Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi et reisegavekort i julegave. Har laget kortet selv og skrevet noen ord...blant annet om hun har lyst å bli med på tur.

Har ikke skrevet at det er et gavekort, ei heller at jeg spanderer.

Tar det som en selvfølge at hun forstår det...

Hve mener dere, bør jeg presiere at det er gavekort eller holder det slik jeg har gjort det??

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal gi henne et gavekort på reise, men hun må betale selv? Da lurer jeg nesten på om jeg ville droppet hele greia. Det er jo kjekt å ha noen å reise på tur med, men er det ikke litt merkelig å gi henne et gavekort med "Vi skal reise på tur - men du må betale selv!"

Skrevet

Eller er det jeg som har misforstått? Leste innlegget ditt en gang til., men ble ikke helt enig med meg selv. :)

Skrevet

Eller er det jeg som har misforstått? Leste innlegget ditt en gang til., men ble ikke helt enig med meg selv. :)

TS tar som en selvfølge at hun forstår at han spanderer, selv om han ikke presiserer det

Anonym poster: da40dadd31c20c7d4e6bc497410167ea

Skrevet

TS tar som en selvfølge at hun forstår at han spanderer, selv om han ikke presiserer det

Anonym poster: da40dadd31c20c7d4e6bc497410167ea

Aha, da blir det noe annet. :) Tenkte at det er litt sært å gi bort ett gavekort på reisefølge. :)

Skrevet

Hva med å lage en "billett" som du printer ut og legger ved? Da kan det jo ikke misforståes! :)

Skrevet

Hmmm....nå er alt pakket inn og klart. Kan det misforstås da?

Vi var i denne storbyen tidligere i år, men hadde altfor lite tid, derfor vil jeg ta henne med på ny.

Har skrevet dette:

Det er fortsatt mye "navn på byen" igjen....

Håper du har lyst å bli med på ny tur??

God Jul!

Fra XXX.

Skrevet

Nei, det kan ikke misforstås. :)

Skrevet

Nei, det kan ikke misforstås. :)

Takk, da beholder jeg det slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...