Patronus Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 http://www.blivakker.no/product/GLO0227/glominerals-brow-collection-taupe vurderer å kjøpe det og lurer på om noen har prøvd denne kit'en? Er nybegynner på brynene mine, så trenger litt hjelp
Gjest Bella90 Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Bruker dette selv og er veldig fornøyd med det
Patronus Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Så flott! Da har jeg fått bestilt Gleder meg veldig. Havnet visst litt sminke i handlevogna, tilfeldigvis Har aldri handlet på blivakker, har hørt så mye negativt derfra! Så det blir spennende å se hva som dukker opp i postkassa...
Gjest Bella90 Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Så flott! Da har jeg fått bestilt Gleder meg veldig. Havnet visst litt sminke i handlevogna, tilfeldigvis Har aldri handlet på blivakker, har hørt så mye negativt derfra! Så det blir spennende å se hva som dukker opp i postkassa... Jeg har også hørt mye negativt om blivakker, men jeg har handlet der flere ganger og har ikke noe negativt å si om hverken dem eller produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå