Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når ein kjem opp i åra og ser seg ikring, kven av barnsdomsvenene er mest merkte av elde? For min eigen del tykkjer eg at dei av gutekameratane mine som tidlegare hadde runde og litt søte andletstrekk (t.d. at dei vanta kinnbein, ofte med kort og flatt midtandlet), held seg dårlegare enn dei med meir markerte trekk. Det einaste aberet er at kjeven deira til gjengjeld ofte har litt tildriv til nøtteknekkjarform, likevel ikkje like særmerkt som dei narkomane på Plata.

Endret av Rskre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som røyker og tar solarium, uavhengig av andletsform.

Skrevet

Når ein kjem opp i åra og ser seg ikring, kven av barnsdomsvenene er mest merkte av elde? For min eigen del tykkjer eg at dei av gutekameratane mine som tidlegare hadde runde og litt søte andletstrekk (t.d. at dei vanta kinnbein, ofte med kort og flatt midtandlet), held seg dårlegare enn dei med meir markerte trekk. Det einaste aberet er at kjeven deira til gjengjeld ofte har litt tildriv til nøtteknekkjarform, likevel ikkje like særmerkt som dei narkomane på Plata.

Kvifor kikkar du på gutekameratane dine og ikkje damene??

Anonym poster: 187ba0e598ff4a3587a11055f9d9df06

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kvifor kikkar du på gutekameratane dine og ikkje damene??

Anonym poster: 187ba0e598ff4a3587a11055f9d9df06

Kanskje det var feil delforum eigentleg, tråden laut vel heller vore plassert på naturvitskapsforumet. Eg var nyfiken på kvifor vi eldast så ulikt, og meir spesifikt kva slags andletsdrag som ber bod om tidleg elding.

Endret av Rskre
Skrevet

Både "babyfjes" og høye kinnbein er bra :)

2. A baby face. In a society where angular, chiseled features are often glamourized, experts say it's actually the round-faced among us who will reap the richest anti-aging benefits. Scientists refer to a baby face as a "neotenous" facial structure, which is characterized by large round eyes, round cheeks, a large curved forehead, a small jaw, a small, short nose and features that are located lower down the face. When viewed next to peers in older age, the neotenous-faced will stand out with a fuller, angelic shape reminiscent of childhood. "Folks blessed with this facial type will keep looking young beyond their youth," says Shamban.

3. High cheekbones. There's a reason great bone structure is beloved; it creates the shape of an upside-down "triangle of youth" that dermatologists often refer to as the greatest subconscious indicator that a person is young. With age, jowls and other features can droop, turning that triangle bottom-heavy and making you look old. However, with high cheekbones supporting your face, that triangle shape won't droop as much, nor as soon. "Look at Sophia Loren, Eartha Kitt, Bo Derek, Linda Evans, Lena Horne and Raquel Welch," says Montclair, New Jersey derm, Dr. Jeanine Downie. "They're all great beauties with very high cheekbones who aged so gracefully." And unlike poreless skin or a tight booty, those cheekbones will stay with you for a lifetime. Color us jealous!

http://shine.yahoo.c...-134500680.html

Anonym poster: 5b249f4a3d5f4838db6ab3cd42f6f57c

• Liker 1
Gjest Anonymious
Skrevet

Huden er og viktig. Mange soler seg alt for mye, killer for huden. Kjenner ei i 40-årene som har helt utrolig hud! Som babyhud, marsipan...ja porselenshud, ingen rynker ( naturlig ), glød i kinnene, vet at hun holder seg unna sola, liker å være blek, hun kler det, har moviestar quality. Hun har aldri røyka, spiser sundt og holder seg i form, men er ikke noen fanatiker. Ser på huden og alt ved henne ( tykt langt hår med fall i, kroppen...) at hun i tillegg til bra livsstil, må ha vanvittig gode gener. Som om hun har en form for beskyttelse, minner om rennesansemalerier, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Både "babyfjes" og høye kinnbein er bra :)

2. A baby face. In a society where angular, chiseled features are often glamourized, experts say it's actually the round-faced among us who will reap the richest anti-aging benefits. Scientists refer to a baby face as a "neotenous" facial structure, which is characterized by large round eyes, round cheeks, a large curved forehead, a small jaw, a small, short nose and features that are located lower down the face. When viewed next to peers in older age, the neotenous-faced will stand out with a fuller, angelic shape reminiscent of childhood. "Folks blessed with this facial type will keep looking young beyond their youth," says Shamban.

3. High cheekbones. There's a reason great bone structure is beloved; it creates the shape of an upside-down "triangle of youth" that dermatologists often refer to as the greatest subconscious indicator that a person is young. With age, jowls and other features can droop, turning that triangle bottom-heavy and making you look old. However, with high cheekbones supporting your face, that triangle shape won't droop as much, nor as soon. "Look at Sophia Loren, Eartha Kitt, Bo Derek, Linda Evans, Lena Horne and Raquel Welch," says Montclair, New Jersey derm, Dr. Jeanine Downie. "They're all great beauties with very high cheekbones who aged so gracefully." And unlike poreless skin or a tight booty, those cheekbones will stay with you for a lifetime. Color us jealous!

http://shine.yahoo.c...-134500680.html

Men er det ikkje ein indre motsetnad mellom "babyface" og høge kinnbein?

Skrevet

Men er det ikkje ein indre motsetnad mellom "babyface" og høge kinnbein?

Her blir jo babyface beskrevet som høy panne, liten nese og hake, store øyne og runde kinn. Man kan ha alle disse trekkene, samt høye kinnbein. De høye kinnbeina trer kanskje frem ettersom underhudsfettet minker med alderen?

Skrevet (endret)

Her blir jo babyface beskrevet som høy panne, liten nese og hake, store øyne og runde kinn. Man kan ha alle disse trekkene, samt høye kinnbein. De høye kinnbeina trer kanskje frem ettersom underhudsfettet minker med alderen?

No dreiv eg berre og synsa ut frå eigne erfaringar, altså såkalla anekdotiske prov. Dei har sjølvsagt lite verd.

Men er det nokon skilnad mellom menn og kvinner? Kvinner har jo vanlegvis meir runde og mjuke andletstrekk enn menn (anna fettfordeling har dei og, som og vert påverka av menopausen).

Endret av Rskre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...