Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en drittsekk i dine øyne? Kan du besrive noen trekk i en mann som er en typisk drittsekk?

Anonym poster: b709a3a383b47c5e9ae906bd5dcfbbb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedlatende, kritisk, likegyldig. Drittsekker snakker gjerne mye om at de hater drama, samtidig som at de selv skaper haugevis av det ved å ikke respektere følelsene dine.

Anonym poster: ec21b9726b664ae18fda65c0e72ca2d3

• Liker 8
Skrevet

Likegyldig, ser på seg selv som "guds gave til kvinnen", småfrekk, lager avtaler han avlyser i siste liten, for høy på seg selv, nedlatende, en jeg blir usikker på.

Anonym poster: be4c65c85bea2137ef6c094b57397561

Skrevet

Egoisme, opptatt av seg selv og sitt, bryr seg lite om andre.

Gjerrig, ikke bare økonomisk.

Lite villig til kompromisser, har alltid rett.

Ser sjelden en sak fra andres synspunkt, tenker sort/hvitt.

Kutter gjerne kontakt uten noen forklaring, bryr seg ikke om andres følelser.

Dette gjelder for øvrig begge kjønn.

Gjest navnelapp
Skrevet

Personar med sterkt kontrollbehov, som alltid skal vite kva eg gjer og kvar eg skal, som nektar meg å omgås enkeltpersonar eller det motsette kjønn generelt.

Skrevet

Selvhevdende. Arbeidsky. Hånlig. Nedsettende. Negativ innstilling til alt som ikke er han selv. Kverulant.

Skrevet

Han lugger deg og kaller deg dum flere ganger fordi han ikke vinner i tipping.

( Ferskt fra Kg.)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker på den klasssiske drittsekken som lar jenta tro det håp for forhold, når han bare vil ha sex.

Anonym poster: 0ba82144560c01ee34424720ff72181c

• Liker 1
Skrevet

Jeg var drittsekk for mange år siden, før jeg traff min samboer.

Jeg knullet alt av damer som var mulig å komme over, i løpet av en måned over 30 stykker. Hadde på det meste 7 "faste" damer, noen av disse var betatt av meg så en fremtid sammen med meg. Dette ble litt for mye å administrere, så jeg måtte kutte ut ca. halvparten.

I denne perioden kan jeg nevne en "morsom" sak. Jeg drev et firma, som gikk dårlig. Trengte ca. 50,000 i banken for å betale MVA. Fikk møte med en saksbehandler, som gikk inn og ut av kontoret hele tiden, pratet med andre i telefonen og ignorerte meg fullstendig. Ikke fikk jeg en eneste krone i banken. Ble sur, røska med meg en bunke visittkort han hadde liggende på skrivebordet.

Dette var på en fredag og om kvelden dro jeg på byen, fant ei tøtta til å knulle. Etterpå ga jeg visittkortet til bankfunksjonæren og sa hun bare måtte ringe, eller sende e-post, hun "var jo så deilig", not.

Gjentok dette 10-15 ganger med forskjellige damer, delte ut visittkort.

Det som var litt sprøtt er at bankfunskjonæren hadde også privat telefonnummeret på visittkortet. Har lurt litt på i ettertid, om han har fått problemer i ekteskapet. Håper ikke det, nå :-)

Anonym poster: f8fc10b7cd889755fe167258a0cf59bc

• Liker 1
Skrevet

Manipulerende, selvopptatt, histrionisk personlighet (der ALT skal handle om ham), hånlig og veldig ovenpå. Det verste er de som kverulerer hele tiden for å 'drite deg ut', eller som bare snakker om ting som angår seg selv, og sine egne meninger. Dette gjelder i stor grad for begge kjønn.

Skrevet (endret)

Nedlatende, kritisk, likegyldig. Drittsekker snakker gjerne mye om at de hater drama, samtidig som at de selv skaper haugevis av det ved å ikke respektere følelsene dine.

Anonym poster: ec21b9726b664ae18fda65c0e72ca2d3

Haha! Fantastisk beskrivelse. Denne karen har jeg møtt! :)

En av de få gangene jeg har hørt en gutt prate hele tiden om "drama" og hvor mye han hater det (jeg er et skjermet barn, tydeligvis). Og han er endatil eneste gutten jeg noensinne har møtt som jeg vil beskrive som en liten dramaqueen! ;)

Endret av PanLi
Gjest LineaAlba
Skrevet

En annen type drittsekk:

Han er kjekk, veltrent, har god jobb og utdanning, behandler alle damer fint og virker veldig snill. Ser på seg selv som en "nice guy" og det gjør du og. Men i virkeligheten ligger det en agenda bak hver eneste tilsynelatende uselviske handling han gjør, der han forventer at han skal få noe tilbake for alt han gjør for andre. Han blir bitter hvis han ikke får den responsen han hadde ønsket etter han har gjort noe hyggelig. Han er kanskje en du dater, eller bare en venn av deg. Han stiller opp hvis det er noe, gir deg komplimenter, lar deg gråte på skulderen hans. Når han mener han har vært snill nok til å oppnå resultater, vil han ligge med deg. Du sier nei, han blir sint og viser hvilket skrudd kvinnesyn han har, og er aldri snill med deg igjen (kanskje snarere tvert imot). Har møtt noen sånne. Ganske underholdende egentlig, at de klager over at kvinner alltid velger "slemme" menn, og så ser de ikke at de er slemme selv. Bare på en mer skjult, slu og manipulerende måte.

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

En annen type drittsekk:

Han er kjekk, veltrent, har god jobb og utdanning, behandler alle damer fint og virker veldig snill. Ser på seg selv som en "nice guy" og det gjør du og. Men i virkeligheten ligger det en agenda bak hver eneste tilsynelatende uselviske handling han gjør, der han forventer at han skal få noe tilbake for alt han gjør for andre. Han blir bitter hvis han ikke får den responsen han hadde ønsket etter han har gjort noe hyggelig. Han er kanskje en du dater, eller bare en venn av deg. Han stiller opp hvis det er noe, gir deg komplimenter, lar deg gråte på skulderen hans. Når han mener han har vært snill nok til å oppnå resultater, vil han ligge med deg. Du sier nei, han blir sint og viser hvilket skrudd kvinnesyn han har, og er aldri snill med deg igjen (kanskje snarere tvert imot). Har møtt noen sånne. Ganske underholdende egentlig, at de klager over at kvinner alltid velger "slemme" menn, og så ser de ikke at de er slemme selv. Bare på en mer skjult, slu og manipulerende måte.

PS, de er ikke like snille med de de ikke kan tenke seg å ligge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...