Gå til innhold

purring på 300 kr, på regning jeg ikke har fått

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg en regning fra E18 Vestfold på 315 kr, 15 kr var for en passering i Juli. De 300 var en "tilleggsavgift" siden jeg ikke har betalt!

Men jeg har jo ikke fått verken regningen, eller purringen!!

Jeg flyttet, og meldte adresseendring 1 September, og har fått regninger fra E18 Vestfold til min nye adresse flere ganger i høst (hvertfall 1/2 ganger).

Har de virkelig rett til å kreve meg for 300 kr, når de har sendt til feil adresse? Hva skal jeg gjøre nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe dem og gjøre et forsøk på å rydde opp i dette, de fleste sletter purregebyr når man tar personlig kontakt og forklarer en slik situasjon.

Det dummeste du kan gjøre er å ikke betale, da fortsetter bare saken til inkasso.

Skrevet

Har opplevd det samme, og jeg har ikke en gang byttet adresse! Fikk bare ikke regning, Jeg orket ikke å krangle med de så jeg bare betalte :glare: Men naboen til mamma opplevde det også, og han fikk strøket hele regningen. Så jeg anbefaler deg å kontakte bomselskapet!

Skrevet

Da skal jeg ta kontakt med dem kjapt!

Håper virkelig at de kan være greie mot meg også! :)

Men kan de kreve at jeg skal melde adresseendring til dem, eller er det deres oppgave å holde oseg oppdatert?

Skrevet

De skal gå etter folkeregisteret hvis du ikke har en avtale med autopassbrikke. Har du avtale må du holde adressen oppdatert selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...