LovelyMonroe Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hei medmennesker! Tenkte å lage en liten positivitets-tråd! Så her må vi holde all surmuling uttafor! Kanskje vi kan skrive positive ting som skal skje idag, eller lignende. Altså, tenke over de positive sidene med akkurat dagen idag. Og kanskje med hele uken på slutten? Skriver denne tråden litt sent, men tenkte på å lage en slik tråd tidlig idag, så tar med for hele dagen idag! - Idag har jeg løpt 6km, trening frem mot 10km løp på mand! - Idag har jeg innsett hvordan meg og sambo kan få et bedre forhold. - Idag har jeg fått tid til å slappet av med en god kopp te. - Idag har jeg fått 4 ebay pakker! Yaaaay. - Idag har vært en veldig fin dag. - Idag har jeg laget en positiv tråd på KG, som jeg håper andre vil ha nytte av! Denne uken blir bra, skal fylle uken med positiv tenkning, lade opp til løpet på mandag,bruke tid på meg selv og mitt velvære, ordne med julegaver. For en flott uke dette skal bli! (Er kanskje greit å skrive hva man skal idag, men nå skrev jeg det så sent på dagen at det ble mer hva jeg hadde gjort. Synes det kan være en grei start på dagen, å få tenkt igjennom de små gledene hver dag har å tilby!! )
Cupcake92 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Smart! - idag har jeg kjøpt en ny fin genser. - idag har jeg og mamma hatt en kjempegod prat, som lettet oss begge masse. - idag har jeg klart å spise! - idag har jeg laget en liten kalendergave til mamma. (Siden hun er helt fantastisk) - idag har jeg sett et lite barn som trengte å bli sett, og det var en god følelse. Denne uken skal jeg handle julegaver, farge håret (endelig!!!) og kose meg på julebord med gode venninner. Og dette var en kjempefin tråd
redchilli Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 I dag er vi ett skritt nærmere å flytte inn i nytt hus I dag er vi ett skritt nærmere å møte babyen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå