Lullu Skrevet 12. mars 2004 #41 Skrevet 12. mars 2004 Hos oss så håper jeg folk tar mere enn 1 glass vin eller øl Vi legger ikke opp til å ha barn der, det er slik vi vil ha dagen vår (selv om vi selv har barn). Om noen legger opp til det - helt greit for meg. Ingen diskusjoner fra meg på det nei.
skogeki Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #42 Skrevet 12. mars 2004 Jo lengre vi kommer i denne diskusjonen, dess eldre blir barna dere omtaler. Spørsmålet mitt var spedbarn under to måneder!! P.S: Hadde aldri trodd at mitt enkle, lille spørsmål skulle engasjere så mange!
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #43 Skrevet 12. mars 2004 Hehe! Beklager! Ikke meningen å få diskusjonen til å utarte, men jeg synes altså at din plan for unger under to måneder var veldig fin. Se sitat fra mitt første innlegg: Synes løsningen virket veldig god, jeg. Kan være godt for nybakte foreldre å kunne hygge seg på fest selv om de føler at de ikke vil gå fra ungene sine hjemme. Lykke til!
Engel Skrevet 12. mars 2004 #44 Skrevet 12. mars 2004 Det er stor forskjell på det å ha med spebarn enn eldre barn. Spebarn er mye mer avhengig av moren sin. Barn i alderen 1-10 år derimot vil ha problemer med å holde seg rolig under en lang middag og kan fint være hos barnevakt.
Peluche Skrevet 12. mars 2004 #45 Skrevet 12. mars 2004 Herregud det er da ikke snakk om å liste seg rundt når det er spedbarn der. Syns det er mange rare meninger her. Hold dere hjemme hvis dere har små barn? HALLO!!!! så dere mener man skal skjerme omverdenen for et lite barn til det er så stor at man kan overlate dem til andre??? Det kan da ikke være store problemet å ha ei vogn stående? Dessuten gir dere nybakte foreldre forbaska lite kreditt- de aller fleste drar nå ikke med seg et sykt eller kolikk-barn i bryllup. De ser da an situasjonen Hallo ja Hvis det er problematisk å ha med seg små barn og man ikke kan ha barnevakt, så mener jeg absolutt det er en bedre løsning at man blir hjemme enn at hele bryllupet må legges opp til ungene HVIS bryllupet ellers er lagt opp til et voksenbryllup. Blir det sånn at man må liste seg rundt fordi det ligger unger og sover, så ubetinget JA: man bør bli hjemme med ungene. Det blir problemer å ha en vogn stående hvis 100 stykker må ta hensyn til den ene vogna. Mange foreldre velger å ikke ha med barnet i sånt lag. Nå er det veldig få som har kolikkunger da, og da ser jeg ihvertfall ikke poenget med å ha det med seg i bryllup. Men det er veldig mange nybakte foreldre som forventer alrfor mye av verden rundt seg. Mente ikke at alle er sånn, så jeg skjønner ikke helt hva du hisser deg opp for. Og mitt bryllup er et voksenbryllup og kommer ikke til å passe verken for barn på 2 mnd, 2 år eller 12 år. Andre får ha bryllupet sitt på McDonalds for alt jeg bryr meg. Skal man først ha barn der syntes jeg hovedinnlegger hadde en grei plan. Men jeg skjønner ikke at de gidder....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå