Gå til innhold

Nyttårsfeiring: Den eneste single

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du dratt på nyttårsfeiring med vennegjengen, der du var den eneste single i en gruppe med kun par?

Er litt usikker på om jeg vil :sukk:

Anonym poster: 3b69b5cad4ecb16a688c12bd7eab8b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis ja, for man får oppmerksomhet selv om man er med kjærester.

Anonym poster: bb7dd882ac09b1bd0c97fecd0a430f45

Skrevet

Ja, for da kan jeg uanset være med venninnene mine :)

Skrevet

Ja, vær glad for at du blir invitert med.

Anonym poster: 5ebd7b561c38e918d5ede5b445d7229f

• Liker 3
Skrevet

Ja, heller det enn singel og alene. :)

Skrevet

Ja, så klart. Skal man unngå alle møter med venner fordi de får seg en kjæreste eller en mann?

Skrevet

Absolutt! :) Jeg liker å feire sammen med mennesker jeg trives med!

Skrevet

Ja, det ville jeg. Har opplevd det før, og det gikk veldig bra. Men jeg tror det har mye med holdninger til det å gjøre. Jeg bestemte meg for å ha det moro uansett.

Skrevet

Jeg ville kjedet meg. Selvfølgelig vil det være mer gøy om det er mulighet for en liten flørt. Er det mulighet for at dere stikker ut på byen? Viktig kveld det der :-)

Femte hjul på vogna følelsen er ikke den beste. Det krever gode sosiale egenskaper å takle. Man har lett for å havne i mindretall. Har du med deg type kan du være trygg på at han vil støtte deg nesten uansett. Å stå alene mens de andre kysser hverandre inn i det nye året er ikke det mest koselige.

Om du skal si ja eller ikke kommer an på sannsynligheten for at det dukker opp et bedre alternativ senere. Kanskje du kan få invitere med deg en date? Vurder å ta med en sukkerdate av mangel på noe bedre, men treff ham først :-)

Skrevet

Jeg ville ikke dratt, hadde nok fort følt meg "ensom". Spesielt klokka 12.

Skrevet

Jeg ville ikke dratt, hadde nok fort følt meg "ensom". Spesielt klokka 12.

Jeg ser den.

Å tegne hjerter i lufta med stjerneskudd i det klokka slår er sikkert romantisk, men det blir liksom ikke det samme som å se noen man elsker synet av lenge i øynene, bli holdt rundt og kysset ømt.

Skrevet

Jeg ser den.

Å tegne hjerter i lufta med stjerneskudd i det klokka slår er sikkert romantisk, men det blir liksom ikke det samme som å se noen man elsker synet av lenge i øynene, bli holdt rundt og kysset ømt.

Folk har alt for høye forventninger til nyttårsaften. Det er da vel bare enda en fest! I vennegjengen vår merker man ikke at folk er kjærester en gang for man er opptatt av å ha det gøy med hverandre. Ingen som må kysse kl 00. Selvsagt må du dra, ts. De er jo vennene dine.

Anonym poster: 8f63149cc2a87d73af2019758221a673

Skrevet

Jeg er i samme situasjon.. Det er litt klient..

Anonym poster: f894d7de2d18f82240939076f5f83690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...