Gå til innhold

Hva gir en sub i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde dette var en tråd om musikk, men ser nå at du ikker en subwoofer...

Går stille ut igjen

Hihi jeg sparka den gamle suben min i stykker fordi den laga ulyder, også klikka masteren min også så jeg måtte skaffe ny. :fnise:

Gjest Darthoven
Skrevet

Du praktiserer ikke noe av dette, skjønner jeg.. :fnise:

Nei :(

Skrevet

Nei :(

Aww, du må finne deg en partner som er interessert i litt kinky stuff - det er uante gleder som kan oppdages for alle parter her, skal jeg si deg ;)

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Aww, du må finne deg en partner som er interessert i litt kinky stuff - det er uante gleder som kan oppdages for alle parter her, skal jeg si deg ;)

Spørs om kona synes det er greit at jeg finner meg en partner :)

Skrevet

Spørs om kona synes det er greit at jeg finner meg en partner :)

Det kan bli litt kinkig, på feil måte.. :fnise:

Men det er jo lov å komme med nye idéer til å spice opp forholdet litt da - du trenger jo ikke å dra fram alle godsakene umiddelbart, men kanskje introdusere idéen om å binde håndleddene hennes fast i senga med et slips (eller noe annet mykt men sterkt stoff - tau kan være vondt) mens du erter henne til hun trygler deg om å ta henne hardt ;)

Skrevet

Etter som jeg også er dominant og har interessen for bdsm jeg og, så kan jeg si hva jeg synes er det søteste en sub kan gi til domen sin. Selv om man har mange pisker fra før som dere har så er det for meg som dominnat så søtt at subben gir en annen type pisk som dere ikke har fra før, som eks en pisk som er ett hakk råere som gir litt mer smerte. En cane for eksempel, har dere cane fra før? Kjøp en som er av en annen tykkelse som gir litt mer smerte. Så kan du i det nye året få en hardere smekk på rumpa når du har gjort noe galt :ler:

Anonym poster: 3be80f99a9519d4ab51b19cfb2283772

• Liker 1
Skrevet

Etter som jeg også er dominant og har interessen for bdsm jeg og, så kan jeg si hva jeg synes er det søteste en sub kan gi til domen sin. Selv om man har mange pisker fra før som dere har så er det for meg som dominnat så søtt at subben gir en annen type pisk som dere ikke har fra før, som eks en pisk som er ett hakk råere som gir litt mer smerte. En cane for eksempel, har dere cane fra før? Kjøp en som er av en annen tykkelse som gir litt mer smerte. Så kan du i det nye året få en hardere smekk på rumpa når du har gjort noe galt :ler:

Anonym poster: 3be80f99a9519d4ab51b19cfb2283772

Søtt? Det hører ikke sammen med bdsm vel? :fnise:

Anonym poster: 8b8ca156f0355a45602193828e0ae350

Skrevet

Jeg ønsker meg deg i julegave :D

Anonym poster: 26f63996e0e53e957a6ba6408e2a56f1

Ønsk deg heller et skjerf eller en genser. Mye mindre krevende og lettere å pakke inn. ;)

Skrevet

Søte ting og kjærlighet hører til BDSM. Det å kommunisere og sjekke at ting er ok er i aller høyeste grad en del av BDSM. Selv om man ikke spør midt under akten, bør man kjenne hverandre godt nok og snakket nok til å vite hva personen liker og ikke liker. BDSM uten kommunikasjon går rett og slett ikke. Sånn,da var det sagt.

Jeg er i samme situasjon, sub i forhold. Det som har fungert godt, er en kombinasjon av sexy undertøy til meg som jeg har skjønt at han liker, og et leketøy vi ikke har testet enda. Syns pisk og særlig ballgag var veldig gode ideer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...