Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen kan godt gå 2-3 dager (på det lengste 4) uten å skifte/dusje og det synes jeg er ekkelt! Han er generelt sløv med utseende sitt og barberer seg sjeldent. Sistnevnte irriterer meg fordi han sier at han liker når jeg har barbert meg, men når jeg kommenterer at han også må gjøre det så sier han bare at det "tar så lang tid".

Hvordan sier jeg til han på en ordentlig måte at jeg ønsker at han ble litt mer opptatt av sin personlige hygiene? Vi har vært i lag nesten et år, det er først de siste månedene har har blitt så sløv. Jeg vil jo helst riste han og be han oppføre seg som et voksent, renslig menneske.. :P

Anonym poster: 68486061ddd63ab06c8cbd020f2be98c

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Spurt han hver dag/annenhver dag "skal vi ta en dusj sammen?"

Skrevet

Dusj hver fjerde dag selv, slutt å barber deg osv, og se hva han sier.

Anonym poster: 34f0111a9b027ada12ce89de102cfd53

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips, det burde jeg nesten tenkt meg til selv, snoopy_93!

AB: hadde jeg bodd alene med han på fjellet.. men jeg prøver å ha et sosialt liv og møte folk :s

Anonym poster: 68486061ddd63ab06c8cbd020f2be98c

• Liker 1
Skrevet

Jeg dusjer selv hver 3 dag og har ikke barbert leggene mine på iallefall 2 md. Er veldig sosial for det, og går ut og møter venner hver dag :)

Anonym poster: 34f0111a9b027ada12ce89de102cfd53

Skrevet

Kvinn deg opp og si det rett ut.

"Nå må du ta en dusj, eller blir det ikke kos på deg!"

Kanskje han tenker at det sikkert ikke er så ille, siden du ikke sier noe :P

Skrevet

Si det på en hyggelig måte. Du kan f.eks spørre hvor ofte han dusjer, så når han svarer, så kan du svare med et smil at du synes han skal dusje litt oftere for da lukter han så godt, og at han også er kjekk nybarbert;) Du kan også f.eks gi han parfyme i julegave, og noen små hint. Vær søt så vet du at han er søt tilbake:)

Skrevet

Mannfolk tar ikke et hint om det så biter dem i leggen.

Vær klar på det du vil formidle, og dine krav til hygiene.

Gi han så litt tid til å tenke.

Selvsagt har man ikke sex og kos med griser, det sier seg selv. Du får håpe han skjerper seg igjen. Hvis ikke, finn deg en som gidder å anstrenge seg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...