Gå til innhold

Julegave til en som er over snittet teknisk interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen her som har gode tips til en mann som er over snittet teknisk interessert? Han har Ipad, spartphone, og igrunnen det som finnes av slike ting..

Anonym poster: 744fd816e8b93ba6d52d5c5b46f46dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han allerede har de fleste dingsene, så kan man kjøpe fine lær-futteraler eller slikt. Jeg er over teknisk intressert og kjøper alltid til mine dingser. De er ikke alltid like vakre sine dingser er ganske dyre...

Skrevet

Han har dette fra før av :/ Han er veldig teknisk interessert!

TS.

Skrevet

Om han alt har kjøpt seg selv det meste av det som finnes/trengs til slike ting så er det vel en bedre ide å tenke på ikke-tekniske ting i gave? :) sjansen er stor for at det blir feil uansett om han er veldig opptatt av tekniske-duppeditter

Anonym poster: 13ab90100433e6d5078b384c335040f1

• Liker 3
Skrevet

Kanskje, men jeg tror at harde gaver er bedre for ham enn myke. Men forhåpentligvis finner jeg ut av det før julaften :/

TS.

Skrevet (endret)

http://www.coolstuff.no/

Der inne er det jo en haug med dingser, masse morsomme gadgets. Mannfolk synes jo det er morsomt med leketøy som usb koppvarmer, usb vifte, en kopp som rører seg selv osv osv. Du kan jo ta en titt.

Så må jeg legge til at hvis han er VELDIG teknisk interessert og du ønsker å kjøpe en dyr teknisk ting til han er det nok viktig å vite akkurat hva han vil ha. Er man såpass interessert som det, leser man tusen tester av hvert enkelt produkt og velger ut akkurat hva som passer best for en selv. Jeg og samboeren min er vel hva man kan kalle veldig interessert i tekniske ting begge to og vi kunne ikke en gang valgt ut slike produkter til hverandre. Hadde foreldrene mine kjøpt noe slik til meg for eksempel, hadde jeg 100% sikkert vært nødt til å bytte det om jeg ikke spesifikt ba om akkurat det de kjøpte.. Men legg til en prisklasse så er det enklere å komme med forslag :)

Endret av Akacia
  • Liker 3
Skrevet

http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Mini-Portable-Multimedia-Pocket-Cinema-Projector-for-iPod-iPhone-ipad-/290828979976?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Projectors&hash=item43b6c20f08

Hva med en håndhold prosjektor? Tenk å dra på camping med den :) kommer an på hvor mye penger du har tenkt å bruke. Og for å rekke å få den før jul, må du vel velge ekspress som kan være dyrt..

Anonym poster: 8c11ca370bfa25c87468429324e96014

Skrevet

Sexy undertøy med deg og en stor rød sløyfe. Slår ikke feil uansett! Hehe, men fra spøk til revolver.

Hva med en digital fotoramme med masse bilder av dere?

Skrevet

Sexy undertøy med deg og en stor rød sløyfe. Slår ikke feil uansett! Hehe, men fra spøk til revolver.

Hva med en digital fotoramme med masse bilder av dere?

Hva skal man med det når man har en data man kan vise frem bilder på etter at man har væt borte i x minutter, tenker jeg.

Skrevet

Der inne er det jo en haug med dingser, masse morsomme gadgets. Mannfolk synes jo det er morsomt med leketøy som usb koppvarmer, usb vifte, en kopp som rører seg selv osv osv. Du kan jo ta en titt.

Så må jeg legge til at hvis han er VELDIG teknisk interessert og du ønsker å kjøpe en dyr teknisk ting til han er det nok viktig å vite akkurat hva han vil ha. Er man såpass interessert som det, leser man tusen tester av hvert enkelt produkt og velger ut akkurat hva som passer best for en selv. Jeg og samboeren min er vel hva man kan kalle veldig interessert i tekniske ting begge to og vi kunne ikke en gang valgt ut slike produkter til hverandre. Hadde foreldrene mine kjøpt noe slik til meg for eksempel, hadde jeg 100% sikkert vært nødt til å bytte det om jeg ikke spesifikt ba om akkurat det de kjøpte.. Men legg til en prisklasse så er det enklere å komme med forslag :)

Coolstuff og thinkgeek har jeg alt vært innom. Må kanskje se litt mer på førstnevnte :)

TS.

Skrevet

Jeg vurderer faktisk slike t-skjorter til ham der det står: There's no place like [i.P.adr].

TS

Skrevet

Hva skal man med det når man har en data man kan vise frem bilder på etter at man har væt borte i x minutter, tenker jeg.

Fordi en ramme er lekkert og passer i de fleste rom? Men hei, det var bare et forslag. Om man skal skyte forslag så skal jeg ikke komme med flere.

• Liker 1
Skrevet

Mulig det er skivebomforslag, men hva med en Raspberry Pi? (sitter på mobilen hvor det bare er kløn å legge inn lenker, men prøv google litt rundt, så ser du kanskje om det er noe for ham eller ikke)

Skrevet

Mulig det er skivebomforslag, men hva med en Raspberry Pi? (sitter på mobilen hvor det bare er kløn å legge inn lenker, men prøv google litt rundt, så ser du kanskje om det er noe for ham eller ikke)

Hehe. Tusen takk for svaret. Jeg googla det. Men, det er jo selvsagt (desverre) noe jeg gjenkjenner fra sakene hans :(

Jeg tror han får få en myk presang av meg i år :/

TS.

Skrevet

Hva med en eller annen form for E-reader?

Kindle er bare en av mange alternativer. Nå vet ikke jeg om han liker å lese, men jeg og mannen min forguder nesten våre kindler :)

Skrevet

Hva med en eller annen form for E-reader?

Kindle er bare en av mange alternativer. Nå vet ikke jeg om han liker å lese, men jeg og mannen min forguder nesten våre kindler :)

Da vile jeg heller kjøpt Nexus 7 - har Kindle-app og leser bøker på min - i tillegg er det ett kjapt og flott nettbrett med mange flere bruksområder enn en kindle

Anonym poster: eae1374a3cc67e3ce72e11e11397ba00

Skrevet

Jeg tror nok at han har en Kindle alt. Men jeg finner nok ut av det.

TS.

Skrevet

Jeg hadde gitt ham noe han kan leke med. Broren min fikk en gang et kjemisett eller noe sånt, muligens beregnet på litt yngre mottakere, men egentlig like gøy når man er utdannet nok til at man faktisk forstår hva som skjer og ikke bare er på 'wow, pulveret beveger seg'-nivået.

• Liker 1
Skrevet

Hva med teknikkmagasinet??

Skrevet (endret)

Jeg har en mann og en sønn på 20 som er ekstremt over snittet teknisk interessert, jeg gir dem aldri tekniske suppleringsstoler, bortsett fre da jeg kjøpte iPad til " gubben" . De har som oftest best peiling selv og jeg vil jo gjerne kjøpe noe som faller i smak og ikke noe som de ser på som halvdårlig skrot( selv om de ikke sier noe)

Har kjøpt tilbehør til tekniske ting, men ellers har jeg kjøpt alt fra turvaffeljern til treningsutstyr

Edit: ja, dere ser selv hva teknikken kan gjøre - det skulle selvfølgelig ikke stå " suppleringsstoler" men " duppedingser" ( eller lignende) .

Endret av absinthia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...