Gå til innhold

Hva gir en sub i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å overraske kjæresten min med en skikkelig heftig julegave. Vi driver med bondage og lett sm, men har ikke så mye utstyr. Det meste av utstyret jeg ser er jo beregnet på å gi meg glede, f.eks nippel klyper og pisker, og føler at dte er litt frekt å gi noe som jeg får mest glede av. Eller er det ikke det? Hva hadde dere dom'er der ute blitt glad for å få?

Anonym poster: bdaaf9d17ca36a519c7bd51f71a572bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har misforstått litt hvis du tror det bare er du som får glede av det. Den dominante tenner jo nettopp på at den underdanige blir mest mulig tent av det han eller hun gjør. :)

• Liker 12
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå går jeg litt ut ifra hva jeg har tenkt å investere i til meg selv, men hva med en spreader bar?

• Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Nå går jeg litt ut ifra hva jeg har tenkt å investere i til meg selv, men hva med en spreader bar?

En what what?

• Liker 3
Skrevet

Trodde dette var en tråd om musikk, men ser nå at du ikker en subwoofer...

Går stille ut igjen

• Liker 19
Skrevet

Vanskelig å finne et bilde av dette som ikke så ut som noe fra laben til Dr. Mengele, men kanskje....

ecx.images-amazon.com/images/I/51QUqrvRv4L._SX270_.jpg

Skrevet

Jeg tror du har misforstått litt hvis du tror det bare er du som får glede av det. Den dominante tenner jo nettopp på at den underdanige blir mest mulig tent av det han eller hun gjør. :)

Jeg vet det, men synes det er vanskelig å få forstå. Får noen ganger dårlig samvittighet fordi jeg bare ligger der og mottar nytelse mens han gjør alt arbeidet :gjeiper:

Spreader bar så spennende ut :pisk: Men da er det altså ikke dumt å kjøpe bondage utstyr og kanskje en pisk i gave.

Skrevet

Jeg vet det, men synes det er vanskelig å få forstå. Får noen ganger dårlig samvittighet fordi jeg bare ligger der og mottar nytelse mens han gjør alt arbeidet :gjeiper:

Dette burde være leksikonbeskrivelsen på en "Vinnvinnsituasjon"

• Liker 2
Skrevet

Det er ingenting som er bedre enn å være den som har all kontroll og som bestemmer når partneren skal få belønning og når han eller hun skal få straff, så det trenger du ikke å tenke på.

Det ville overhodet ikke vært morsomt dersom den underdanige ikke ble tent av det, så at du selv har valgt lekene og gir ham grønt lys til å gjøre hva han vil med dem (og deg!) er bare positivt. Spesielt nå mens dere fortsatt er i utprøvingsfasen. Han kan heller overraske deg en annen gang. :)

Spreader bar så spennende ut :pisk: Men da er det altså ikke dumt å kjøpe bondage utstyr og kanskje en pisk i gave.

Nei, det er absolutt ikke dumt.

• Liker 4
Skrevet

Men da er det altså ikke dumt å kjøpe bondage utstyr og kanskje en pisk i gave.

Det er kanskje litt dumt om dere feirer jul sammen med andre og den ligger under treet og ikke har fortalt noen om hva dere driver med enda.

• Liker 2
Skrevet

Det var en gang en masochist som gikk langs en landevei. Etter langt om lenge så ser hun en sadist som kommer gående mot henne. Når de møtes så sier hun til sadisten, -slå meg!.

-Nei, svarte sadisten.

Moralen i dette eventyret er at en sadist får nytelse på samme måte som en masochist får, bare fra "den andre siden". ;)

Anonym poster: 227ea4c54cd891312fb8212da795de4b

• Liker 1
Skrevet

Som mannlig dom ville jeg bare blitt glad om jeg hadde fått spread-bar eller den munngreia i gave. Heller det enn at jeg måtte kjøpe ting og håpe på at hun var villig til å la meg bruke dem på henne. Da er det mye bedre at hun gir så tydelig signal om at dette kommer hun til å like.

Anonym poster: 59aa7ab9a4a90e52b45f11e693f994d8

• Liker 3
Skrevet

Det er ingenting som er bedre enn å være den som har all kontroll og som bestemmer når partneren skal få belønning og når han eller hun skal få straff, så det trenger du ikke å tenke på.

Det ville overhodet ikke vært morsomt dersom den underdanige ikke ble tent av det, så at du selv har valgt lekene og gir ham grønt lys til å gjøre hva han vil med dem (og deg!) er bare positivt. Spesielt nå mens dere fortsatt er i utprøvingsfasen. Han kan heller overraske deg en annen gang. :)

Nei, det er absolutt ikke dumt.

Jeg ønsker meg deg i julegave :D

Anonym poster: 26f63996e0e53e957a6ba6408e2a56f1

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Som mannlig dom ville jeg bare blitt glad om jeg hadde fått spread-bar eller den munngreia i gave. Heller det enn at jeg måtte kjøpe ting og håpe på at hun var villig til å la meg bruke dem på henne. Da er det mye bedre at hun gir så tydelig signal om at dette kommer hun til å like.

Anonym poster: 59aa7ab9a4a90e52b45f11e693f994d8

Det høres jo ikke akuratt så veldig "DOM" ut da. "Kan jeg være så snill å stappe den her 40cm svarte dildoen i rompa di?" Poenget med sadomachonisme er vel at man skal lære seg å like ting. Du vil ikke ha dildo i rompa nei? Neinei..but you will, and you WILL learn to like it.

Skrevet

Det høres jo ikke akuratt så veldig "DOM" ut da. "Kan jeg være så snill å stappe den her 40cm svarte dildoen i rompa di?" Poenget med sadomachonisme er vel at man skal lære seg å like ting. Du vil ikke ha dildo i rompa nei? Neinei..but you will, and you WILL learn to like it.

Du praktiserer ikke noe av dette, skjønner jeg.. :fnise:

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...