Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Kjæresten ønsker seg en ting han kan ha i leiligheten som han ser hver dag så han kan tenke på meg, har han sagt. Han min flytter inn i leilighet for seg selv for første gang. Altså kan det være alt mellom himmel og jord, han har ingenting fra før. Vet jo heller ikke hva slags stil han vil velge å kjøre, men tror ikke han er fan av så mange pynteting. Vil vel gi noe romantisk OG som har nytteverdi. Finnes noe slikt? Andre tips mottas også med takk! Jeg er student så tenker at jeg vil bruke 5-700 kr.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 The tower of power. Anonym poster: bdd84c81435b5977b07033ebb3ebc220
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Kan du si noe om alderen hans, interesser, personlig stil, musikksmak etc? Anonym poster: facd2ba0cd52d381243067a0ac1989c1
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Jeg synes denne er dritkul. Menne...at han skal tenke på deg hver gang han ser den(?!?!) Haha!
Gjest Tinkerbell Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Hm.. hva med å kjøpe noe som feks. en blender, i tillegg til det så kan du kjøpe en pen ramme og ramme inn favorittbildet av dere sammen som han kan ha i leiligheten. Jeg kan liksom ikke tenke på noe til en ny leilighet som kan få han til å tenke på deg og være nyttig for leiligheten der han ikke har noe.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Fine tips Likte knivholderen! Men ga han kniv til bursdag, så blir kanskje litt mye kniv? hehe Han er 25 år, og har egentlig ikke noen veldig utpregede interessert.
Miss moneypenny Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Musematte med bilde av dere, krus med bilde av dere, kalender med bilder av dere, bare vanlig bilde av dere som du rammer inn. Servise, lampe, kjeler, bestikk, blomsterpotte med fin blomst, f.eks en orkidé som det nesten er umulig å drepe. Sånne som du har under kjeler. Sengetøy. Film/serie/musikk, brettspill, vinglass.
Gjest Chin Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Klokke til veggen, det titter man jo ofte på
SurSilden Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 f.eks en orkidé som det nesten er umulig å drepe. ???? Haha. Jeg klarer aaaalltid å drepe de.. Å jeg er ikke alene. Hater den blomsten.. Fin å se på da.. 1
Gjest Chin Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 ???? Haha. Jeg klarer aaaalltid å drepe de.. Å jeg er ikke alene. Hater den blomsten.. Fin å se på da.. Her i huset heter de Orkidø 2
Miss moneypenny Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 ???? Haha. Jeg klarer aaaalltid å drepe de.. Å jeg er ikke alene. Hater den blomsten.. Fin å se på da.. skjønner ikke hvordan det er mulig å drepe de jeg da, men jeg dreper absolutt alle andre blomster
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 skjønner ikke hvordan det er mulig å drepe de jeg da, men jeg dreper absolutt alle andre blomster (TS her) Det var en kjempebra ide! Han fortalte at han hadde en orkide som han prøvde å drepe før han skulle hjem til jul. Gikk visst ikke så bra.. Han prøvde hvertfall å drepe den i en hel måned, før han reiste bort i enda en måned mens leiligheten sto kald. Den levde fortsatt når han kom tilbake. Jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe :D men tørr ikke si det her i tilfelle han skulle ramle over tråden (evt aktivt lete). Tror han kjenner seg selv igjen om han leser alt dette nemlig Så får bli en orkide i innflytningsgave
Miss moneypenny Skrevet 15. desember 2012 #13 Skrevet 15. desember 2012 Så bra at du har funnet på noe
shoppedilla Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Hvis han er en som drikker kaffe hjemme hver eneste dag og jeg hadde vært flink til å male eller tegne ville jeg malt/tegnet på en kopp til han så kunne han tenkt på meg hver gang han drakk kaffe Samboeren min har kopp som datteren hans har tegnet på og en med verdens beste pappa. De bruker han om hverandre, men han bruker sjeldent andre kopper. Koselig å ha noe hun har laget/gitt når hun ikke er her
Gjest oreokaka Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Toastjern! Det får hvertfall min kjæresten av meg i år :D
fruBeist Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/kaffe/PICCOLOBLACKC/nescaf-dolce-gusto-piccolo-kapselmaskin Kapselmaskina koster 400 kr, så da kan du kjøpe noen bokser med kapsler i tillegg
Gjest Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Går det an å kjøpe en kjøkkenklokke og rigge den til med et bilde av deg på urskiven?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå