Salamandria Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 I dag fikk jeg en regning fra E18 Vestfold på 315 kr, 15 kr var for en passering i Juli. De 300 var en "tilleggsavgift" siden jeg ikke har betalt! Men jeg har jo ikke fått verken regningen, eller purringen!! Jeg flyttet, og meldte adresseendring 1 September, og har fått regninger fra E18 Vestfold til min nye adresse flere ganger i høst (hvertfall 1/2 ganger). Har de virkelig rett til å kreve meg for 300 kr, når de har sendt til feil adresse? Hva skal jeg gjøre nå?
Athene Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Ringe dem og gjøre et forsøk på å rydde opp i dette, de fleste sletter purregebyr når man tar personlig kontakt og forklarer en slik situasjon. Det dummeste du kan gjøre er å ikke betale, da fortsetter bare saken til inkasso.
Maiava88 Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Har opplevd det samme, og jeg har ikke en gang byttet adresse! Fikk bare ikke regning, Jeg orket ikke å krangle med de så jeg bare betalte Men naboen til mamma opplevde det også, og han fikk strøket hele regningen. Så jeg anbefaler deg å kontakte bomselskapet!
Salamandria Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2012 Da skal jeg ta kontakt med dem kjapt! Håper virkelig at de kan være greie mot meg også! Men kan de kreve at jeg skal melde adresseendring til dem, eller er det deres oppgave å holde oseg oppdatert?
Zzyzx Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 De skal gå etter folkeregisteret hvis du ikke har en avtale med autopassbrikke. Har du avtale må du holde adressen oppdatert selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå