AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Ja.. Suppe... Det er det riktige ordet.. Kortversjonen.. Jeg traff en mann.. Vi har tre barn sammen... Da jeg gikk gravid med barn nr 2 var han utro. Da jeg gikk gravid med barn nr 3 fant jeg nakenbilder av han, som han hadde sendt til en tidligere flørt, mens jeg var innlagt på sykehuset Han sendte et brev til en nabodame, godt oppi årene, hvor han tilbydde henne sex. Jeg fikk en melding på face, fra en ukjent mann. Som hevdet at hans kone og min mann hadde sex. Vedlagt lå kopier av samtalene deres. Min mann nektet for at det hadde skjedd noe. Jeg lot tvilen komme han til gode. Jeg gikk henn å var utro mot han. Jeg hadde samleie med en annen mann. Dette viste ikke min mann noe om. Jeg finner så ut at min mann og hun med ektemannen faktisk hadde hatt sex, opptil flere ganger. Dama hadde fortalt dette til en venninne, som igjen hadde fortalt dette til min venninne. Vi gjør det slutt. Vi flytter. Jeg roter meg bort i en fyr NN, mens det er slutt mellom meg og min x. Min x flytter til samme sted som vi bor på. Han blir kjent med fyren jeg var utro mot han med. Jeg vet at jeg burde fortalt det på dette tidspunktet. De utvikler et fint vennskap. Jeg får mer og mer vondt i magen. Hva om han finner utav det... Min x og min stesøster innleder et seksuelt forhold. Hun forteller han at jeg har vært med NN. Jeg nekter i det lengste. Frem til i går. Han sier at han har hørt at jeg har vært med en annen også. Jeg sier at jeg ikke skal juge, og at det stemmer, men at jeg vil holde hvem det er, for meg selv. Dette godtar han ikke, og begynner å undersøke selv. Han finner det selvsagt ut. Ettermiddagen og kvelden i dag går bort i sms fra han, om at jeg ikke eier samvittighet, at jeg er et dårlig menneske, han takker for at jeg er så jævlig, og mye mer. Jeg sier at jeg beklager, at jeg er lei for det, noe jeg oppriktig mener. Jeg skulle aldri vært utro med NN... Beklagelsene mine kan jeg bare pakke et visst sted. Jeg er småfortvilet. Hvordan kan jeg få løst opp i dette? Ungene vil jo merke at stemningen er hard mellom oss, om jeg ikke får en orden på dette. Jeg har lyst til å legge meg helt flat, og bare si at jeg gjør alt for at han ikke skal være sint, men samtidig så ulmer det litt i meg, fordi han har ingen rett til å si slikt til meg. Han har vært MYE utro, og jeg sa til han ved flere anledninger at om han fortsatte, så tok jeg det som et klarsignal at jeg fikk rote med andre gutter. (Han ønsket ikke samleie med meg, det var 4-7 samleier pr år, for han var så sliten.. Noe jeg ikke finner usannsynlig etter at han holdt på med de andre jentene.) Anonym poster: f1c2eb0c2543d8570cbe44715973879b
Gjest Chloè Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Han har nok godt av å smake på sin egen medisin. What goes around comes around
blabla- Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Jeg gikk henn å var utro mot han. Jeg hadde samleie med en annen mann. Dette viste ikke min mann noe om. Anonym poster: f1c2eb0c2543d8570cbe44715973879b ...og der sank du like dypt som din mann. Synes ikke synd på noen av dere. Eller jo, barna deres er det synd på 3
Gjest Mandalas Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Jeg tror dette må være manuset til den neste Glamourserien. Hvis ikke - dette kan dere ikke ordne opp i. Dere flyr jo rundt som flyfiller hele gjengen. Hvordan kan stesøsteren din innlede et forhold med den mannen du har barn med?
Gjest Violetta Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Andre gutter? Hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg tror dette må være manuset til den neste Glamourserien. Hvis ikke - dette kan dere ikke ordne opp i. Dere flyr jo rundt som flyfiller hele gjengen. Hvordan kan stesøsteren din innlede et forhold med den mannen du har barn med? Spør du meg, så spør jeg deg. For å toppe kaken enda mer, så ble det slutt mellom henne og samboeren (de har 2 felles barn), og 4 mnd etter bruddet ble hun og broren til samboeren sammen. :snill: Og nå er det min x hun har overtatt.. Jeg trodde tilfelle 1 var ekte kjærlighet, og var ikke fordømmende, men nå lurer jeg på hva som egentlig foregår, men nok om det. Ja vi har dritt oss ut begge to. Jeg har vært styrt av hevn, og han har vært styrt av pikken sin. Jeg skjønner bare ikke hvordan vi skal få dette til å bli greit igjen, etterhvert. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Han har hvertfall ikke noe rett på å være sint på deg for at du var utro. Han var jo det selv. Og han har innledet et forhold til stesøsteren din. Han er verre enn deg, men dere er begge to rimelig ille. Godt at dere hvertfall ikke er sammen lenger. Anonym poster: b1a07d3e554e69cc33fc5131e374ade6 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Jeg er uenig i at vi er like ille.. Da jeg lå på sykehuset og fødte barnet vårt var han utro. Noen dager etter vi giftet oss var han utro. I ett helt år hadde han forhold til ei han jobbet med.. Han har sendt tilbud om sex til naboen vår. I alle år har han fått meg til å føle meg uverdig og mindre attraktiv. Når jeg får vite om alle disse ugjerningene, lar jeg tvilen komme han til gode. Men likevel er jeg temmelig langt nede mtp selvfølelse og alt slikt. Og har sex med en mann, som bekrefter meg, lar meg få vite at jeg er verdt en mann igjen, at jeg er fantastisk, osv.. Det er mye en gjør når en er langt nede. Utover det, så kom min x hit i kveld for å hente noe. Han forteller at han har vært hos min stesøster i går, og i natt, og skryter av at han og en annen "kjemper" om henne. jeg sier at jeg blir såret av at han skal komme hit å fortelle meg slikt. Han fnyser av meg. Jeg spør hvordan han hadde følte det om jeg hadde rotet med en gammel barndomskompis av han.. Han sier at det spørs hvem. Jeg sier Axel.. (Det er han jeg har mest kontakt med) Min x flipper totalt, anklager meg for å ha hatt et forholdt til Axel i mange år, at han viste det, at jeg var et ludder, osv. Jeg sier at han må roe seg, at det var hypotetisk, at jeg ville at han skulle se hvor sårt det var for meg at han kom å fortalte om livet med min stesøster. At jeg ikke la meg oppi deres liv, men at jeg ikke ønsket å høre om det. Han fortsetter å skjelle meg ut. Jeg er dum som et brød, hele samf. snakker om hvor kort jeg er, hvor blond jeg er. Midt oppi dette sender han "Axel" en melding, hvor det står kun "drittsekk" på.. Jeg må ringe Axel etterpå å fortelle.. Han blir overgitt.. Han prøver å ringe min x. Både jeg og Axel sender min x sms om at det ikke er noe mellom oss, at det var et hypotetisk spm fra min side, for å vise litt om hvordan følelser jeg sitter med når jeg må høre om min x og min søster. Til svar får vi begge at vi kan brenne i helvette.. Jeg svarer ikke.. etter det har det kommet 4 svært ufine meldinger, som jeg heller ikke har svart på. Jeg er målløs, og kjenner at jeg trenger å få skrevet av meg litt av den overgittheten.. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Du må bare bite i deg at han forteller om hvem han er med osv, for det gjør han kun for å få reaksjon fra deg. Å snakke hypotetisk er ingen vits, for det skjønner han ikke og kommer ikke til å skjønne så lenge han later som han ikke vil ha deg tilbake. Du kan heller hyle, skrike og grine når han har gått. Det dummeste du kan gjøre er å snakke med han om dine følelser, i det hele tatt å snakke om deg eller han er dumt. Ungene må dere snakke om, men ikke noe annet. Hvis han begynner å snakke om annet så avfei han med en gang! "det der har ikke jeg noe med", eller noe i den duren. Jeg er ganske sikker på at dere kommer til å fortsette å gjøre det dere kan for å såre hverandre, helt til dere blir sammen igjen Anonym poster: 6c38157a7b21d352e1b937af6313b779
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Vi blir aldri sammen igjen. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Er ikke dette samme forholdet hvor x'en ruset seg som ble postet om for en stund siden? Anonym poster: 4cf74f7afd77c4a69accb39af5c13985
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Nei da må det være to liknende tilfeller. Min x ruser seg ikke. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6
Steinar40 Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Suppe høres treffende ut, ja. Fatter ikke at noen orker så mye dritt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Nei da må det være to liknende tilfeller. Min x ruser seg ikke. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6 Jeg beklager misforståelsen. Det var et veldig likt tilfelle. Både flytting og seksuelt forhold til stesøster osv. Det er en utrolig trist og vanskelig situasjon for deg, fordi han oppfører seg kjempe ekkelt mot deg! Det høres ikke ut som det er mulig for deg å snakke med ham på en skikkelig måte, så det er nok best du "ignorerer" alt han sier som ikke har noe med barna å gjøre. Slik som en over nevnte at du bare bryter inn og sier at det har du ikke noe med osv. At han skal prøve å forstå at det sårer deg å høre slikt høres ut som du ikke har sjans til å nå igjennom med. Anonym poster: 4cf74f7afd77c4a69accb39af5c13985
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #15 Skrevet 22. desember 2012 Nei da må det være to liknende tilfeller. Min x ruser seg ikke. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6 Sikker, alt høres ut som en skikkelig dårlig cocktail (pun intended). Har du hør mye http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8opp igjennom livet? Er det langt til fødehuset der dere bor og hvordan går det med julegavehandlingen mellom dere? Anonym poster: 3dbc72b39d53403b8c06af3def29fe22
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2012 #16 Skrevet 22. desember 2012 trenger du forklare deg for en x ?? svaret er Nei!"
Gjest NN Skrevet 22. desember 2012 #17 Skrevet 22. desember 2012 Det jeg reagerer mest på er hvordan han dømmer deg for at du har tatt igjen litt for den 10 dobbelte (eller noe) utroskapen han har utøvd overfor deg!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #18 Skrevet 23. desember 2012 Jeg reagerer også på det. Men jeg snakket med en felles bekjent av oss, som mener at det er all den dårlige samvittigheten til x`en min som har bygd seg opp, og at når jeg ENDELIG har gjort en negativ ting mot han, så kan han overføre alle mine reaksjoner på det han har gjort, over til meg. Jeg vet ikke. Jeg kjenner at jeg orker ikke ta det innover meg lengre. Blir veldig sliten av det. Han kommer ikke til å få vite noe mer om meg og mitt, om han kommenterer eller spør, så får han beskjed om at det er noe som angår mitt privatliv, men at han er velkommen til å snakke om ungene og deres velferd. Utover det så orker jeg ikke mer.. Anonym poster: 3eeb0e8660c28b0798d1aa2ae291b1a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå