Gjest ano Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Som mange andre er det julestress med gaver. Ønsker å gi forloveden min noe spesielt som viser hvor mye han betyr for meg:) han er av sjalu type, og har i årrekker overbevist om og om igjen at han er min eneste og vil forbli det. Vi har det veldig bra sammen, og vil gi han en kremkledd kropp på julaften i tillegg til en gave. Har ikke stort med penger, men nok til noe;) Hva ville DU blitt stum av?
Kåre Kålrabi Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Kremkledd kropp er en god start! =p
Pene sko... Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Først og fremst må det være personlig rettet. Å gjøre noen målløse på en god måte er en utrolig hard nøtt. Da må man kjenne personen veldig godt. Og du kjenner han vel godt nok til å kunne finne på noe som er utenom det normale håper jeg. Å overbevise en sjalu mann som føler seg for dårlig for deg, og føler at du er for god for han, er ikke enkelt. Det er rettere sagt en umulig oppgave. Trist. Dere er forlovet og han stoler fremdeles ikke helt på deg kan det virke som... Kremkledd kropp er jo kult. Det overrasker garantert. Stum blir han sikkert også i et øyeblikk, men du har ikke overbevist han på noen måte. Kremkledd kropp kan gi elskere også. En klokke, ny telefon eksempelvis er verdiløst. Sånt kan du gi hvem som helst. Gi han noe du ikke kan gi hvem som helst. Gi han sjelen din (ikke bokstavelig talt). Handlinger? Skriv noe pent til han? Lag noe?
XMelissax Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Nå er ikke jeg mann men.. Du kan jo lage en scrapbook med bilder av dere, tekster osv? det er jo veldig personlig og koselig å få! Du viser jo at han betyr mye for deg, og som sagt det er veldig personlig.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Putt 100 lapper i en eske, og skriv på hver lapp en grunn til at du elsker han Lag en kjempegod middag, og kle deg opp i fint undertøy etterpå. Bak en dessert/kake/ du vet han elsker Vask bilen hans. Lag en kalender for 2013 med fine bilder av dere sammen, eller lettkledde bilder av deg. Nå mener jeg ikke at dette trenger å være julegaver, men det er iallefall ting som viser at han blir satt pris på. Anonym poster: 990c71623b2123be4a9ed8201d4550ea
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er ikke opptatt av gaver, men deg med krem blir aldri feil Skal du absolutt gi en gave i tillegg, får du ta et bilde av deg selv kun dekket av krem, og ramme det inn. Det hadde jeg likt.
Gjest ano Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Hehe, kremen faller nok i smak skjønner jeg:) han er ikke så begeistret for nakenbilder etter tidligere modellkarriere.. Men hva forbinder dere med trofasthet?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 trofasthet henger jo sammen med tillit. Jeg tror ikke du kan gi en gave som får han til å stole på deg, siden du alt har sagt du vil dele livet med han, uten at det hjalp. Anonym poster: 1f55632ff274763b47b687e79559fd68
Gjest ano Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Han stoler på meg, bare redd for å miste meg. Men for guds skyld, hold til temaet! Hadde jeg lurt på om han ikke hadde tillit til meg så skulle jeg kommet til deg:) Men nå prøver jeg å spørre vettige mannfolk hva de hadde ønsket seg av sin kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå