte" om både det ene og det andre, alt fra mangel på kjæreste, til at man har lyst på sjokolade, er tjukk, det er dårlig vær, man har hodepine eller ikke har lyst til å lese til eksamen. Det hjelper stort sett aldri å syte over noe som helst, uten at det stopper oss. 1
Genesis Skrevet 13. desember 2012 #20 Skrevet 13. desember 2012 Det slo meg i dag igjen. Flittige og helst anonyme forumbrukere bruker mye tid på å fortelle hva som er galt med andre mennesker. Ikke får man være pen, ikke får man være bra i senga, damene bør helst være erfarne jomfruer dersom de skal finne seg en mann. Samtidig skal man være slank, veltrent, ha en liten kosemage, former osv. De korteste trådene her inne, er de der noen forteller at de er forelsket. Og jammenmegsant så dukker det alltid opp noen i de trpdene også, for å fortelle at det er bare å nyte så lenge det varer. Kanskje det hadde vært en god ting å bruke forumet til å støtte andre single? Støtte andre single? Det er viktig å huske på at det å være singel ikke er en diagnose, ei heller alltid ufrivillig. Det er ikke sånn at alle single har behov for å bli syntes synd på og føler de mangler noe. Jeg er forøvrig helt enig med den som skrev at mye av dette nok kommer fra folk i skrantende forhold, som har ett akutt behov for å rettferdiggjøre sin egen situasjon med at det er "enda verre" å være singel. Personlig har jeg bare noen få venner og bekjente, som er i forhold det faktisk er verdt å misunne. Langt fler er sammen fordi de er livredd for å oppfattet som tapere hvis de er single, er generelt redd for å være ensomme, trives ikke i eget selskap, eller av rent rasjonelle/praktiske grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå