hvakrg Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Hei, mottok i går ønskelista til min søster, men det eneste som stod der var "pynteting til leiligheten" og "sengetøy", noe jeg ikke føler er noe en bror skal gi til sin lillesøster. Jeg har de siste årene kjøpt ting som telefon og PC til henne da det er mer "mitt felt", men ønsker å gi noe som er litt mer langvarig i år, og tenkte derfor på å kjøpe noe i smykke sjangeren, men hva er det som er passelig for en bror å gi? Kjede? Ørepynt? Ring? (sikkert ikke) Jeg har ett budsjett på ca 2000kr, og håper på hjelp fra det bedre kjønn her inne.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg synes ikke du skal tenke på at det ikke "sømmer seg" å kjøpe en ring til sin søster, det er vel ingen som tror at du frir til henne, liksom Hadde vært verre hvis du var en kompis! Men jeg tror uansett jeg ville gått for øredobber, halskjede eller armbånd fordi jeg synes selv at det er mer interessant å få Jeg liker disse armbåndene: http://www.sifjakobs.com/category/laederarmbaand-black-cz-24/, så kanskje ett sånt som går 2-4 ganger rundt håndleddet? Hvis det kan passe til hennes stil? Ellers, hvis hun har bunad, kan en bunadsølje være noe. Det er i hvert fall en varig gave som aldri går av moten, og jeg ville selv blitt kjempeglad hvis jeg hadde fått det av broren min Anonym poster: 3288ff52a57f3c0cf57975f3b9d34f43
hvakrg Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Takk for tipsene, hun har bunad ja, så får kanskje høre med min mor hvorvidt hun har alt hun trenger der først før jeg gjør noe mer avansert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå