Gå til innhold

Dumpet for en jobb! Skikkelig selvtillit-knekk..

Anbefalte innlegg

Gjest gjestfid
Skrevet

Hvordan skal man føle seg bra igjen når personen man elsker og så for seg livet med dumper deg pga. karrieren? Har aldri følt meg så forferdelig meningsløs og uviktig i hele mitt liv..Er nesten nummen. Skal jeg være lei meg eller skal jeg være glad jeg er kvitt ham siden jeg tydeligvis ikke betydde all verden..?

Kan legge til at jeg har sagt jeg ville støttet ham og vært ved hans side uansett hvor i verden han var, og at jeg ville få det til å fungere, og det hadde det gjort. Er det da ikke utrolig sært å kaste meg bort, når han savner meg så fælt, er så glad i meg og jeg er så fantastisk..?

Forvirret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke detaljene rundt dette, eller hvordan forholdet deres har vært. Men hvis dere har det bra sammen og elsker hverandre bør dere ta dere en ordentlig prat. Hvis du er villig til å flytte på deg, med mulighet til å ta vare på egen karriere, for å være sammen med ham bør du la han få vite det. Kanskje han er redd for å be deg om det konkret, selv om du har sagt du ville gjort hva som helst. Kanskje han er redd, usikker eller bare trenger litt tid. Men hvis han sier at han savner deg så fryktelig virker det ikke som mangel på følelser er problemet. Lykke til!

Skrevet

Har sagt jeg gjerne kunne flyttet på meg..Men han reiser mye rundt så det spiller vel egentlig ikke noen rolle hvor noen av oss bør. Følelser har han, men han mener det ikke funker pga jobben han har. For meg hadde det vært helt utenkelig å ikke være med ham pga en jobb jeg hadde..Det er vondt når jeg strekker meg så langt jeg klarer, mens han bare "kaster" meg bort fordi det er det enkleste.. Han kunne få jobb her hvor jeg bor igjen til våren, men han klatrer fortere i karrierestigen der han er nå, så han tror ikke at han vil tilbake. Au..

Men hvis det stemmer at han har følelser, så er det vel han som har det vondt til slutt. Jeg kan jo ikke annet ennå gå videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...