AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Noen som har noe julegavetips til en 2 år gammel jente? hun har absolutt alt hjemme.. hun har også bursdag rett før jul og der har jeg kjøpt klær og dukkeutstyr! har tenkt på puslespill, tegnebrett, bok og te-sett.. noen andre forslag? pris ca 200 Anonym poster: b01b8978c6f1fdef1205adb44b4c225c
Marsipan Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Ulltøy får man aldri for mye av! Ellers er jeg veldig tilhenger av ting som kan brukes opp framfor å oppta skapplass i all evighet. Da mine var to, syns de det var stor stas med perler og perlebrett, den typen med store perler. Plastelina, fingermaling og tegnesaker er også gøy.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Bøker? Så mange fine bildebøker å få kjøpt, og alltids noen på salg nå før jul også Anonym poster: 26efca1388a943c833a44dec41bca077
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 tusen takk for mange gode tips! ulltøy tenkte jeg ikke på engang.. får dra ut å se om jeg finner noen fine bøker og ulltøy Anonym poster: b01b8978c6f1fdef1205adb44b4c225c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Apotek 1 (tror jeg det var) har tilbud på ullbody til barn til 129 kr nå, nydelig rosa Anonym poster: 26efca1388a943c833a44dec41bca077
Apple- Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Det går faktisk an å få nok ulltøy Men jeg har problemer med å finne ullstrømpebukser til mine, særlig i andre farger enn rosa! Jeg vil ha ullstrømpebukser (altså IKKE stillongs, jentene mine er veldig glad i å gå i kjole) i mørkeblå, rød, hvit/off white, grå, brun, ja.... Og lillejenta mi hadde nok blitt glad for en dukkevogn (for det har storesøster), men det får hun ikke før neste jul. Og det er vanskelig, ja, de har jo alt! Forresten, mine får aldri nok spenner, heller!
Gjest Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Det går faktisk an å få nok ulltøy Men jeg har problemer med å finne ullstrømpebukser til mine, særlig i andre farger enn rosa! Har sett hvite,grå og brune ullstrømpebukser på sparkjøp Gaveforslag : -Lekekjøkkenutstyr -Små dyrefigurer -Ting som lager lyd -Bøker -Klær -Duplo -Småbiler,traktorer,gravmaskin osv(man kan faktsik kjøpe det til jenter også ) -Trepuslespill med få deler
Silfen Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Det går faktisk an å få nok ulltøy Men jeg har problemer med å finne ullstrømpebukser til mine, særlig i andre farger enn rosa! Jeg vil ha ullstrømpebukser (altså IKKE stillongs, jentene mine er veldig glad i å gå i kjole) i mørkeblå, rød, hvit/off white, grå, brun, ja.... Og lillejenta mi hadde nok blitt glad for en dukkevogn (for det har storesøster), men det får hun ikke før neste jul. Og det er vanskelig, ja, de har jo alt! Forresten, mine får aldri nok spenner, heller! Sparkjøp har vel masse i strømpebukser, men jeg vet ikke i hvilke aldersgrupper.
O'hara Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Det går faktisk an å få nok ulltøy Men jeg har problemer med å finne ullstrømpebukser til mine, særlig i andre farger enn rosa! Jeg vil ha ullstrømpebukser (altså IKKE stillongs, jentene mine er veldig glad i å gå i kjole) i mørkeblå, rød, hvit/off white, grå, brun, ja.... Og lillejenta mi hadde nok blitt glad for en dukkevogn (for det har storesøster), men det får hun ikke før neste jul. Og det er vanskelig, ja, de har jo alt! Forresten, mine får aldri nok spenner, heller! Kjapt søk.. http://www.ulliver.no/storefront.php?pid=63 http://krabaten.no/?PageID=183&ItemID=1769 http://www.almaoglukke.no/?page_id=3&category=55
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 Byggeklosser er veldig kjekt å ha!
fresia Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 togbane (har jeg kjøpt til nevøen min på 2 år), duplo, tegnesaker, fingermaling, enkle puslespill, morgenkåpe, pysjamas/nattkjole, bamse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå