Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en person tror at du f.eks er kjæresten siden dere ser helt like ut, hva vil skje om du da bare spiller med også har dere sex også blir det oppdaget?

Vil det da kunne bli straffet? Blir det ansett som voldtekt?

Det er forresten bare et spørsmål og ikke noe jeg har opplevd.

Men egentlig inspirert av alle de som med første øyekast tar feil av kjæresten og tvillingen.

Anonym poster: 2bb700f2ba5cef5a4a18da67d29f38ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket aspekt i "spille med og så ha sex med" er det som kvalifiserer til voldtektsdom og/eller straff, mener du? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men ikke helt pga tvillinger. Har en venn som jeg også har vært sexuelt involvert med til tider, og han har MPD. Har lurt på hvordan jeg hadde reagert om en av de andre tok over når vi har sex. Har blitt forsikret om at det ikke skjer, men det fikk meg til å lure.

Tviler på at "mitt" tilfelle ville blitt ansett for voldtekt i lovens forstand, men når det er snakk om tvillinger er det vanskeligere å se for seg hvordan en rett ville sett på saken.

Skrevet

Kva er MPD?

Anonym poster: d86b4e6dc45ae168bbbfdefe6d310254

Skrevet

Kva er MPD?

Anonym poster: d86b4e6dc45ae168bbbfdefe6d310254

Multiple Personality Disorder; multippel personlighetsforstyrrelse på norsk. Nå heter det vel dissosiativ identitetsforstyrrelse, da.

Skrevet

Multiple Personality Disorder; multippel personlighetsforstyrrelse på norsk. Nå heter det vel dissosiativ identitetsforstyrrelse, da.

Stemmer, de jeg kjenner med det bruker MPD som begrep av ulike årsaker, så det henger i hos meg. Beklager at jeg ikke slengte på en link eller noe.

Skrevet

Om kjæresten din er én personlighet av to i samme kropp (splittet personlighet), og man har sex med den andre personligheten... er det da utroskap?

Skrevet

Om kjæresten din er én personlighet av to i samme kropp (splittet personlighet), og man har sex med den andre personligheten... er det da utroskap?

Noen vil sikkert se på det slik, spesielt om det er bevisst fra personen fra "utsiden" sin side, og det ikke er avtalt.

For min del var det ikke et tema, ettersom vi aldri var sammen, han er polyamorøs uansett, og ga meg klarsignal om at om noen av de andre dukket opp og vi fant tonen var det opp til meg.

Skrevet (endret)

Noen vil sikkert se på det slik, spesielt om det er bevisst fra personen fra "utsiden" sin side, og det ikke er avtalt.

For min del var det ikke et tema, ettersom vi aldri var sammen, han er polyamorøs uansett, og ga meg klarsignal om at om noen av de andre dukket opp og vi fant tonen var det opp til meg.

slettet

Endret av Alice123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...