Gjest Alenemamma 86 Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Har vel havnet i verdens jævligste situasjon ... Han sier at han ikke vil være sammen med meg lenger... Han sier han vil stille opp og være der for meg under fødselen og at vi skal feire jul sammen ... Han sier at jeg er den eneste han har igjen ( venn) men hvordan kan han da si at han ikke har følelser for meg ? Han er jo i ferd med å gi opp hele familien sin ... Sitt ufødte barn og meg !! Faen er det som skjer ....?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Vet ikke hva jeg skal si, men her er ihvertfall en klem: Anonym poster: 2e1db25e956eceb52a1d36a0c23c0692 5
Gjest Alenemamma 86 Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Vet ikke hva jeg skal si, men her er ihvertfall en klem: Anonym poster: 2e1db25e956eceb52a1d36a0c23c0692 Tusen takk ....
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Mest av alt hadde jeg ønsket be ham dra til helvete, men om man skal tenke rasjonelt så bør han i det minste være med på en hastetime på familievernkontoret så dere kan snakke sammen om dette. Han må forstå at dette er en ekstremt jævlig ting å legge på deg akkurat nå, og han skylder deg å faktisk snakke med en tredjepart for å få klarhet i hva som er skjedd. Hadde han vært en mann av klasse hadde han ventet til en god stund etter fødselen, og lagt sine egne manglende følelser på vent til ting var litt mer stabilt ifht den nye babyen. Anonym poster: 27f80b6832192248c3a2af68cd30a97c 20
Gjest Alenemamma 86 Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Skal også sies at han var utro mot meg i september ... Noe jeg fikk vite samme dag som den jævlige beskjeden kom ... Jeg sa jeg var villig til å forsøke å komme oss igjennom det ... Har forferdelig sterke følelser for han , som jeg ikke greier å skru av slik han tydeligvis kan ... Men det ville han ikke ... Han ville være for seg selv og rydde opp i livet sitt ...
absinthia Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Han høres ut som om han har fått hetta og sliter psykisk med ett eller annet Jeg vil råde deg til å forberede deg på at du kanskje må klare deg uten ham, men også å prøve å dra ham til familievernskontoret eller å få ham til å snakke med noen om dette. Har ingen flotte løsninger på lager, kjære deg, men du skal få en diger klem! 7
Gjest Alenemamma 86 Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Ja om det bare hadde vært så enkelt å fått han med ... Tusen takk for klemmen !!!
heidifrøkna Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Åh herre, stakkars! Sender en klem! Var det noe grunn til at han sa dette? (Krangel, etc?) Eller kom det bare helt plutselig?
Gjest Alenemamma 86 Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Ingen krangel , gikk å gleda meg til jul, baby og masse kos ... Men han virka så rar , så på bursdagen min spurte jeg om hva som var galt ... Og da kom sjokkbeskjeden ....
LivetPåNytt Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Tror han har fått hetta, pågrunn av det absolutt ikke er så lenge til fødselen. Det er sånn på de fleste gutter, som trekker seg tilbake for at de innser at nå får de unge, og da bygger de en familie og får mye ansvar. Noe som veldig mange GUTTER er livredde for. De er redde for at de ikke får levd livet slik de ville. Det jeg vil råde deg å gjøre er å prate med han, og si at hvis dere skal gå ifra hverandre, at dere kan i det minste gjøre det etter fødselen (slik at du kan se hva og hvordan han oppfører seg etter at ungen er født) Hvis han er likedann, så skjønner du at dette er en guttunge. Da fortjener du en MANN og så mye bedre. Du må bare være utrolig sterk, slike beskjeder er veldig sjokkerende og utrolig sårende å høre. Masse støtte og klem til deg! (Oppdater hvis det skjer noe mer) 2
Gjest Chin Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Ikke meningen å være frekk. Men var dette barnet planlagt?
