Green Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Kva er eigentleg toastmastaren sine oppgåver? Skal han leggje opp programmet og sånn, eller skal han bare sjå til at det vert gjennomført slik som vi har satt opp?
Augustbrud02 Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Det kommer helt an på hva dere ønsker det! I vårt tilfelle laget vi alle planene for gjennomføringen selv, for dette var noe vi selv ville bestemme. I tillegg synes jeg ikke man kan pålegge en toastmaster dette, om han/hun selv ikke gjerne vil da. Toastmasteren vår hadde som oppgave å styre middagen ut i fra en plan han hadde fått av oss. Han skulle også gi nyttig info og sørge for at maten ble servert. Utover kvelden var det hans o0ppgave å in formere om når det var kaffe, dans o.s.v.
Maxine Grey Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 http://www.dbas.no/planleggeren/valg_av_to...toastmaster.asp http://www.bryllupsweb.no/toastmaster.html http://www.bryllupsfesten.com/toastmaster.htm http://www.bryllupsfesten.com/toastskole.htm http://home.c2i.net/silnes/html/toastmaster.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå