Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny rettetang! Har tidligere bommet skikkelig og kjøpt en som ikke utgjorde noe som helst på håret mitt :/ Så nå trenger jeg tips om hvilke som er bra! Den skal kun brukes til å rette ut med, ikke krølle så formen på den spiller ingen rolle. Maxpris 700kr, så ghd er dessverre utelukket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å nevne GHD (beste ever!!), men HH simonsen sine er ganske bra :) Litt usikker på pris, men når jeg kjøpte min for 5-6 år siden kostet den rundt 7-800 kr, og den holdt i mange år

Skrevet

Jeg har en fra Braun som er veldig bra. Man kan regulere temperaturen på den selv. Tror den kostet rundt 500-lappen.

Gjest Olseen91
Skrevet

HH simonsen skal være veldig bra. Har ikke testet ut selv, men har hørt mye bra om de. Billig og :) Så en av frisørsalongene her la ut et tilbud på den på facebook her om dagen.. gjelder sikkert over hele landet. Den var skikkelig lekker å se på, og så følger det med børste, kliper og veske. 899.- Så litt dyrere enn det du hadde som maxpris, men likevel under 1000, og det er billig i mine øyne iallefall :)

Skrevet

Har en Remington Pearl rettetang, funker helt utmerket og er super fornøyd. Like bra som GHD tanga jeg har prøvd før.

Har tjukt og litt "villt" hår og rettetangen får alt gjort på kort tid.

Koster vel 500 - 700 kr alt ettersom om du kjøper på nett eller i butikk.

Skrevet

Har ''HH Simonsen Wet2Dry'' sin. Er veldig fornøyd med den, funker minst like bra som GHD på mitt hår - tykt med mye fall.

Anonym poster: 38dc4eb9b5d94a80a11a5950a3f4e906

Gjest Tidssone
Skrevet

Har en Remington. Elsker den! Var ikke veldig dyr. Rundt 4-500,-

Skrevet

Remington sine er veldig bra. Kjøpte en til mamma i julegave i fjor og hun er strålende fornøyd. Husker ikke hva den heter, men kostet 500 kr :) Vet det ikke spiller noen rolle, men den lager fine krøller også og du kan justere temperaturen hvis du ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...