Miss moneypenny Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 Min første tanke var også at han har fått hetta. Og hvis han sliter ellers kan det hende at alt er fullstendig kaos i hodet hans, og han ikke vet hva han trenger/vil ha. Stakkars deg, det er et forferdelig tidspunkt å få sånt slengt i trynet på. Jeg tror det du må gjøre nå er å konsentrere deg om deg selv, pleie deg selv og prøve å slappe mest mulig av de siste ukene før fødsel. Prøv å skyve han og hans problemer litt ut av hodet, selvom det selvfølgelig er veldig vanskelig. Sender deg en stor klem, og håper at det ordner seg for deg!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 Men utro mot deg i september, mens du var gravid? Og så vil han stikke av så fort barnet er født? Min magefølelse er at denne mannen ikke er god for deg. Kanskje du like godt skal innse at du blir alenemor for dette barnet og planlegge deretter. Ingen god investering å legge alle følelser i en mann som svikter sin kjæreste når hun bærer på deres felles barn. Da kan han ikke ha gode følelser for henne, og dette VIL ødelegge forholdet deres en eller annen gang. Brutalt men sant.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #14 Skrevet 13. desember 2012 Har vel havnet i verdens jævligste situasjon ... Han sier at han ikke vil være sammen med meg lenger... Han sier han vil stille opp og være der for meg under fødselen og at vi skal feire jul sammen ... Han sier at jeg er den eneste han har igjen ( venn) men hvordan kan han da si at han ikke har følelser for meg ? Han er jo i ferd med å gi opp hele familien sin ... Sitt ufødte barn og meg !! Faen er det som skjer ....? Hvor gamle er dere, TS? Anonym poster: 8b881960b7a0899dd12bd2bc0b133cbd
Gjest Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 OK TS. Her er det bare å brette opp ermene og gjøre det som må gjøres. Siden han vil ha deg ut, så prøv å få fatt på en ny leilighet nå. Enklere å flytte med ungen i magen enn med en baby. Send ut nødrop til venner og familie. Kanskje noen vet om noe for deg. Ikke bra å bo hos en mann som ikke vil ha deg der. Få hjelp til å få ut dine saker og kom deg på plass. Du har ikke mange dagene på deg, så raska på. Finn ut med deg selv om du vil ha han der under fødselen. Du er ikke nødt. Etter dette så skylder du han det ikke. Bare om det gjør livet lettere for deg. Legg planer. Finn ut hva du trenger. Kontakt NAV og be om hjelp. (Ikke at jeg vet om de kan hjelpe med noe, men man får tro at det er ting som kan greies ut.) Planlegg livet ditt uten han. Om han plutselig skjerper seg, så får du heller se på det som en bonus. 20
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #16 Skrevet 13. desember 2012 Hvor gamle er dere, TS? Anonym poster: 8b881960b7a0899dd12bd2bc0b133cbd Alenemamma 86, er sikkert født i 1986, og er 26 år kan jeg tenke meg Anonym poster: 507582c7ed8e18a6dfd7171f3a6ff751
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Jeg lurer også på om dette barnet er planlagt...
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #18 Skrevet 13. desember 2012 Det Themis sa. (Som vanlig) Utro i september og så nå dette... Han har den andre dama sittende og vente tipper jeg. Du kan velge å synke ned i myra i håp om at han skal bli som du vil og redde deg. Eller du kan brette opp ermene og gjøre alt selv. Kontakt jordmor I DAG. Og alle du kan komme på som kunne tenkes å stille opp. Ta med mamma, søster, venninne på fødsel. Du trenger STØTTE i den situasjonen. Ikke et romantisk håp om at han skal plutselig innse hvor mye han elsker deg når du ligger der og sliter...! Og dere som lurer på om barnet er planlagt? Hvis ikke så er han berettiget til å slippe unna sitt ansvar, er det slik å forstå? Eller er dere bare ute etter å kunne si at "Ja hun TVANG ham til å bli far så da kan hun ha det så godt.."? Til orientering så er det faktisk slik at kvinner også blir overumplet av svangerskap, hadde sett for seg livet sitt annerledes og må omprioritere. At man har mulighet til abort er ikke ensbetydende med at det bare er å velge det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 OK TS. Her er det bare å brette opp ermene og gjøre det som må gjøres. Siden han vil ha deg ut, så prøv å få fatt på en ny leilighet nå. Enklere å flytte med ungen i magen enn med en baby. Send ut nødrop til venner og familie. Kanskje noen vet om noe for deg. Ikke bra å bo hos en mann som ikke vil ha deg der. Få hjelp til å få ut dine saker og kom deg på plass. Du har ikke mange dagene på deg, så raska på. Finn ut med deg selv om du vil ha han der under fødselen. Du er ikke nødt. Etter dette så skylder du han det ikke. Bare om det gjør livet lettere for deg. Legg planer. Finn ut hva du trenger. Kontakt NAV og be om hjelp. (Ikke at jeg vet om de kan hjelpe med noe, men man får tro at det er ting som kan greies ut.) Planlegg livet ditt uten han. Om han plutselig skjerper seg, så får du heller se på det som en bonus. Tøft, men meget sant, terapi kan tas etter det. Jg tror forresten også at mannen har fått kalde føtter, men Ts... Så bedritent som han har oppført seg, vil du ha dette mennesket i livet ditt? Det er nok tøft å være alenemor. Men vil du heller være alenemor i forholdet med ham? Anonym poster: ba73c6f6d927d3c90a82297779cabd2e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #20 Skrevet 13. desember 2012 Har vel havnet i verdens jævligste situasjon ... Han sier at han ikke vil være sammen med meg lenger... Han sier han vil stille opp og være der for meg under fødselen og at vi skal feire jul sammen ... Han sier at jeg er den eneste han har igjen ( venn) men hvordan kan han da si at han ikke har følelser for meg ? Han er jo i ferd med å gi opp hele familien sin ... Sitt ufødte barn og meg !! Faen er det som skjer ....? Jeg opplever at det er utrolig mange som går igjennom lignende om dagen.. Høres ut som at han har en del å finne ut av og håper at det ordner seg for dere. Anonym poster: 10c124147edd58991b4700055d0153a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå