Anciol Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hadde vært 6 t på skolen og bussen kom ikke, måtte handle de to siste julegavene. Og så kom ikke den andre bussen heller, så når endelig det kom en buss var jeg trett , kald , sur og sulten. Ble gledelig overrasket da jeg kom hjem, mannen min og ungene våre hadde laget saftige hamburgere til meg da jeg kom hjem:) (de hadde allerede spist)! 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Så han lager ikke mat så ofte? Anonym poster: ab53029f2317cea2c361633e6aeeffe0 3
Blå Trombone Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Er det ikke herlig? Minner meg om da jeg kom klissvåt og iskald hjem fra nattskift og svigerfar hadde fyrt i ovnen og satt fram en termos med varm kakao til meg (vi bodde i kjellerleiligheten hos svigers).
Anciol Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Han lager mat bare i helgene vanligvis, fordi jeg kommer alltid først hjem fra skolen! Jo det var herlig:) Endret 12. desember 2012 av Anciol
femme_pilot Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Så herlig Jeg hadde siste eksamen min i går og lå utslitt på sofaen når samboer kom hjem, og da hadde han kjøpt med en cola og yndlingsgodteriet mitt Fantastiske mannfolk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå