Gå til innhold

Hvor lenge ventet dere med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i forhold (evnt har vært i lengre forhold), hvor lenge ventet dere? Jeg har møtt en og syns det er vanskelig å holde tilbake (vi er begge godt voksne). Jeg har ingen moralske skrupler med å vente, det er mer at jeg ikke vil være for frempå. Men jeg skjønner jo at mange "peiser på" og blir værende sammen likevel, hva er deres erfaring?

Anonym poster: 5d9a458db5ab30460744a8fe58e4730f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er umulig å vite resultatet på forhånd.

Skrevet

At det er umulig å vite resultatet på forhånd.

Det sier seg selv, jeg ønsker dog å høre folk sine personlige erfaringer.

Skrevet

Jeg hadde sex med en gang jeg møtte hun,det er det første jeg tenker på og prioriterer!

Skrevet

Det varierer vel fra forhold til forhold, det er iallefall min erfaring. Med første eks så ventet vi over tre måneder, mens med andre eks så hadde vi sex samme dag som vi ble sammen.

Skrevet

hm, i forholdet jeg er i i nå (3år) ventet vi ca. 1 måned:) Men det var pga xen hans hadde dumpet han og han følte seg ikke klar til å ha sex med noen andre, gikk helt fint ;)

Skrevet

Dere som er i forhold (evnt har vært i lengre forhold), hvor lenge ventet dere? Jeg har møtt en og syns det er vanskelig å holde tilbake (vi er begge godt voksne). Jeg har ingen moralske skrupler med å vente, det er mer at jeg ikke vil være for frempå. Men jeg skjønner jo at mange "peiser på" og blir værende sammen likevel, hva er deres erfaring?

Jeg har møtt en jeg har veldig sterke følelser for, føler det er gjensidig. Vi kan ha det fantastisk, men og turbulent, problemer med kommunikasjonen. Jeg har ennå ikke hatt samleie med han, holdt på i over 1 ett år. Jeg legger mye følelser i sex. Vet at jeg er mer "gammeldags" på dette enn andre idag, men har alltid fulgt hjertet mitt.

Skrevet

Husker ikke, men mindre enn tre uker i alle fall. Har vært sammen i tre år. Men det der er hipp som happ. En ventet jeg med i to mnd eller noe, og det forholdet varte bare i 9-10 måneder.

Anonym poster: 192fbf9936b1a887eb36343cc79fe902

Skrevet

jeg og kjæresten hadde sex for første gang da vi fremdeles bare var venner, så det er litt vanskelig å svare på. men tror ikke jeg hadde klart å vente så veldig lenge ;)

Skrevet

Tror egentlig ikke det spiller så mye rolle jeg... eksen hadde jeg sex med første kvelden vi snakket sammen (møttes på fest), vi var sammen i ni år. Nåværende hadde jeg sex med på andre date (da hadde vi kjent hverandre via nett en måneds tid.. og snakket en del om forhold etc samme kveld vi endte til sengs). Vi har ikke vært sammen så lenge ennå, men forholdet har absolutt utviklet seg på en bra og seriøs måte, det beste jeg har vært ute for.

Klart at noen ganger finner man vel ut etter at en har hatt sex at det egentlig var mest/bare fysisk tiltrekning der for den ene eller andre parten. Mens andre ganger er sex også en av måtene å bli kjent og nær hverandre på.

Anonym poster: eb56bd8fe4adfca1a33abdabbf57ab00

Skrevet

samme kveld. Vært sammen i 2 år nå. Ellers har jeg venta lenger tidligere ( alt fra 1-6 mnd). Det var nok en grunn for det, da det egentlig bunna i at jeg egentlig ikke tente på vedkommede.

Skrevet

TS her,

Vi møttes på fest, ble med han hjem, ble værende hos han i over 1 døgn, dro sent dagen etter (vi så på tv, spiste litt, koste i sofa). Vi hadde ikke sex, men en del tafsing ble det jo. Det var veldig vanskelig å holde seg, og når vi skal møtes til helgen igjen (har ikke hatt kontakt i mellomtiden) så tviler jeg på at jeg klarer å holde igjen. Er det lite "lady-like", eller har vi kommet lenger enn som så? Jeg liker han virkelig :)

Skrevet

TS her,

Vi møttes på fest, ble med han hjem, ble værende hos han i over 1 døgn, dro sent dagen etter (vi så på tv, spiste litt, koste i sofa). Vi hadde ikke sex, men en del tafsing ble det jo. Det var veldig vanskelig å holde seg, og når vi skal møtes til helgen igjen (har ikke hatt kontakt i mellomtiden) så tviler jeg på at jeg klarer å holde igjen. Er det lite "lady-like", eller har vi kommet lenger enn som så? Jeg liker han virkelig :)

Vet det høres fryktelig klisje ut, men følg hjertet ditt du ;)

Føles det riktig, så ser jeg ingen grunn til å vente iallefall, samme om det er "lady-like" eller ikke

• Liker 1
Skrevet

Vet det høres fryktelig klisje ut, men følg hjertet ditt du ;)

Føles det riktig, så ser jeg ingen grunn til å vente iallefall, samme om det er "lady-like" eller ikke

Jeg tenker som så at vi er begge voksne mennesker som åpenbart liker hverandre. Han er en venn av en venn og jeg har forstått det slik at han er en ordentlig kar. Hvis "forholdet" ikke tåler sex på date 2 eller 3, så hadde det ikke vart uansett :)

Skrevet

Kjæresten min og jeg ventet til vi hadde blitt sammen, dvs en måned etter at vi hadde datet. 4.5 år senere, og vi er fortsatt sammen :yvonne:

Anonym poster: c6acb7e718cf9c3d5515296b90775298

Skrevet

Hele greia startet med et ONS..

Skrevet

Jeg tenker som så at vi er begge voksne mennesker som åpenbart liker hverandre. Han er en venn av en venn og jeg har forstått det slik at han er en ordentlig kar. Hvis "forholdet" ikke tåler sex på date 2 eller 3, så hadde det ikke vart uansett :)

Jeg hadde ventet. Synes folk er for kjappe med å ha sex idag, tror og at det kan være en av grunnene til at forhold ryker ...at grenser for intimitet nesten er borte.. Føler at man mister litt av tiden FØR man blir sammen, tiden man tenker på en person, drømmer, lengter...Hvorfor skal man servere alt med den gang?

Å vente betyr ikke at man ikke er tent, tvert mot...det gjør man ennå mer tent hvis man er tent i utgangspunktet...å vente..

Men gjør som du vil ts. Bare mine tanker ( skrev lenger opp, jeg som er "gammeldags" )

Skrevet

6 timer etter at våre blikk møttes, det føltes så rett! Vi har vært sammen lenge

Anonym poster: 80fdad4f89b4e7c547b6e8c8ae5458d4

Skrevet

Vi møttes på jobben, flørtet/jobbet sammen i 2 uker, endte i senga etter firmafest og hang sammen siden.

Skrevet

Jeg har møtt en jeg har veldig sterke følelser for, føler det er gjensidig. Vi kan ha det fantastisk, men og turbulent, problemer med kommunikasjonen. Jeg har ennå ikke hatt samleie med han, holdt på i over 1 ett år. Jeg legger mye følelser i sex. Vet at jeg er mer "gammeldags" på dette enn andre idag, men har alltid fulgt hjertet mitt.

følge hjertet er det beste man kan, men høres ikke akkurat som om du har truffet drømmemannen.

Anonym poster: 50db38fee1cc3b136332b65acfe6c90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...