Gå til innhold

Brudebataljer på TLC

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Noen som har sett det? To bruder med totalt ulik smak får sponset bryllup dersom de har dobbeltbryllup hvor absolutt alt skal være likt! Er det noe dere kunne gjort?

Jeg hadde heller giftet meg gratis uten noe styr enn å gå med på det der! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, huff.. tenk så kjipt! Dødninghoder eller alt rosa.. neitakk.

Anonym poster: a4a19c47c5faae399e7df89542054181

Skrevet

Oh my god ...

nei det hadde jeg aldri gått med på. men er det bare meg eller er det syyykt mye bryllupsprogrammer på tv for tiden ?

Skrevet

Nja, jeg hadde ikke passet til å være med på noe slikt, er ganske konfliktsky og lite detaljorientert.

Og ja, det er masse bryllupsprogrammer. Gubben la ned forbud de siste månedene før bryllupet. Han var så redd jeg skulle få noen fikse ideèr...

• Liker 1
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg ville vært med på!

En litt skremmende tanke når det er to heeeelt vidt forskjellige meninger om hvordan alt mulig skal være! Jeg har jo drømt om denne dagen hvor jeg skal gifte meg siden jeg var liten, og har klare meninger om hvordan jeg har lyst at vi skal ha det på dennee dagen :)

Hadde nok også vært skeptisk til programmer der brugdommen skal planlegge hele bryllupet på tre uker! Men det hadde jeg ikke sagt nei til, for jeg tror samboeren min hadde klart det veldig bra likevel ;)

syns ikke det er nok bryllupsprogrammer jeg :P likte så godt say yes to the dress-programmene, men de sendes ikke lengre (slik som jeg har sett ihvertfall)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg kunne ikke vært med på brudebatljer, men det at brudgommen planlegger kunne jeg vurdert, men nå er jo det meste i boks så det blir jo uaktuelt!

Jeg skulle også gjerne hatt mer bryllupsprogrammer, "say yes to the dress" går på TLC Sverige og Danmark, men tror det er samme episoder som har gått på den norske kanalen :)

Skrevet

Alle menn burde blokkere den kanalen.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det er heeeeelt sinnsykt, og i jula blir det enda verre for da begynner Bliss også! Til og med jeg blir sprø av alle disse programmene, gidder ikke se mer. Var veldig glad i SYTD tidligere, men det er liksom litt forbi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...