Gjest LonelyAngel Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hei. Jeg er naturlig mørke blond eller kommune blond i håret, øynene mine er brune med hint av grønn og huden min er lys. Jeg har alltid farget håret mitt brunt (mørkt) da jeg passer dette veldig bra. Desverre er jeg meget lei hele hårfargen og ønsker å gå for en lysere versjon. Jeg er meget usikker på om jeg vil passe lyst hår. Jeg er redd at jeg vil se "dratt" ut i ansiktet eller bleik. Jeg heller nok mot kald hudtone. Hun supermodellen på bilde med det lyse håret er jo varm. Har det noe å si for hårfargen? Her er slik jeg ser ut noenlunde: (jeg har noe tykkere og lengre hår dog) Slik hårfarge ønsker jeg meg: Kan dette bli fint tror dere? Eneste jeg har fått høre fra frisør er at jeg ikke må farge det i rødtoner, for det vil jeg ikke passe. Ingen har heller anbefalt meg å gå lys heller. Hmm...
Gjest LonelyAngel Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Er litt redd for at det skal bli slikt kaldt og kjedelig på en måte.. (Nå var jo dette langt i fra det verste eksempelet da) . Endret 12. desember 2012 av LonelyAngel
Longgone Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Strip det lysere, da kan du varriere litt hvordan du vil ha det. Tror det blir bra, jeg :-) 1
Professor Orm Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Det er faktisk sant det med å ikke gå fler enn to toner unna din egen farge. Frisøren min, som er veldig flink, bleket masse striper på venninna mi, og så tok hun en fargeskyll over, det ble veldig fint. Venninna mi har altså mellombrunt/mørkebrunt hår. Og så kan man variere tykkelsen på stripene, så kan du få sånn som på bildet.
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Takker for svar. Men æsj da, jeg spurte en venninne i dag. Hun mente absolutt at jeg IKKE måtte bli lys, at det var noe jeg ikke kom til å passe... hmmm? Noen med peiling? Kan en lys brunette av kald tone bli lys i håret? (Føler liksom det er forbehold jenter med varm hudtone)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå