Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er sammen med en fyr som lugget venninnen min her forrige uke, de skulle tippe fotball kamp sammen og han sa at han stolte på at de kom til å vinne penger på dette.Det gjorde de ikke, i stedet så ble han sur og lugget håret hennes, hun sa det gjorde veldig vondt,og han begynte med å si at hun var dum mange ganger. Jeg fikk helt sjokk da jeg hørte dette og ble veldig sint selv, og jeg sa at rører du meg noen gang slik og sårer meg så drar jeg min vei . Han sa til meg at han aldri vil såre meg, kanskje bare dra forsiktig i håret mitt, men ikke hardt overhodet, jeg elsker deg for mye til å såre deg sa han. Så er spm om jeg skal da tro på det han sier eller ikke. Jeg er litt i tvil om han kommer til å være så snill med meg men.
Apefinger Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 "Han sa til meg at han aldri vil såre meg, kanskje bare dra forsiktig i håret mitt, men ikke hardt overhodet, jeg elsker deg for mye til å såre deg sa han." ? 9
AryaUnderfoot Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Å, jeg prøver så hardt å ikke le nå. Dette høres ikke noe greit ut. Hvor gamle er dere? 6
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Han er faktisk i 30 årene, ja han kan være barnslig jeg vet.Ja bare le men det er sant.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Dra forsktig i håret ditt?! Hvorfor skal han gjøre det? Når han blir sur?
amonyn Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Dra forsktig i håret ditt?! Hvorfor skal han gjøre det? Når han blir sur? Sexytime 1
Raven Emerald Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Hver gang jeg klikker inn her, tenker jeg "hva faen!?", og der stopper det. Så selv om det ikke er videre konstruktivt, så må jeg bare... Hva faen!? Seriøst, jeg elsker KG. 12
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er sammen med en fyr som lugget venninnen min her forrige uke, de skulle tippe fotball kamp sammen og han sa at han stolte på at de kom til å vinne penger på dette.Det gjorde de ikke, i stedet så ble han sur og lugget håret hennes, hun sa det gjorde veldig vondt,og han begynte med å si at hun var dum mange ganger. Jeg fikk helt sjokk da jeg hørte dette og ble veldig sint selv, og jeg sa at rører du meg noen gang slik og sårer meg så drar jeg min vei . Han sa til meg at han aldri vil såre meg, kanskje bare dra forsiktig i håret mitt, men ikke hardt overhodet, jeg elsker deg for mye til å såre deg sa han. Så er spm om jeg skal da tro på det han sier eller ikke. Jeg er litt i tvil om han kommer til å være så snill med meg men. Denne mannen virker ikke helt god, gi seg til å lugge folk fordi han ikke vinner i fotballtipping.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Høres ut som en kjernekar dette. Lugger en venn fordi han trodde det kom til å hjelpe. Han blir nok rikere av det. 1
floppesopp Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 KG skuffer aldri - underholdningsverdi til tusen! Øh, ja.. Dette hørte merkelig ut. Hadde han vært i barnehagen kunne jeg forstått det, men du sier han er over 30? Du kan jo spørre ham om hvorfor det i det hele tatt skulle vært aktuelt å lugge deg, og hvorfor han reagerte med å lugge venninna di..? Kan være det er noe underliggende her
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2012 #11 Skrevet 12. desember 2012 KG skuffer aldri - underholdningsverdi til tusen! Øh, ja.. Dette hørte merkelig ut. Hadde han vært i barnehagen kunne jeg forstått det, men du sier han er over 30? Du kan jo spørre ham om hvorfor det i det hele tatt skulle vært aktuelt å lugge deg, og hvorfor han reagerte med å lugge venninna di..? Kan være det er noe underliggende her Jeg kan tenke meg ut noen grunner. 1. Han synes håret hennes var fint og ville stjele det 2. Han ville selge håret hennes så han fikk igjen tapte penger 3. Han snublet og holdt seg fast i håret hennes, det var ikke meningen 4. Han fikk en tvangstanke om det og var sinnsyk i gjerningsøyeblikket 4
Sweet77 Skrevet 12. desember 2012 #12 Skrevet 12. desember 2012 Duh, en fyr som tar seg friheten å lugge og skjelle ut et menneske som ikke en gang har provosert ham, mangler totalt respekt for både grenser og for almeinnelig folkeskikk. Det er problemet, at han har en karakterbrist. Han vil holde seg igjen overfor deg så lenge han finner en grunn til det. Det handler ikke om at han er glad i deg - men at han faktisk ikke har en sperre som popper inn og stopper ham når han får impulsen. Han holder seg igejn til han føler seg trygg nok på deg, etter det kan du nok regne med litt av hvert. Du får finne ut hva du vil gjøre selv 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 fint at du ikke bryr deg om at han skadet veninna di da. Anonym poster: dbdc9c0424c2001cb3f1df9f8e184e83 1
Gjest Darthoven Skrevet 13. desember 2012 #14 Skrevet 13. desember 2012 Goblin heller da... Jeg tror at veninna di juger, slik at du skal dumpe ham og at han skal komme løpende til veninna di isteden.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 Nei, han innrømmet det selv at han lugget henne først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå